Opis kierunku

Copywriting w dzisiejszych czasach jest nieodłącznym elementem naszego życia. Wszystko, co nas otacza, zostało zaprojektowane i napisane przez copywriterów. Od billboardów, przez reklamy telewizyjne i radiowe, aż po strony internetowe, blogi oraz opisy produktów (nie tylko w Internecie!). Każdego dnia masz kontakt z pracą projektantów treści. Nawet w tym momencie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób wpływać na otaczający nas świat za pomocą klawiatury (zarabiając przy tym dobre pieniądze) – te studia są dla Ciebie!

Cel

Celem studiów jest praktyczne przygotowanie Cię do tworzenia skutecznych, angażujących i ciekawych treści. Dzięki zajęciom teoretycznym zrozumiesz zasady copywritingu, a przez zajęcia praktyczne – nauczysz się, jak tworzyć teksty, aby osiągnąć sukces.

Co zyskujesz?

•    Dowiesz się, jak wygląda praca copywritera od wewnątrz. Posiądziesz potrzebne umiejętności do tego, by być profesjonalistą/ką.
•    Nauczysz się określać grupy docelowe, poznasz schemat podejmowania decyzji, odkryjesz, jak reklama może zaspokajać (lub generować) potrzeby klienta.
•    Dowiesz się, jak wykorzystać tekst do tego, by skutecznie reklamować, sprzedać i komunikować.
•    Zrozumiesz różnice między tekstami reklamowymi, sprzedażowymi i wizerunkowymi. Ponadto, nauczysz się je właściwie redagować i dobierać.
•    Poznasz tajniki prowadzenia skutecznych kampanii Google Ads i Facebook Ads.
•    Zdobędziesz nie tylko wiedzę, ale również doświadczenie w pisaniu pod kątem SEO, artykułów blogowych, postów na social media i wielu, wielu innych treści.
•    Nauczysz się, jak działają najważniejsze portale społecznościowe i jak osiągnąć na nich sukces.
•    Posiądziesz umiejętności (i zawód), które zostaną z Tobą na całe życie!

Dla kogo?

•    Studia skierowane są do wszystkich osób, które potrafią pisać poprawnie (nie jest to warunek konieczny), a chciałyby nauczyć się pisać dobrze.
•    Początkujących copywriterów, pracowników działów marketingowych, dziennikarzy, redaktorów, administratorów social media.
•    Dla każdego, kto czuje, że pisanie jest jego powołaniem i chciałby zacząć się z tego utrzymywać.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

adrianna nowak
Michał Lewandowski
Damian Kość
Kuba Karamara
Damian Krażewski
Adrianna Nowak

Adrianna, jako korektor współpracowała z wieloma copywriterami, agencjami marketingowymi oraz eventowymi, dzięki czemu doskonale wie, o czym zapominają nawet eksperci. Jej specjalizacją jest pilnowanie, by treści były tak jakościowe, jak i również poprawne językowo, więc wie, jakie...

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie...

Damian Kość

Założyciel agencji marketingowej GangArt, członek zarządu firmy „Manufaktura Inwestycji”, deweloper.
Damian Kość zdobył „Godło Jakości” w kancelarii prezydenta RP, „Laur Eksperta”, a jego biografia została wpisana do Encyklopedii Osobistości Rzeczpospolitej Polskiej –...

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył...

Damian Krażewski

Człowiek, który jest żywym dowodem na słuszność powiedzenia „wiedza otwiera wiele drzwi”. W przypadku Damiana specjalizacja z zakresu marketingu i płatnych kampanii otworzyła mu drzwi, aż do 11 różnych firm. W każdej z nich odpowiada za działania reklamowe, kreatywny marketing...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia, podyplomowe i MBA

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF