Ewa Chodnikiewicz
Ewa Chodnikiewicz

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Doktor nauk humanistycznych i nauczyciel mianowany w Morskiej Szkole Podstawowej w Gdańsku. Od ponad 6 lat związana ze szkolnictwem wyższym, szczególnie w zakresie wczesnego nauczania języka angielskiego, gramatyki praktycznej, literatury oraz fonetyki.  Pasjonatka literatury szkockiej i angielskiej. Ponadto, posiada szerokie doświadczenie w nauczaniu języka biznesowego w różnych przedsiębiorstwach na terenie Trójmiasta.

Dominika Kępska

Ponad 13 lat doświadczenia w zarządzaniu w infrastrukturach  IT w Wielkiej Brytanii, które zdobywała m.in. współpracując z British Telecom, PwC, Capgemini. Piastowała kierownicze stanowiska w departamentach IT oraz Marketingu. Doświadczony trener Business English, z zamiłowaniem do nowych technologii. W połączeniu z pasją do języka angielskiego, wykorzystuje nabytą wiedzę, która pozwala na implementację najwyższych standardów podczas szkoleń z zakresu Business English w polskich firmach i indywidualnych sesjach dla kadr menedżerskich. Z wykształcenia dziennikarz i specjalista ds. Public Relations.
Ponadto od 3 lat, właścicielka firmy Intermedia Global Team z siedzibą w Londynie. oferującej usługi w zakresie marketingu internetowego i PR. Częścią grupy jest marka Intermedia Kreator - narzędzie, które pozwala klientom na samodzielne zaprojektowanie i wykonanie wymarzonej strony internetowej w oparciu o proces analogiczny do budowy z wykorzystaniem klocków Lego. "Twórz i Zarabiaj" to hasło przewodnie marki. Natomiast prywatnie Dominika działa w oparciu o zasadę: „Niemożliwe nie istnieje", dodając przy tym, że największym wrogiem na naszej drodze w realizacji celów i pasji, jesteśmy zwykle, my sami.
 

Agnes Makovsky

Menadżer ds. prawnych  w obszarze Financial Trade Documentation w firmie Thomson Reuters Legal Managed Services, w  Gdańsku. Posiada doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji prawnej oraz prowadzeniu negocjacji w grupie międzynarodowych banków inwestycyjnych. Specjalizuje się  w negocjowaniu szerokiego spektrum umów z zakresu gospodarki finansowej, opracowywania oraz weryfikacji od strony prawnej warunków umów z kontrahentami, opiniowaniu umów oraz interpretacji przepisów finansowych. 

Prowadzi szkolenia z zakresu prawa w środowisku międzynarodowym, w tym w zakresie due diligence, standardów umów z zakresu gospodarki finansowej, praktyki negocjowania umów, taktyki komunikacji z klientem.

Posiada tytuł magistra zdobyty na Uniwesytecie w Pecs, na Węgrzech – na Wydziale Prawa. Karierę zawodową rozpoczęła jako Doradca Podatkowy w firmie Baker & McKenzie w Budapeszcie, gdzie współpracowała z wieloma korporacjami międzynarodowymi.    Pracowała również jako Senior Negotiator w Morgan Stanley, gdzie  opracowywała i negocjowała umowy w obszarze pozagiełdowych instrumentów pochodnych oraz opracowywała umowy ramowe dla wszelkich obszarów biznesu. 
 

Patrycja Pranschke - Rudnicka

Absolwentka Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego (język angielski), filologii angielskiej (specjalizacja: tłumaczenia specjalistyczne) w Katedrze Języków Specjalistycznych na Wydziale Lingwistyki Stosowanej i Filologii Wschodniosłowiańskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych w zakresie job-coachingu na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. HR Manager w firmie Thomson Reuters, gdzie codziennym językiem biznesowym jest wyłącznie język angielski. Rekruter i doradca ds. personalnych. Na co dzień współpracuje z managerami średniego i wyższego szczebla z oddziałów firmy w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji. Prowadzi również szkolenia dla pracowników z zakresu negocjacji i komunikacji. Posiada 15-letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego oraz w zakresie tłumaczenia tekstów specjalistycznych (głównie publikacji naukowych). Zainteresowania: coaching, psychologia, podróże, literatura brytyjska i skandynawska.

Grzegorz Skrzypczak

Absolwent wydziału Zarządzania Uniwersytetu  Gdańskiego oraz studiów podyplomowych w katedrze Inwestycji Uniwersytetu Gdańskiego. W 2008 uzyskał Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych. Od 2012 certyfikowany Green Belt. Posiada doświadczenie w zarządzaniu finansami oraz projektami, m.in. w zakresie wprowadzania innowacyjnych form zarządzania finansami oraz kontrolingu, wraz z praktyczną wiedzą z zarządzania projektami z obszaru finansów oraz IT. Od roku 2008 związany z Thomson Reuters pracując jako analityk finansowy na giełdzie polskiej i rosyjskiej w dziale Corporate Action. Specjalizujący się w przekształceniach kapitałowych spółek giełdowych oraz IPO jak prowadzący działy relacji inwestorskich. W firmie Thomson Reuters zarządzał projektami procesowymi w realizowanymi metodą Six Sigma, jest autorem innowacyjnego procesu zarządzania finansami w  Project Management Institute Poland Chapter. Od 2016 manager zespołu księgowych funduszy inwestycyjnych w firmie StateStreet.  Od 2013 roku Wiceprezes ds. Finansów PMI Poland Chapter odpowiedzialny za finanse i realizacje strategii 10 oddziałów PMI PC w całej Polsce.

Łukasz Gosz

Niespełniony elektronik, wykładowca języka  angielskiego i tłumacz, mieszkający w Gdańsku miłośnik Gdyni, który swoje zawodowe miejsce na ziemi odnalazł w szeroko pojętych zakupach. Przez lata pracownik tczewskiego Flexa – amerykańskiej korporacji, gdzie z magazynu awansował na Szefa Supply Chain na budynku mechanicznym oraz Szefa działu NPI (New Product Introduction). Posiada również doświadczenia z pracy w polskich korporacjach na stanowiskach globalnych jak i kierowania materiałówką w jednej z największych polskich firm z branży marine. Nie są mu więc obce zarówno wielkie korporacje jak i firmy trzymane żelazną ręką przez będącego na miejscu właściciela. W każdej z firm zarządzał, współpracował, audytował, i przede wszystkim negocjował warunki umów z dostawcami z przeróżnych zakątków świata, na co dzień używając języka angielskiego. Uzależniony od zmian i rozwoju. Ma na koncie wdrożenia systemóww ERP i WMS, przebudowy magazynów, reorganizacje i przekształcanie działów zakupów, wiele udanych projektów savingowych i dywersyfikacyjnych a także tworzenie od podstaw działu planowania w firmie. Specjalista od wyboru, wdrażania i kwalifikacji nowych dostawców. Audytor. Aktualnie Szef Sourcingu w Skandynawskiej korporacji.

Anna Siemionek

Stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie finansów uzyskała w 2013 r. na podstawie pracy pt. „Wykorzystywanie narzędzi controllingu w przedsiębiorstwach województwa pomorskiego” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu  Gdańskiego. Dorobek naukowy obejmuje ponad dwadzieścia opublikowanych artykułów naukowych koncentrujących się na problemach zarządzania finansami przedsiębiorstw, controllingu oraz  rachunkowości zarządczej. Uczestniczyła w stażach dydaktycznych na kilku zagranicznych uniwersytetach w Europie. Prowadziła zajęcia dydaktyczne w języku angielskim w ramach program LLP-Erasmus/ TEACHING STAFF MOBILITY w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii oraz Turcji. Ukończyła studia podyplomowe m. in.: Studium Podyplomowe Controlling w Zarządzaniu Przedsiębiorstwem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Podyplomowe Przygotowanie pedagogiczne do nauczania języka angielskiego na Wydziale Filologiczno-Historycznym Uniwersytetu Gdańskiego. Prowadziła szkolenia dla firm w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw. 

ANDRZEJ WRÓBLEWSKI szkolenia
Andrzej Wróblewski

lektor języka angielskiego, prowadzący zajęcia z przedmiotów Business Grammar oraz Pronunciation.
Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Lektor języka angielskiego z kilkuletnim stażem, wykładający General jaki i Business English oraz doświadczeniem w prowadzeniu biznesu. 

Karolina Rozycka
Karolina Różycka

Dyrektor ds. Marketingu i PR spółki MERCOR S.A. tworzącej międzynarodową grupę spółek z segmentu B2B. Od blisko 15-tu lat zajmuje się marketingiem zorientowanym na człowieka. Pomaga firmom diagnozować i wykorzystać zasoby jakie mają w budowaniu skutecznej komunikacji z rynkiem. Dzięki szerokiemu doświadczeniu z różnych branż, od FMCG przez B2B, luxury aż po retail swoje kompetencje wykorzystuje również w doradztwie i szkoleniach. Współpracowała m.in. z markami tj. VTS, Sunreef Yachts, PHLOV by Anna Lewandowska, czy Moodo.  Jest certyfikowanym trenerem biznesu ACI i wykładowcą akademickim oraz pasjonatką Design Thinking i języka angielskiego, który towarzyszy jej na co dzień w pracy zawodowej. Lubi o sobie mówić, że łączy ludzi i „kropki” prowadząc do celu – swoją praktykę zawodową szlifowała zarówno w oparciu o zarządzanie coachingowe jak i MBO (management by objectives).

Katarzyna Pamuła-Prud
Katarzyna Pamuła - Prud

Trener i konsultant biznesu, Interim manager

Wieloletni Praktyk. Pasjonatka Customer Experience Management.  Specjalistka w zarządzaniu procesami.
Ekspert w dziedzinie Customer Experience Management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na klienta, a także optymalizacji i efektywności procesów operacyjnych. W swojej pracy kieruje się doświadczeniem, które zdobywała w różnych obszarach i na różnych stanowiskach, między innymi  w międzynarodowej korporacji (GE) w obszarze usług finansowych – bankowości.
Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała również za: tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, jakość procesów, programy motywacyjne oraz  budowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną. Szerokie doświadczenie pozwala na ocenę efektywności biznesu z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania klientów, organizacji i pracowników.
Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, zarządzając zarówno dużymi zespołami, jak również zespołami wysoko wyspecjalizowanych specjalistów. W pracy z Klientami opiera się na własnych doświadczeniach, co przekłada się na realne sukcesy.

Wykładowca w Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku oraz Członek Zarządu Fundacji Rozwoju Interim Managementu.