Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Wyższych Szkół Bankowych z Chorzowa, Poznania, Szczecina, i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
 

Studia podyplomowe, online

Nie istnieje dziś marketing bez użycia kanałów internetowych. Mało tego – użytkownicy oczekują reklam, wręcz lubią, gdy docierają do nich informacje o nowych produktach czy usługach w obszarach, które ich interesują. To gigantyczny potencjał sprzedażowy. Studia na kierunku „Praktyczny marketing internetowy” rozłożą przed Tobą cały wachlarz narzędzi internetowych: social media, kampanie Ads, SEO, content marketing, PR, e-mailing, wideo marketing i wiele innych. Nauczysz się wyznaczać cele, tworzyć kampanie marketingowe i mierzyć ich efektywność. Te studia nie tylko podniosą Twoją wartość na rynku pracy, zobaczysz, jak zmienia się również Twoje prywatne funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni i jak świadomie korzystasz z możliwości, które daje Internet. 

studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Bankowa

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu. 

  • Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy. 

  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać. 

  • Zajęcia prowadzone są przez praktyków. 

  • Na zajęciach omawiane są realne case study.  

  • Zdobyta wiedza i umiejętności realnie podnoszą Twoje kwalifikacje na rynku pracy. 

  • Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego. 

  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania. 

  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących. 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP 

  • Właścicieli startupów 

  • Samodzielnych handlowców B2B 

  • Firm e-commerce 

  • Specjalistów ds. marketingu 

  • Jednoosobowych działalności gospodarczych 

  • Sektora NGO 

  • Freelancerów 

  • Pracowników agencji marketingowych 

  • PR-owców 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Fundacja Analityczna

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 lipca
czesne już od
315 zł
290 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 700 zł: 

  • 300 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 900 zł: 

  • 500 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Program studiów

Studia w całości zrealizujesz w formule zdalnej. Z wykładowcą spotykasz się online w czasie rzeczywistym także podczas zaliczeń, projektów czy egzaminów.

 

Program kierunku praktyczny marketing internetowy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Miller
Katarzyna Krupicka
Maja Wiśniewska
Katarzyna Borowicz
Wojciech Włodarczyk
Mateusz Wyciślik
Tomasz Trzósło
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail...

mgr Kamil Zieliński

Psycholog i trener biznesu. Kierownik programowy i menedżer kierunku Psychologia w biznesie. Aktywny przedsiębiorca. Autor książki „Psychoefekty. 50 zjawisk psychologicznych, które wpływają na Twoje życie”. Fundator i wiceprezes Fundacji Future Hero. Ekspert do spraw psychologii...

Katarzyna Krupicka

Katarzyna Krupicka – PR i Communication Manager, od 2016 r. związana z marketingiem, komunikacją i Public Relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich agencjach marketingowych i PR-owych, takich jak 365 agencja, Prime Time PR, Dziadek do orzechów, Design PR&Marketing Group. Z...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Katarzyna Borowicz

Od kilku lat związana z marketingiem i komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Pasjonatka mediów społecznościowych i kampanii promocyjnych. Wiele razy odpowiedzialna za współtworzenie strategii marki w zakresie CSR, za organizację wydarzeń, wsparcie działań sponsoringowych. Obecnie...

Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich...

Mateusz Wyciślik

Przedsiębiorca, podcaster, growth hacker. Na co dzień buduje skalowalne strategie pozyskiwania klientów z kanałów on-line. Zwolennik marketingu opartego o analitykę i liczby. Swoją wiedzę wykorzystuje do rozwoju własnych marek takich jak Leadhub czy Zdrowy Marketing oraz pomocy w...

Tomasz Trzósło

Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w obszarze marketingu internetowego.
Ekspert online marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja.sp@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 84 70 +32 349 84 78 +48 602 279 894
Infolinia: 32 630 62 44

Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 08:00-16:00
  • cz: 08:00-17:00
  • pt: 08:00-16:00
  • so: 08:00-14:00
Pobierz stronę do PDF