Michał Weksler
Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe Horyzonty a także American Film Festival oraz Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Praca w kulturze nauczyła go przede wszystkim kreatywności oraz  „kombinowania” - to istotne czynniki, które w połączeniu, dają wachlarz możliwości w promocji. Jego ulubionymi działaniami w marketingu jest tworzenie kampanii promocyjnych wymienionych wydarzeń, głownie opierając się na realizacjach ATL i BTL tworząc działania offline, działając tu i teraz. Hasło, którym posługuje się w pracy, to: „wielość w jedności” - czyli utrzymywanie spójność marki, dywersyfikując komunikat pod grupę ale i określony nośnik, tak by w perspektywie wszystkie elementy ze sobą działały. Tak pracuje w Nowych Horyzontach, dbając o różnorodność kreacji, jednocześnie zachowując ich spójność, by nikt nie miał wątpliwości, o jaki projekt chodzi i czego dotyczy. To również praca z misją, która jest jemu bliska, dlatego bardzo mocno oddaje się temu, co robi. Podczas zajęć chciałby się podzielić pasją oraz wiedzą na temat tworzenia i realizacji kampanii w kulturze. Jak z klocków poszczególnych działań, tworzyć spójną i pełną promocję konkretnych działań. Z wykształcenia Historyk Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim i podyplomowo Manager Kultury w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Martyna Tarnawska
Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Realizowała projekty dla takich marek jak: PKO BP, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Wydawnictwo Znak, Wydawnictwo Nowa Era, WSB, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Obsessive, Oriflame czy Kupiec.  Jest absolwentką międzynarodowych studiów Digital Management (Hyper Island, London) i uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network).

Monika Serafin
Monika Serafin

Współtwórczyni konferencji „Marketing w Kulturze”, największego tego typu wydarzenia w Polsce. Przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za strategię i promocję.  Zainteresowana Employer Brandingiem i marketingiem internetowym. Lokalna przewodniczka po galerii murali na Zaspie, jednej z dzielnic Gdańska. 

Martyna Gutowska
Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Na co dzień pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie zajmuje się promocją wydarzeń. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka stosunków międzynarodowych.

Aleksandra Książek
Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z innymi prowadząc we Wrocławskim Teatrze Współczesnym grupę wolontariuszy oraz nadzorując projekt POWER realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego. Pierwsze kroki w branży kultury stawiała w amatorskich ruchach teatralnych. Skłoniło ją to do podjęcia nauczania w Państwowym Pomaturalnym Studium Animatorów Kultury Skiba na specjalizacji teatralnej. Dzięki temu doświadczeniu zdobyła uprawnienia do prowadzenia warsztatów teatralnych z różnymi grupami docelowymi. Aby zwiększyć swoją wiedzę akademicką ukończyła Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Wrocławskim.

Adam Piwek
Adam Piwek

Od ponad 15 lat Podaje Rękę w imieniu marek, organizacji społecznych i instytucji kultury. Od ponad 10 lat buduje społeczności i zajmuje się skuteczną komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Na swoim koncie ma działania zarówno dla sektora biznesowego (m.in. Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent, Wrocław Fashion Outlet, Factory, Apsys Polska) jak i projektów społecznych i kulturalnych realizowanych m.in. dla JuraParku w Krasiejowie, Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, ZHP czy Stowarzyszenia Wiosna (Akademia Przyszłości). Przez wiele lat trener programu Kadra Kultury Narodowego Centrum Kultury, gdzie szkolił z zakresu PR i social media. Na swoim koncie ma ponad 100 tekstów na temat  nowoczesnej komunikacji, digital marketingu, czy budowania marki pracodawcy. Aktualnie menedżer ds. komunikacji i content marketingu w HRlink i Goldenline oraz wykładowca-praktyk w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans po Narodowe Forum Muzyki. Ceni sobie wychodzenie poza ramy. Wielokrotnie pracowała nad koncepcjami reklam, w tym spotów wizerunkowych i ich scenariuszy, m.in. dla festiwali muzycznych, ale także dla marki komercyjnej. Koordynowała promocję takich festiwali, jak Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Musica Electronica Nova, Jazztopad, Leo Festiwal, Musica Polonica Nova i inne. Obecnie pracuje na stanowisku menadżerki promocji marki i odpowiada za content marketing jednej z polskich grup kapitałowych.  Zarówno w biznesie, jak i kulturze trzeba dać coś wartościowego dla klienta i rozwiązywać jego problem. I temu służy dobry content - to on także kształtuje doświadczenie klienta. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studia podyplomowe Design Management – Zarządzanie innowacją organizowane przez School of Form i SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie.

Krzysztof Neumann
Krzysztof Neumann

Właściciel CodeSquare - Interaktywni.net. Nadaje odpowiedni kierunek działaniom SEO. Posiada certyfikaty Google Analytics Individual Qualification, oraz Google Mobile Sites certification. Prezes Stowarzyszenia Hackerspace Wałbrzych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

Izabela Heksel
Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Egzekucji cywilnej i administracyjnej na Uniwersytecie Wrocławskim.