Zobacz inny kierunek

Employer Branding WSB Gdańsk - Studia podyplomowe

2 semestry nauki
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?
Employer branding to działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku "pracodawcy z wyboru".  W dobie dzisiejszej " ery pracownika" pracodawcy muszą wykorzystywać nowoczesne formy dotarcia do potencjalnych kandydatów, dbać o atmosferę w miejscu pracy, kreować swoją markę w taki sposób aby przyciągnąć  i zatrzymać najlepszych.
 
„Jestem bardzo zadowolona z praktycznej wiedzy, którą uzyskałam na studiach podyplomowych w WSB. Zajęcia przeprowadzają sami praktycy, którzy bieżąco śledzą zmiany na rynku. Na studiach zbudowałam dobrą sieć kontaktów, którą wykorzystuję w swojej codziennej pracy. Nie miałam żadnych problemów z podjęciem studiów w WSB mimo tego, że jestem cudzoziemką. Zatrudnieni tu są sami specjaliści, z którymi współpraca jest czystą przyjemnością”
 
Yulia Shavlovskaya
słuchaczka WSB
 
Cel
Employer branding to działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku "pracodawcy z wyboru".Głównym celem podyplomowych studiów z tego obszaru jest nabycie wiedzy i umiejętności w obszarze kreowania wizerunku firmy na rynku jako pożądanego pracodawcy, poznanie zagadnień związanych z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
 
Korzyści
Studia przygotują słuchaczy do pełnienia roli specjalisty ds. employer brandingu w różnych organizacjach i instytucjach rynku pracy i biznesu. Słuchacze zbudują swój warsztat rekrutacyjno-PR'owo- marketingowy który pozwoli im na budowanie i zarządzanie marką firmy dla której pracują lub będą pracować, tak aby pozyskać właściwych kandydatów do pracy.
 
Uczestnicy
Oferta skierowana jest do aktualnych i przyszłych pracowników działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, jak i do osób którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku.
Program kierunku: 

9 MIESIĘCY NAUKI 176 GODZIN 10 ZJAZDÓW

EMPLOYER BRANDING (26 godz.)

  • Employer branding – wprowadzenie (6 godz.)
  • Charakterystyka pracy w obszarze employer brandingu (8 godz.)
  • Narzędzia employer brandingu, strategia employer brandingu w firmie (8 godz.)
  • ROI employer brandingu (4 godz.)

HR A EMPLOYER BRANDING (22 godz.)

  • Analiza i specyfika rynku pracy w Polsce i za granicą (6 godz.)
  • Nowoczesne formy rekrutacji pracowników (8 godz.)
  • Adaptacja pracowników (4 godz.)
  • Prawo pracy, elastyczne formy zatrudnienia (4 godz.)

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA RYNKU ZEWNĘTRZNYM (42 godz.)

  • Marka pracodawcy (8 godz.)
  • Narzędzie budowania wizerunku pracodawcy przykłady – case studies (10 godz.)
  • Marketing i PR w employer brandingu (8 godz.)
  • Komunikacja z mediami (8 godz.)
  • Media społecznościowe w employer brandingu (8 godz.)

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI (36 godz.)

  • Komunikacja w firmie (8 godz.)
  • Motywowanie pracowników (8 godz.)
  • Eventy, imprezy pracownicze (8 godz.)
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w firmie (8 godz.)
  • Najlepszy pracodawca (4 godz.)

EMPLOYER BRANDING A PERSONAL BRANDING (10 godz.)

  • Marketing personalny (4 godz.)
  • Dokumenty aplikacyjne (4 godz.)
  • Planowanie kariery (2 godz.)

WARSZTAT PRACOWNIKA DS. EMPLOYER BRANDINGU (32 godz.)

  • Sztuka prezentacji, wystąpień publicznych, budowania autorytetu (8 godz.)
  • Sztuka organizacji czasu i zarządzania nim (8 godz.)
  • Warsztat kreatywności (8 godz.)
  • Techniki komunikacji (8 godz.)

PROJEKT(8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.)

FORMA ZALICZENIA

  • Dwa testy semestralne oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu
Wykładowcy: 

Marta Ożóg- Orzegowska - współzałożycielka i współwłaścicielka dziecięcej marki odzieżowej KUKUKID. W ciągu 2 lat wprowadziła brand do sprzedaży w 25 krajach. Do niedawna związana zawodowo z jedną z większych firm odzieżowych w trójmieście, gdzie pełniła obowiązki brand managera. Była odpowiedzialna za stworzenie strategii pozycjonowania i wprowadzenie nowej marki odzieżowej na rynek polski i zagraniczny. Entuzjastka i specjalistka w zakresie nowych mediów i komunikacji młodzieżowej.
Wykładała marketing w Via Moda i Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Anna Miazga - certyfikowany CSR i Project Manager (IPMA), która inicjuje i prowadzi projekty społeczne, związane z ochroną środowiska, odpowiedzialnym łańcuchem dostaw i etyką. Koordynatorka ds. CSR w międzynarodowej firmie, w branży odzieżowej, wcześniej niezależna konsultantka w branży energetycznej. Współautorka i autorka publikacji oraz rzeczniczka prasowa jednego z największych programów na temat komunikacji z interesariuszami przy inwestycjach kontrowersyjnych. Współautorka programu i wykładowca studiów podyplomowych „Marketing Ekoefektywny” w Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. Członkini grupy roboczej ds. CSR przy Ministerstwie Gospodarki, Pomorskiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej Województwa Pomorskiego i ekspertka Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza.

Opiekun merytoryczny

Aleksandra Lazarowska - trener, wykładowca, moderator warsztatów, doradca, manager ds. HR. Posiada ponad 9 letnie doświadczenie zdobyte w działach personalnych największych firm w woj. pomorskim. Od 2008 roku prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, szkolenia managerskie, inne szkolenia miękkie dedykowane pod danego klienta. Prowadzi również indywidualne projekty dopasowywane do każdego klienta z obszaru rozwoju, oceny kompetencji, employer brandingu, rekrutacji pracowników czy ogólnego rozwoju firmy na rynki zagraniczne. Doświadczenia trenerskie zdobywała w Polsce jak i na arenie międzynarodowej w USA i w Wielkiej Brytanii. Od 2013 roku prowadzi również autorskie studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej.

Płatność może być rozłożona na 8, 2 lub 1 ratę.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.
Zapisując się do 16 października a zyskujesz 550 zł:

  • 300 zł  dzięki zniżce w czesnym,
  • 250 zł dzięki zniżce w opłacie wpisowej - 150 zł zamiast 400 zł.

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.
 

 

8 RAT2 RATY1 RATA
495 zł457 zł1980 zł1830 zł3960 zł3660 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

UWAGA: w dniu 13.09 Biuro czynne do godz. 14.00, 14.09 od godz. 11.00

    • Aleja Grunwaldzka 238 A, budynek A I piętro pokój 103
    • 80-266 Gdańsk
    • PON - CZW:
    • PIĄ:
    • SOB:
    • 09:00 - 17:00
    • 08:00 - 16:00
    • 09:00 - 13:00
    • tel. 58 522 75 13
    • fax

Javascript is required to view this map.
54.38911218.584271