Opis kierunku

Nike, Adidas, Apple – te marki znają prawie wszyscy. Nawet jeśli dysponujesz znacznie mniejszym budżetem, twoja marka może również budzić emocje. Wszystko zależy od tego, czy nauczysz się wykorzystywać przy jej tworzeniu mechanizmy osadzone w psychologii konsumenta. I czy stworzysz spójną opowieść. Taką, w której odnajdą się wierni wyznawcy marki. Zwłaszcza, że marka tworzy się czy tego chcesz, czy nie. Dzięki tym studiom zdobędziesz wiedzę, kontrolę nad procesem tworzenia marki.

Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania nią oraz  przekazanie wiedzy i narzędzi do tworzenia marki w oparciu o badania marketingowe, wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i konsumenckiej. Ponadto słuchacze poznają narzędzia pozwalające na rebranding i zarządzanie oparte na mierzalnych wskaźnikach.

Branding stał się jednym z najsilniejszych narzędzi marketingu. Dobra emocjonalna opowieść o marce tworzy relacje z klientem, który staje się wiernym ewangelistą. Tworzenie tej opowieści jest fascynujące, bo wymaga połączenia wiedzy z obszaru psychologii i neuropsychologii, remiksowania tradycji i wykorzystania coraz to nowszych narzędzi komunikowania i mierzenia efektywności działań. Zapraszam do pisania tej opowieści.

Co zyskujesz?

Słuchacze porządkują dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu i poznają wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia silnej marki. Słuchacze uzyskują wiedzę potrzebną do porządkowania marki firmy, zarządzania nią i rebrandingu. Studia porządkują całościową wiedzę z nowoczesnego marketingu, pokazują możliwości jakie daje branding jako część strategii marketingowej firmy, a także dają możliwość wzmocnienia kompetencji specjalistom ds. marketingu i menadżerom w obszarze nowoczesnych narzędzi kształtowania marki w sieci.

Dla kogo?

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu i brandingu. Zajęcia są kierowane zarówno dla kadry menadżerskiej, absolwentów marketingu i zarządzania, jak i dla pracowników działów sprzedaży, public relations i wszystkich, którzy zajmują się komunikacją marketingową. Idealne dla tych, którzy chcą poszerzyć kompetencje o poszukiwane umiejętności zarządzania marką oraz dla pracowników administracji w departamentach komunikacji społecznej.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Brand management. Zarządzanie marką firmy.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 180
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2

Wykładowcy

Marcin Potkański 
Tomasz Palak 
Marcin Więckowski
Karolina Kurcwald 
Piotr Bucki
Marcin Potkański 

Człowiek od „marketingu i kawy”. Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte- chleb i kawa. Wykładowca z zakresu marketingu i PRu w Katedrze Zarządzania w Sporcie przy gdańskiej AWFiS. Wiedzę z zagadnień „zarządzania marką” wyniósł ze...

Tomasz Palak 

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy i tak dalej. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. W wolnym czasie...

Marcin Więckowski

Managing Director | Head of Strategy, Whizbrand. Doświadczony menedżer marketingu. Założyciel Whizbrand Group  odpowiedzialny za obszar strategii i kierujący pracami agencji. Absolwent warszawskiej SGH, Chartered Institute of Marketing w Londynie oraz Szkoły Strategii Marki SAR. Uczestnik...

Karolina Kurcwald 

copywriter i marketer, specjalistka od tworzenia skutecznych treści w internecie. Z wykształcenia filolog angielski, językoznawca i tłumacz literatury. Od 8 lat związana z trójmiejską firmą GetResponse, gdzie budowała obecność marki w mediach społecznościowych oraz kierowała...

Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

UWAGA! w dniach 24-27 oraz 31 grudnia Biuro Rekrutacji będzie nieczynne

budynek A I pietro pokój 103
Aleja Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk

E-mail: rekrut-dsp@wsb.gda.pl
Tel.: 58 522 75 13

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF