Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Uczelni WSB Merito z Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią?
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.
Co zyskujesz?
- Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie,
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe,
- Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami,
- Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content,
- Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.
Dla kogo?
- Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji,
- Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji,
- Dla rzeczników prasowych,
- Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 285 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.