Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

W trakcie studiów nauczysz się m.in.:

  • Strategii internetowych i mobilnych.
  • E-marketingu i m-marketingu.
  • E-brandingu.
  • Projektowania kampanii w Internecie.
  • Mobile marketingu.
  • Marketingu zautomatyzowanego.
  • Analityki internetowej i social mediów.
  • E-commerce.
  • Technologii internetowych i mobilnych.
  • Content marketingu.
  • Video marketingu.

Praca dla Ciebie:

  • działy marketingu firm
  • agencje reklamowe /digitalowe
  • korporacje międzynarodowe
  • działy marketingu internetowego firm
  • działy analiz i brandingu

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Z roku na rok, jak wykazują raporty ogólnoświatowe, rozwija się Internet i komunikacja poprzez media cyfrowe. Szczególnie dynamicznie rozwijającym się obszarem są media społecznościowe, gdzie tworzą się nowe mechanizmy komunikacji wirtualnych społeczności. Skuteczne działanie w tym środowisku wymaga wiedzy i umiejętności, które są podstawą zdobycia przewagi konkurencyjnej przez firmy lub marki na rynku. Obecnie żadna, ani mała ani duża firma nie może sobie pozwolić na nieznajomość social mediów, analityki internetowej oraz działań wizerunkowych i sprzedażowych w Internecie.

Kierunki studiów podyplomowych do wyboru

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF