progressDay nie czekaj, działaj! vol.4

logoprogress4.pngJuż po raz czwarty Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku zaprasza na wyjątkowe spotkanie: progressDay nie czekaj, działaj!, które odbędzie sie 08 czerwca 2018  roku w Multikinie w Gdyni. Wydarzenie jest bezpłatne.
 
Jeśli ważny jest dla Ciebie rozwój i interesujesz się najnowszymi trendami w marketingu, sprzedaży i HR to spotkanie jest dla Ciebie! Konferencja progressDay, zgodnie z jej nazwą, ma umożliwić uczestnikom zrobienie postępu, kolejnego kroku w rozwoju w wybranej dziedzinie. Eksperci z obszaru sprzedaży, marketingu, brandingu, content marketingu i event marketingu, przekażą słuchaczom najnowszą wiedzę i często nowatorskie rozwiązania z dziedzin, w których się specjalizują.
 
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 9:30 i potrwa do 15:00. Dodatkowo każdy uczestnik spotkania otrzyma zaświadczenie o udziale!
 
Zapisy na konferencję zostały zamknięte. 

Prelegenci
 
Piotr Bucki
zdjecia.pngStrateg, researcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu Piotr Bucki. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.  Jest zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji.  Jest certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Prowadzi szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Jako doradca jest związany z Inkubatorem Starter oraz Strefą Startup PPNT i Exea Smart Space.
 
Temat: Treść jak wirus – co sprawia, że treści rozchodzą sie po internecie
 
Rafał Żak
 
zdjecia5.pngZajmuje się rozwojem ludzi i organizacji. Robi to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora tekstów. Jako trener lubi pracę z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. W roli mówcy stara się łączyć atrakcyjność przekazu z zawartością merytoryczną, której niewiele można zarzucić. Jako coach pracuje głównie z menedżerami w zakresie business coachingu. W roli autora publikuje książki poświęcone rozwojowi kompetencji. Nieco bezczelnie twierdzi, że w tym co robi zauważa różnicę pomiędzy rozwojem, który ma sens, a takim, który jest celem sam w sobie. Tropi mity, piętnuje zbytnie uproszczenia, promuje rozwój oparty na dowodach
 
Temat: Sztuka Popełniania Błędów
 
Janina Bąk
Komendant komedii w janinadaily.com. Panga Biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe: 1.Wspólnie ze swoją #DrużynaJanina stworzyła najmilszy i najmądrzejszy zakątek Internetu, 2. Kiedyś na fejsbuku live prowadziła warsztaty DIY: wypleć sobie koszyk z kabanosów, a 65 tysięcy ludzi to obejrzało, 3. W 1992 roku zrobiła przysiad. Wie czym się różni regresja logistyczna od probitowej, a także foka od uchatki. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.

Temat: Co rozbawiło martwego łososia? Czyli o tym, jak oszukują nas liczby"

 

Kamil Kozieł
zdjecia3.pngSkromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Posiada niewytłumaczalny talent do przyciągania bystrych ludzi, interdyscyplinarnych projektów i niskich budżetów. Auto-destrukcyjne ciągoty skłoniły go do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do napisania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się jak ktoś nazywa go kołczem. Uwielbia animację, komedię, a na imprezach rozmawia o konstrukcjach storytellingowych. O swoich przemyśleniach informuje świat na blogu: kamilkoziel.pl. Założyciel IT School i PrezART oraz ORA-600. Były partner w Stand-up Polska.
 
Temat: Prezentacja – pełna dekonstrukcja procesu
 
Magdalena Urbaniak

 
Specjalistka ds. public relations. Odpowiedzialna za budowanie marki globalnej Brand24. Współpracując z najlepszymi ekspertami z całego świata zwiększa znajomość i zaufanie do marki. Ekspert ds. ifnluencer marketingu. Organizatorka Czwartków Social Media we Wrocławiu. Prowadziła zajęcia za zakresu komunikacji i analityki m.in w Wyższej Szkole Handlowej, Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Publikuje na łamach takich magazynów jak Sprawny Marketing czy Social Media Manager. Jedna z twórczyń projektu skierowanego do Content Managerów – Content Espresso .Quora Top Writer 2017 i 2018. Prowadzi bloga tractormania.pl oraz magdaurbaniak.com.

Temat: 6 powodów, na których powinieneś zmienić myślenie o marketingu.

 
Tomasz Palak
Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy i tak dalej. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi również bloga tomaszpalak.pl. Tomasz Palak został wybrany najlepszym prelegentem czwartej 
edycji konferencji "I love marketing".
 
 
 
 
Temat: Jak nie hamować innowacji prawem?
 
Jakub Cyran

Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 13 letnim doświadczeniem.. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostoskiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A 
przede wszystkim praktyk. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło 
nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj pomaga firmom zarabiać, jako konsultant i trener.
 
Temat: Czy sprzedaż można polubić? No raczej!
 
Aleksandra Kruszyńska
 
Trener, Wykladowca,Head of HR, moderator warsztatów, doradca z obszarów HR.Posiada ponad 10 letnie doświadczenie zdobyte w działach personalnych największych firm w woj. pomorskim. Od 2008 roku prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, szkolenia managerskie, inne szkolenia miękkie dedykowane. Na codzień kieruje i zarządza działem personalnym w rozwijającym się bardzo mocno Startupie. Doświadczenia trenerskie zdobywałam w Polsce jak i na arenie międzynarodowej w USA i w Wielkiej Brytanii. Uczestnicy szkoleń cenią ją za kreatywne i różnorodne formy prowadzenia zajęć, jak i za "energię, którą mogłaby podzielić się z niejedną elektrownią ;)".
 
Temat: Już wkrótce!
 
Zapisy na konferencję zostały zamknięte.
 
 
Serdecznie Zapraszamy!

 

26-04-2018