Opis kierunku

100% zajęć na tym kierunku jest prowadzonych w systemie online. Oznacza to, że możesz realizować studia zdalnie z dowolnego miejsca.

 

Marketing oparty na danych pozwala nam trzymać rękę na pulsie i kontrolować, czy działania, które podejmujemy i strategie, z których korzystamy osiągają założone przez nas cele. Pozwala również z dużą dozą pewności projektować przyszłe działania marketingowe, a także szacować ich efekty. Innymi słowy: mądra analiza danych pozwala nam nie tylko oceniać nasze dotychczasowe działania, ale również szacować i przewidywać dopiero nadchodzące trendy i oceniać nasze przyszłe działania.

Piotr Bucki

Dziś prawie każdy obszar marketingu, od strategii aż po działania operacyjne na platformach takich jak Facebook, Instagram, Tik-tok czy Linked In można prowadzić lepiej. Właśnie posługując się danymi. I mądrą analizą. To kierunek dla odważnych marketingowców, którzy nie zawsze muszą mieć rację, ale zawsze chcą mieć prawdziwy obraz sytuacji. To kierunek dla tych, którzy lubią analizować, eksperymentować i myśleć marketingowo, wykorzystując dane by podejmować lepsze decyzje strategiczne i dotyczące kreacji marketingowych czy działań w mediach społecznościowych.

Janina Daily

Co zyskujesz?

Studia to nie tylko szansa na wzrost wiedzy w obszarze prowadzenia działań wspartych danych. To duża dawka praktycznych informacji do wykorzystania, zweryfikowania i sprawdzenia od zaraz. Słuchacze dowiedzą się jak strategicznie wykorzystywać dane i mądrą analizę biznesową oraz technologie do działań w zakresie strategii, komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowania marki i kreacji marketingowych. Absolwent będzie pozna nie tylko różnorodne techniki analizowania danych, ale również sposoby ich poprawnej interpretacji. Zagadnienia interpretacji danych będą opierały się na naukowych podstawach z zakresu psychologii i socjologii.

Dla kogo?

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu napędzanym danymi. Które chcą poszerzyć, uporządkować czy ugruntować wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania danych w realnych działaniach marketingowych. Idealne dla menadżerów, kadry zarządzającej czy też pracowników marketingu, sprzedaży, public relations i innych osób działających w obszarze komunikacji i strategii marketingowej. Świetne źródło wiedzy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy sami chcą wdrożyć marketing internetowy bazujący na danych w firmie.

Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś!

do 30 września
700 zł
taniej

Zapisując się do 30 września, zyskujesz 700 zł:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł zniżki dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej, aż 900 zł

  • 500 zł zniżki w czesnym

  • 400 zł zniżki dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Digital Marketing. Marketing Internetowy z wykorzystaniem danych - studia online.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 174
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Piotr Bucki
Janina Daily
Katarzyna Majchrzak
Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Janina Bąk

Od sześciu lat - komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć - wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Od trzech miesięcy - autorka książki.  Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie...

Katarzyna Majchrzak

Certyfikowana specjalistka Google Analytics i Google Ads. Związana z branżą marketingu internetowego od ponad dziesięciu lat. Bibliotekarka z wykształcenia, marketerka z wyboru i zamiłowania. Doświadczenie marketingowe zdobywała pracując w krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów II stopnia, Podyplomowych i MBA

Godziny otwarcia:
  • pn: 09:00-17:00
  • wt-pt: 09:00-16:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF