Opis kierunku

Studia będą realizowane w formule online. Oznacza to, że 100% zajęć na tym kierunku jest prowadzonych zdalnie.
 
Ponad 68% konsumentów w EU rozpoczyna swoje zakupy od wyszukiwarki. To liczba, która wzrosła czterokrotnie w ciągu ostatnich 3 lat. Nie ma chyba branży, która nie próbuje zaistnieć w Internecie – wykorzystując do tego lepiej lub gorzej dostępne narzędzia.

Ostatni kryzys związany z pandemią Covid-19 udowodnił, że ci, którzy reagują szybko i mądrze, mają szansę wygrać. E-biznes i e-commerce to naturalna droga dla nowoczesnych firm. Trzeba jednak poznać dobrze filozofię prowadzenia biznesu  w sieci. A także rozgryźć z praktykami narzędzia! Media społecznościowe, SEO, SEM, Marketing Automation, Big Data – wszystko to sprawia, że można sprzedawać i promować lepiej.
Problem polega jednak na tym, że same narzędzia nie wystarczą. 


Potrzebna jest też praktyka, doświadczenie i wiedza ekspertów, którzy pomogą lepiej wykorzystać szanse jakie daje Internet w promocji i sprzedaży produktów, usług, czy nawet idei. Ten kierunek powstał po to, by nie tylko dowiedzieć się JAKIE są narzędzia, ale przede wszystkim – od praktyków – dowiedzieć się, JAK je wykorzystywać i JAK mądrze wybierać. 

Cel

Celem kierunku jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów marketingu internetowego i specjalistów od e-handlu i e-usług, którzy będą wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu lub będą mogli samodzielnie tworzyć sklepy internetowe i promować skutecznie swoje produkty i usługi w internecie. Przygotowaliśmy studia z zakresu e-commerce, bo chcemy wyposażyć specjalistów i menedżerów w wiedzę, kompetencje i umiejętności skutecznego oraz efektywnego wdrażania i prowadzenia projektów z obszaru handlu elektronicznego. Mówią – chcemy – mam na myśli kadrę złożoną ze specjalistów praktyków i partnerów naszego kierunku.

Co zyskujesz?

Sprawdzona wiedza i najlepsze praktyki z pierwszej ręki można zdobyć w jeden sposób. Od ludzi którzy pracują w e-commerce i e-marketingu od lat, tworząc strategie, analizując i sprzedając lepiej. Najnowsze narzędzia, dużo pracy warsztatowej i wiedza praktyczna od najlepszych w branży. Studia pozwolą na wykształcenie wysoko cenionych na rynku specjalistów posiadających umiejętności niezbędne do prawidłowej i efektywnej pracy, mającej związek z wykorzystaniem Internetu w handlu oraz obejmującą takie obszary jak m.in.:

  • wykorzystanie Internetu w działalności handlowej i marketingowej,
  • zarządzanie projektami typu e-commerce w Internecie,
  • określanie i pomiar skuteczności i efektywności działań handlowych w Internecie,
  • znajomość aspektów finansowo-prawnych działalności handlowej w Internecie,
  • umiejętnego promowania działań handlowych w Internecie,
  • zarządzanie procesami, w tym logistyką w e-commerce,
  • skuteczne wykorzystanie social commerce.

Poznasz też najnowsze taktyki związane z rozwijająca się ekonomią subskrypcji (modele subskrypcyjne sprzedaży).

50% zajęć na tym kierunku jest realizowanych zdalnie.

Dla kogo?

Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w dużych firmach a także dla pracujących dla MŚP i freelancerów, którzy chcą poprawić swoją świadomość i wzmocnić kompetencje. Studia najlepiej sprawdzą się jako dodatkowa wiedza dla:

  • kierowników i dyrektorów działów handlowych,
  • przedsiębiorców (MŚP), którzy chcą wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
  • specjalistów ds. marketingu i handlu,
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych,
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.
     

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-marketing i e-commerce. Biznes w internecie 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 178
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Piotr Bucki
szymanek wsb
Katarzyna Majchrzak  wsb
Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Elżbieta Szymanek

Prawniczka, założycielka kancelarii Peace & Law wspierającej prawnie ludzi biznesu, sztuki i internetu. Mówi o sobie prawniczka hipiska ze względu na daleki od tradycyjnego sposób prowadzenia kancelarii i obsługi klientów. 

Nowoczesne podejście do prawa, skupionego na polubownym...

Katarzyna Majchrzak

Certyfikowana specjalistka Google Analytics i Google Ads. Związana z branżą marketingu internetowego od ponad dziesięciu lat. Bibliotekarka z wykształcenia, marketerka z wyboru i zamiłowania. Doświadczenie marketingowe zdobywała pracując w krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia, podyplomowe i MBA

Godziny otwarcia:
  • pn: 09:00-16:00
  • wt: 11:00-16:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF