Opis kierunku

Celem studiów jest praktyczna praca nad warsztatem i samoświadomością obecnych i przyszłych liderów w organizacjach, aby mogli być bardziej skuteczni w zmieniającym się otoczeniu rynkowym oraz potrafili umiejętnie zarządzać organizacjami.

Rozwój nowych technologii, globalizacja, masowe wykorzystywanie mediów społecznościowych oraz nieustanne transformacje przedsiębiorstw powodują konieczność poszukiwania nowych umiejętności i narzędzi zarządzania. Program studiów jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie - zakłada poznanie praktycznych, skutecznych i nowoczesnych technik oraz narzędzi angażowania zespołów oraz osiągania celów biznesowych.

Co zyskujesz?

Dzięki studiom zyskujesz:

  • Profesjonalne przygotowanie do samodzielnej pracy w zawodzie menedżera w organizacji każdego typu i każdej wielkości. Dzięki temu zbudujesz i utrzymasz własny autorytet jako menedżera.
  • Dowiesz się, jak korzystać z trendów rynkowych, aby przyspieszyć rozwój swojej organizacji oraz nauczysz się jak wspierać zarządzanie poprzez wykorzystanie wizji i strategii. Nauczysz się także zarządzania przez cele i odpowiednie delegowanie zadań.
  • Poznasz możliwości nowoczesnych technologii i sposoby wykorzystania ich na każdym poziomie zarządzania.
  • Przygotujesz się do wprowadzania zmian w firmie, poznasz mechanizmy wdrażania zmian, przeprowadzania transformacji, reinżynierii procesów i sposoby komunikowania trudnych decyzji.
  • Nauczysz się stwarzać w zespole kulturę wzajemnego inspirowania się, motywowania pracowników do rozwoju i wykorzystywania ich potencjału do wzrostu firmy.
  • Poznasz sposoby komunikowania priorytetów zarówno podwładnym, jak i przełożonym. Dzięki temu z łatwością oszacujesz zasoby zespołu przed realizacją nowych zadań.
  • Dowiesz się czym jest dojrzałość pracownika i nauczysz się określać ją na skalach motywacji i kompetencji.
  • Zdobędziesz wiedzę od praktyków biznesu z doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach na wysokich stanowiskach zarządczych, a do tego zarządzających elementami jedynej przeprowadzonej w Polsce transformacji dużej firmy z branży finansowej.
  • Jako opcja dodatkowa, masz możliwość wykonania międzynarodowej certyfikacji Essentials SHRM skierowanej dla praktyków zarządzających zasobami ludzkimi, którą prowadzi prof. Andrew Blatiak jako wyłączny konsultant na Polskę organizacji Society for Human Resource Management. SHRM jest profesjonalnym stowarzyszeniem zajmującym się zasobami ludzkimi z siedzibą w Aleksandrii w USA. SHRM promuje i zapewnia swoim członkom edukację, certyfikację i tworzenie sieci kontaktów, a także lobbuje w kwestiach związanych z zarządzaniem pracą. Zatrudnia ponad 400 osób i ma ponad 285 000 członków w 165 krajach.

Dla kogo?

Studia kierowane są do menedżerów i właścicieli firm oraz wszystkich tych osób, które wiążą swoją karierę zawodową z zarządzaniem ludźmi i organizacjami.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 30 października
400 zł
taniej

Zapisując się do 11 stycznia, zyskujesz 1000 zł, dzięki:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
 

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Przywództwo w biznesie.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Przywództwo_w_biznesie
Przywództwo_w_biznesie
Przywództwo_w_biznesie
Anna Flis

Opiekun kierunku "Przywództwo w biznesie".

Współzałożycielka i Partner Zarządzający Training Designers oraz COO Expertsender.
Wieloletni Dyrektor Zarządzający w finansowych biznesach General Electric. Współtwórca międzynarodowego programu Transformacja HR.Efektywna liderka z 17...

Jowita Spychalska - opiekun kierunku

Partner Zarządzający Training Designers, współtwórca międzynarodowego programu Transformacjahr.com i Klubu HR przy Olivia Business Centre w Gdańsku.
Menedżer i mentor z 13 – letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric w obszarach Operacji, Call Center,...

Joanna Staniszewska

specjalistka i doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Ekspertka w dziedzinie kreowania marki, Employer Brandingu, edukacji biznesowej i mentoringu. Założycielka i prezeska agencji marketingowej i doradczej you’ll specjalizującej się w działaniu na rynkach...

Monika Godzińska

Wiceprezes Banku BPH odpowiedzialna za Pion Finansów. Ukończyła studia ekonomiczne na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing, specjalizacji finanse i rachunkowość przedsiębiorstw. Od roku 2012 jest biegłym rewidentem. Rozpoczęła pracę w GE w 2004 roku i...

Grzegorz Górecki

szef Departamentu Informatyki Banku Przemysłowo Handlowego w Gdańsku, Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami, technologią informatyczną, dostarczaniem usług, kontraktami i projektami. Od 2001 pracuje dla firm Grupy GE w Polsce, od 2012 r. również jako...

Jowita Twardowska

Dyrektorka ds. Rozwoju w Go Responsible Sp. z o.o., firmy doradczej świadczącej usługi w zakresie zrównoważonego rozwoju (strategie CSR, raporty społeczne, dialog z interesariuszami). Przewodnicząca Rady Nadzorczej Centrum Sportowo-Konferencyjnego w Gniewinie (Hotel Mistral Sport****). 

Agnieszka Okońska

Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi organizacjami. Ekonomistka, politolog, mentor, ekspert w dziedzinie energetyki.
Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Executive MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie,...

Dominika Rossa

szefowa projektu coworkingu dedykowanego kobietom w O4/ Olivia Business Centre, przedsiębiorczyni i naukowczyni. Założycielka studia głosu i mowy Mystoria, w którym uczy jak mówić wyraźnie, pewnie, czysto i melodyjnie. Właścicielka butiku kreatywno – strategicznego Umbrelka, w...

Monika Kukałowicz

Przedsiębiorca z 20 - letnim doświadczeniem pracy biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała już w szkole średniej projektując ubrania dla rodzinnej firmy, które zdobywały uznanie zadowolonych klientek. Na studiach z sukcesem prowadziła sieć sklepów odzieżowych dedykowanych dla...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów II stopnia, Podyplomowych i MBA

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00-16:00
Pobierz stronę do PDF