Co zyskujesz wybierając tę specjalność?

Ciągle rosnąca liczba turystów pozwala na zwiększenie dochodów właścicieli hoteli i pensjonatów, restauratorów oraz wszystkich, którzy pracują w sektorach turystycznych. Jednocześnie rośnie świadomość konsumentów, którzy stawiają przed właścicielami hoteli nowe wymagania. Jakość usług hotelarskich staje się jednym z głównych czynników pozyskiwania konsumentów.

 

  • dowiesz się, czym jest zarządzanie gościnnością usługową w hotelu i restauracji
  • nauczysz się controllingu poziomu jakości usług hotelarskich
  • zdobędziesz umiejętność zarządzania relacjami z gośćmi i ich opiniami
  • opanujesz profesjonalną obsługę klienta HoReCa
  • nauczysz się, jak zarządzać hotelem
  • poznasz marketing i sprzedaż usług hotelowych
  • zdobędziesz umiejętności sprawnego zarządzania personelem w hotelu

Praca dla Ciebie

  • pracownik hotelu, sieci hoteli
  • pracownik instytucji wspierającej turystykę
  • menedżer hotelu
  • konsjerż
  • menedżer działu hotelu
  • właściciel hotelu, pensjonatu
  • analityk rynku hotelarskiego
  • specjalista ds. turystyki

Zdaniem wykładowcy

Moim marzeniem było od zawsze prowadzenie własnego biznesu. Swoją działalność rozpocząłem od hotelu Villa Sedan w Sopocie, po dwóch latach poszedłem dalej i w 2007 roku, wraz z inwestorem, wybudowaliśmy kolejny obiekt w Sopocie – Villa Aqua. I tak to się zaczęło. Umowa o kształceniu dualnym z WSB to dla nas wyróżnienie i jesteśmy dumni, że będziemy wdrażać kolejne pokolenia hotelarzy do pracy w hotelach.
 

Leszek Mięczkowski

twórca grupy Dobry Hotel

Dodatkowe zalety specjalności

Kierunek objęty  jest  międzynarodową akredytacją IACBE

 

Program studiów

W trakcie studiów będziesz uczestniczyć w wykładach i ćwiczeniach, m.in. z:

  • rynku i produktu hotelarskiego
  • zarządzania jakością obsługi w przedsiębiorstwie turystycznym
  • zarządzania finansami w przedsiębiorstwie turystycznym
  • organizacji kongresów i...

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w WSB.