Młodzi ludzie, zastanawiając się nad wyborem studiów, często stoją przed dylematem – marzenia i pasje, czy sukces zawodowy. Uczelnie również mierzą się z koniecznością dostosowania swojej oferty do oczekiwań pracodawców. Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku zaprasza na debatę "Edukacja, kompetencje, rynek pracy – o czym młodzież powinna wiedzieć?".

 

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy, to wyzwanie zarówno dla osób rozpoczynających studia, jak i dla szkolnictwa wyższego. Ukończenie studiów licencjackich lub magisterskich nie zawsze gwarantuje znalezienie pracy w zawodzie. Na znaczeniu zyskują praktyczne umiejętności. Pracodawcy coraz częściej poszukują pracowników, którzy poza wiedzą teoretyczną mają też konkretne kompetencje.  Na spotkaniu, którego gośćmi  będą rekruterki, specjaliści ds. HR, oraz Eksperci WSB m.in. z zakresu potrzeb rynku pracy, zastanowimy się, czym powinni kierować się młodzi ludzie w wyborze kierunku studiów. 

 

Wydarzenie jest bezpłatne. Aby uzyskać dostęp do debaty, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy: 

 

Program:  

Środa – 24 marca, godz. 9:50-10:45 

  • Debata: Edukacja, kompetencje, rynek pracy – o czym młodzież powinna wiedzieć? 
  • Goście: dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz (Dziekan WSB w Toruniu), Ewa Korecka (Dyrektor Generalna FlexHR, ekspert rynku pracy), Alicja Dettllaf (ekspertka w zakresie zarządzania i HR) 
  • dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz – Dziekan Wydziału Finansów i Zarządzania w Toruniu, adiunkt w Katedrze Ekonomii w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie w lutym 2009 roku obroniła rozprawę doktorską. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu problematyki makroekonomicznej, międzynarodowych stosunków gospodarczych i finansów. 
  • Ewa Korecka – menadżer operacyjny z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu zespołów oraz zarządzaniu ludźmi, od 17 lat związana z rynkiem pracy.  Dziś pełni funkcję Dyrektor Generalnej FlexHR - spółki specjalizującej się w doradztwie HR, zarządzaniu talentami (rozwój i ocena pracowników, candidate experience), szkoleniach oraz w elastycznych formach zatrudnienia. Wiceprezes Zarządu Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, członek Powiatowej Rady Rynku Pracy powołanej przez Prezydenta Miasta Torunia, Partner Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Asesor projektów Assessment/Development Centre, Wykładowca i opiekun kierunków w Wyższej Szkole Bankowej. Pomysłodawca i współtwórca HR CAFE, cyklicznych spotkań dedykowanych praktykom HR i biznesu. Współorganizatorka corocznych Konferencji HR W BIZNESIE. Posiada doświadczenie w budowie HR w firmach typu greenfield oraz MŚP.  Cechuje ją zorientowanie na cele i nastawienie na rezultat. Jest entuzjastką biznesowego podejścia w HR, mecenasem zmian z funkcji menadżera ZZL na partnera strategicznego oraz eksperta biznesowego z zachowaniem „ludzkiego” wymiaru HR.
  • Alicja Dettllaf – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 10 lat związana zawodowo z obszarami zarządzania zasobami ludzkimi. Praktyk i ekspert HR, rekruter, trener, szkoleniowiec. Jej  doświadczenie koncentruje się wokół aspektów zarządzania zasobami ludzkimi – swoją pasję do pracy z ludźmi i dla ludzi realizuje już od czasu studiów, kiedy to inicjowała działania HR na uczelniach w Poznaniu, a także współpracowała z wieloma firmami z branży. Pracując w takich firmach jak IKEA , Adecco, Incredible Innovation współtworzyła korporacyjne zasady zarządzania, a także zdobywała cenną wiedzę w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych HR. Od początku swojej kariery zawodowej Jej „konikiem” są skuteczne procesy rekrutacyjne – znalezienie najlepszego kandydata, jak i działania employer brandingowe to sztuka, która Jej się udaje. Od 8 lat związana z trójmiejskim rynkiem pracy, gdzie  swoją praktyczną wiedzę przekazuje jako specjalista ds. rekrutacji pracowników, szkoleniowiec i doradca biznesowy ds. HR. Praca z ludźmi i dla ludzi jest jej pasją.

​​​​

 

Czytaj więcej