Opis kierunku

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Zapisz się na listę rezerwową, a poinformujemy Cię kiedy zwolni się miejsce lub zostanie uruchomiona nowa rekrutacja.

 

Słuchacze zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną, która pozwoli wyznaczać realne cele marketingowe w prowadzonych kampaniach.
Studia podyplomowe praktyczny marketing internetowy łamią stereotypy, że marketing internetowy jest dla wybranych. Słuchacze poznają najlepsze techniki, przydatne narzędzia i najnowsze trendy.
 

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu
  • Poznasz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy
  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać
  • Zajęcia są prowadzone przez praktyków
  • Na zajęciach są omawiane realne case study
  • Otrzymasz wiedzę i umiejętności realnie podnoszące Twoje kwalifikacje na rynku pracy
  • Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego
  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania
  • Nauczysz się tworzyć procesy marketingowe w organizacjach lub optymalizować już istniejące

Dla kogo?

  • Przedsiębiorcy oraz menedżerowie mikroprzedsiębiorstw i MŚP
  • Start-up’y
  • Samodzielni handlowcy B2B
  • Firmy E-commerce
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Jednoosobowe działalności gospodarcze
  • Sektor NGO
  • Freelancerzy
  • Pracownicy agencji marketingowych
  • PR-owcy
     

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 1 marca
700 zł
taniej

Zapisując się do 1 marca zyskujesz 700 zł:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Program studiów

Studia w całości zrealizujesz w formule zdalnej. Z wykładowcą spotykasz się online w czasie rzeczywistym także podczas zaliczeń, projektów czy egzaminów.

 

Program kierunku

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Miller
Jakub August
Katarzyna Krupicka
Maja Wiśniewska
Monika Mołdrzyk
Klaudia Szostok
Jakub Głowacz
Marcin Rutkowski
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail...

Jakub August

Ekspert zajmujący się rozwojem organizacji poprzez wdrażanie innowacji i zarządzanie procesami projektowymi. Współpracował z dziesiątkami firm zarówno z Polski jak i Europy. Zajmuje się wypracowywaniem nowych kierunków rozwoju firmy, analizą konkurencji, współtworzeniem innowacji,...

Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorcą. Pełni funkcję menedżera kierunku psychologia w biznesie oraz kierownika zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie.

 

Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy wykorzystania...

Katarzyna Krupicka

Katarzyna Krupicka – PR i Communication Manager, od 2016 r. związana z marketingiem, komunikacją i Public Relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała w krakowskich agencjach marketingowych i PR-owych, takich jak 365 agencja, Prime Time PR, Dziadek do orzechów, Design PR&Marketing Group. Z...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Monika Mołdrzyk

Dyrektor Marketingu marki Salus Controls i zastępca szefa grupy roboczej MarTech w IAB Polska. Wcześniej odpowiedzialna za marketing Digitree Group (dawniej SARE S.A.) oraz organizację licznych projektów w Estonii, Czechach czy na Węgrzech. Organizatorka wielu eventów, w tym autorskiego...

Klaudia Szostok

Obecnie Content Marketing Automation Specialist w Salus Controls, gdzie odpowiada za budowanie contentu opartego o automatyzację marketingu. Wcześniej związana z firmą Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A). Należy do grupy roboczej MarTech IAB Polska oraz jest wiceprezesem fundacji GaSzo....

dr Jakub Głowacz

Aktywnie współpracuje z uczelniami wyższymi. Jest autorem i współautorem licznych publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego. Od 2016 r. prowadzi szkolenia prawne adresowane zarówno do:

  1. przedstawicieli zawodów prawniczych ze szczególnym...
Marcin Rutkowski

Humanista który mocno wierzy w moc IT. W ciągu swojej pracy zawodowej przeszedł większość szczebli stanowisk związanych z komunikacją i marketingiem. Tworzył i wdrażał strategię marketingowe dla firm, produktów i usług. Obecnie odpowiada za kreowanie i realizowanie polityki...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF