Opis kierunku

Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

studia online

W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.

Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.

Co zyskujesz?

  • Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
  • Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
  • Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
  • Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
  • Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
  • Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
  • Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Korzyści:

  • Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
  • Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
  • Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
  • Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
  • Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
  • Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
  • Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
  • Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.

Dla kogo?

  • Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
  • Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
  • Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
  • Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

W programie studiów m.in.

  • Mnóstwo praktycznych zajęć pisarskich.
  • Warsztaty pisarskie pod okiem praktyków, otrzymanie feedbacku.
  • Przeprowadzenie przez proces pisania skutecznych ofert krok po kroku.
  • Wiedza z dziedzin powiązanych: SEO, reklama na Facebooku, w Google i Linkedin.
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania AI .

Dlaczego warto?

Kinga Daniluk

Nie są to studia związane z moim zawodem - pracuje w finansach od 2005 roku. Docelowo chciałabym, żeby pomogły mi w zmianie pracy. Formuła online jest bardzo pomocna z uwagi na ogromny komfort studiowania w każdym miejscu na ziemi. Wykładowcy są bardzo zaangażowani. Studiowałam dwa, różne kierunki wcześniej i nie spotkałam się z tak otwartym podejściem i nastawieniem na współpracę. Kierunek ma świetnie ułożony program, jest bardzo dużo ćwiczeń, pisania i praktyki, które stymulują mózg - a to lubię najbardziej!  

 

Kinga Daniluk

absolwentka kierunku

Joanna Wrycza-Bekier

Podczas studiów słuchacze odkrywają, jak istotne jest zrozumienie potrzeb i emocji odbiorców, aby móc tworzyć treści, które naprawdę do nich przemawiają i wywołują działania. Kreowanie treści, które trafiają prosto do serc i umysłów odbiorców jest kluczowym argumentem przemawiającym za wyborem kierunku. Ponadto absolwenci mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor. 

 

Słuchacze kierunku Copywriting: 

  • poznają psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczą się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje, 
  • nauczą się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję, 
  • nauczą się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka, 
  • dowiedzą się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl, 
  • nauczą się przyciągać i utrzymywać uwagę czytelnika, 
  • nauczą się wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami, 
  • poznają zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnią się w tłumie treści i zdobędą zaufanie, 
  • nauczą się wykorzystać AI, by przyspieszyć pracę nad tekstami,
  • będą mogli zarabiać na tym, co lubią robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Joanna Wrycza-Bekier

wykładowca

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 285 zł

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

adrianna nowak
dr Joanna Wrycza - Bekier
Michał Lewandowski
Damian Kość
Kuba_Karamara
Adrianna Nowak

Adrianna, jako korektor współpracowała z wieloma copywriterami, agencjami marketingowymi oraz eventowymi, dzięki czemu doskonale wie, o czym zapominają nawet eksperci. Jej specjalizacją jest pilnowanie, by treści były tak jakościowe, jak i również poprawne językowo, więc wie, jakie...

dr Joanna Wrycza - Bekier

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status...

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie...

Damian Kość

Założyciel agencji marketingowej GangArt, członek zarządu firmy „Manufaktura Inwestycji”, deweloper.
Damian Kość zdobył „Godło Jakości” w kancelarii prezydenta RP, „Laur Eksperta”, a jego biografia została wpisana do Encyklopedii Osobistości Rzeczpospolitej Polskiej –...

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF