Zostań studentem WSB!

Studentem studiów II stopnia (magisterskich) może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Umowę edukacyjną podpiszesz po skompletowaniu niezbędnych dokumentów.
 

Jak zapisać się na studia?

Możesz zrobić to:

  • on - line za pośrednictwem formularza zapisów, który poprowadzi Cię przez etapy rekrutacji i wygeneruje wypełnione dokumenty
  • w Biurze Rekrutacji, gdzie możesz liczyć na fachową i miłą obsługę.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Skompletuj dokumenty

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • kserokopia oryginału lub odpisu dyplomu – oryginał lub odpis do wglądu
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu  osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm)
  • kopia dowodu osobistego
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem lub przy zapisie w Biurze Rekrutacji  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Zamówienie na fakturę - dla studenta [ zamówienie można przesłać zeskanowane na adres Działu Obsługi Finansowej Studenta dofs@wsb.gda.pl . Faktura zostanie wystawiona dopiero po wpłacie czesnego (możliwe nie szybciej niż w drugiej połowie września), wyłącznie na studenta (nabywca)]
KROK 3.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych.

Po skompletowaniu wszystkich dokumentów otrzymasz decyzję o przyjęciu na studia oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.

Uwaga: Uruchomienie poszczególnych specjalności jest uzależnione od zainteresowania ze strony studentów.

 

Warunki przyjęcia na studia:

  • o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
  • złożenie  kompletu wymienionych wyżej dokumentów
  • otrzymanie decyzji o przyjęciu
  • podpisanie umowy o świadczeniu usług edukacyjnych dla studentów studiów wyższych
  • złożenie ślubowania

 

Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji Studiów I i II stopnia

Aleja Grunwaldzka 238A - Parter - pokój 004

Tel.: 58 522 75 19, 58 522 75 21

E-mail: rekrut@wsb.gda.pl

Godziny pracy


poniedziałek: 09:00-17:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-17:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00
sobota: 09:00-13:00

Pytania dotyczące rekrutacji cudzoziemców: admission@wsb.gda.pl