adrianna nowak
Adrianna Nowak

Adrianna, jako korektor współpracowała z wieloma copywriterami, agencjami marketingowymi oraz eventowymi, dzięki czemu doskonale wie, o czym zapominają nawet eksperci. Jej specjalizacją jest pilnowanie, by treści były tak jakościowe, jak i również poprawne językowo, więc wie, jakie wytyczne musi spełnić „dobry tekst”. Ponadto, stale konsultuje i zajmuje się kwestiami organizacyjnymi przy okazji wielu swoich współprac. Umiejętności z zakresu zarządzania zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim. Natomiast swoją ponadprzeciętną kreatywność i zmysł estetyczny doszlifowała w Wyższej Szkole Artystycznej. Przez lata współpracowała z Teatrem Wielkim Operą Narodową w Warszawie.  

dr Joanna Wrycza - Bekier

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status bestsellerów i doczekały się kilku wydań.

Pod pseudonimem Emilia Becker publikuje mądre książki dla dzieci i młodzieży, doceniane przez nauczycieli i rodziców (np. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień).

Pisze artykuły do czasopism naukowych i branżowych (np. „Marketing w Praktyce”, „Firmer” i „Marketer Plus). Jest autorką ok. 100 tekstów eksperckich na swoim blogu Poradnik Pisania, który prowadzi od 2011 roku. Wykłada na biznesowych studiach podyplomowych i wypowiada się jako ekspert na portalach (np. Pracuj.pl, PRoto, Puls Biznesu). Występuje na konferencjach branżowych, np. Online Marketing Day. Jako trenerka biznesu lub prelegentka współpracowała z takimi organizacjami jak: L’Oréal, Viessmann, Nordea, Canal Plus, Muzeum Narodowe. Uważa, że każdy, kto chce pracować nad warsztatem, może nauczyć się pisać.

Michał Lewandowski
Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie dostępne narzędzia, techniki i metody, by skutecznie zareklamować, sprzedać lub komunikować w imieniu swoich klientów. Celem i misją jego działalności jest sprawienie, by „mali gracze” mogli konkurować z korporacyjnymi gigantami.
Przez lata związany z branżą artystyczną, wyrobił w sobie unikalne poczucie estetyki i odkrył, jak skutecznie docierać do ludzi. Wielokrotnie dzielił się swoją wiedzą (m.in. za pomocą: wykładów, poradników, konsultacji, kursów) i wie, na czym polega różnica między przedstawieniem wiedzy a przekazaniem jej.

Damian Kość
Damian Kość

Założyciel agencji marketingowej GangArt, członek zarządu firmy „Manufaktura Inwestycji”, deweloper.
Damian Kość zdobył „Godło Jakości” w kancelarii prezydenta RP, „Laur Eksperta”, a jego biografia została wpisana do Encyklopedii Osobistości Rzeczpospolitej Polskiej – potrafi z każdego zrobić skutecznego sprzedawcę lub marketingowca.

Kuba_Karamara
Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył agencję TXT4SEO, która miesięcznie dostarcza kilkaset artykułów dla przeróżnych branż. 
Oprócz tego konsultuje, szkoli i uczy młodych copywriterów, jak powinno się pisać. Czy to za pośrednictwem jego kanału na YouTube, czy to dzięki ebookom, czy w trakcie kursu – Kuba po prostu uwielbia dzielić się wiedzą z zakresu copywritingu!