Opis kierunku

  • Dziś, dobry specjalista od mediów społecznościowych znajdzie zatrudnienie w agencjach interaktywnych i działach marketingu. Oczywiście pod warunkiem, że będzie miał wiedzę i będzie na bieżąco z trendami. 
  • Te studia tworzyłem z myślą o tych, którzy chcą uczyć się od najlepszych praktyków. Przygotowałem program tak, by zachować odpowiednie proporcje pomiędzy bazą wiadomości na temat marketingu i klienta, a nowościami związanymi z nowymi mediami i coraz to ciekawszymi narzędziami z arsenału social media guru. 

Celem jest przybliżenie słuchaczom wiedzy z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej bazującej na automatyzacji procesów. Słuchacze nie tylko poznają narzędzia, ale przede wszystkim będą wiedzieli jak, i w jakim kontekście je wykorzystać i przede wszystkim jak mierzyć ich skuteczność.

Co zyskujesz?

Te studia to nie tylko szansa na wzrost wiedzy w obszarze działań w mediach społecznościowych. To duża dawka praktycznych informacji do wykorzystania od zaraz. Słuchacze dowiedzą się jak strategicznie wykorzystywać social media i technologie do działań w zakresie komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowaniu marki, a także w analityce biznesowej.

Dla kogo?

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu, poszerzyć, uporządkować czy ugruntować wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. Idealne dla menadżerów, kadry zarządzającej czy też pracowników marketingu, sprzedaży, public relations i innych osób działających w obszarze komunikacji marketingowej. Świetne źródło wiedzy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy sami chcą wdrożyć media społecznościowe i marketing internetowy w firmie.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Social media i zintegrowany marketing internetowy.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 184
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2

Wykładowcy

Jagoda Prątnicka
Maciej Lewiński
Karolina Kurcwald 
Piotr Bucki
Jagoda Prątnicka

Head of PR & Comm CEE w SentiOne. Od czterech lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący monitoring internetu. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W liczbach szuka odpowiedzi i wskazówek do...

Maciej Lewiński

jest specjalistą SEM oraz certyfikowanym trenerem Google AdWordsi Google Analytics. Podczas swoich zajęć z analityki internetowej podzieli się wiedzą o tym, jak skutecznie wykorzystywać Google Analytics. Specjalizuję się w marketingu internetowym, dlatego wielokrotnie byłem prelegentem...

Karolina Kurcwald 

copywriter i marketer, specjalistka od tworzenia skutecznych treści w internecie. Z wykształcenia filolog angielski, językoznawca i tłumacz literatury. Od 8 lat związana z trójmiejską firmą GetResponse, gdzie budowała obecność marki w mediach społecznościowych oraz kierowała...

Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w WSB.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

budynek A I pietro pokój 103
Aleja Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk

E-mail: rekrut-dsp@wsb.gda.pl
Tel.: 58 522 75 13

Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 08:00-16:00
  • cz: 08:00-13:00
  • pt: 11:00-16:00
Pobierz stronę do PDF