Opis kierunku

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, kiedy zwolni się miejsce lub gdy ruszy kolejna rekrutacja, zapisz się na listę rezerwową.

 

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Wyższych Szkół Bankowych z Chorzowa, Poznania, Szczecina, i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
 

e-administracja

Jako Uczestnik zdobędziesz wiedzę teoretyczną i praktyczną, która pozwoli Ci wyznaczać realne cele marketingowe w prowadzonych kampaniach.
Studia podyplomowe praktyczny marketing internetowy łamią stereotypy, że marketing internetowy jest dla wybranych. Podczas nauki poznasz najlepsze techniki, przydatne narzędzia i najnowsze trendy.
 

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu
  • Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy
  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków
  • Realne case study omawiane na zajęciach
  • Wiedzę i umiejętności realnie podnoszące Twoje kwalifikacje na rynku pracy
  • Metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego
  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania
  • Umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP
  • Start-up’ów
  • Samodzielni handlowców B2B
  • Firm E-commerce
  • Specjalistów ds. marketingu
  • Jednoosobowych działalności gospodarczych
  • Sektora NGO
  • Freelancerów
  • Pracowników agencji marketingowych
  • PR-owców
     

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Fundacja Analityczna

Program studiów

Studia w całości zrealizujesz w formule zdalnej. Z wykładowcą spotykasz się online w czasie rzeczywistym także podczas zaliczeń, projektów czy egzaminów.

 

Program kierunku praktyczny marketing internetowy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Miller
Katarzyna Krupicka
Maja Wiśniewska
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail...

mgr Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorcą. Pełni funkcję menedżera kierunku psychologia w biznesie oraz kierownika zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie. Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy wykorzystania psychologii...

Katarzyna Krupicka

Katarzyna Krupicka – PR i Communication Manager, od 2016 r. związana z marketingiem, komunikacją i Public Relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich agencjach marketingowych i PR-owych, takich jak 365 agencja, Prime Time PR, Dziadek do orzechów, Design PR&Marketing Group. Z...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych w Chorzowie

soboty pracujące: 02.10 | 09.10 | 16.10 | 23.10 oraz w niedziela 03.10

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja.sp@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 84 70 +32 349 84 78
Infolinia: 32 630 62 44

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
  • so: 08:00-14:00
Pobierz stronę do PDF