Opis kierunku
Zapisując się na ten kierunek możesz wybrać:
Studia niestacjonarne w salach wykładowych.
W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie.
LUB
Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną. - OSTATNIE WOLNE MIEJSCA
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

Kierunek realizowany w partnerstwie
Kierunek realizowany online jest efektem współpracy Wyższych Szkół Bankowych z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Formę zajęć wybierasz w trakcie zapisu na studia podyplomowe.

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony i poprzez każdy ze zmysłów docierają do nas chcące zapaść nam w pamięć marki. Budowanie pozytywnego wizerunku i utrwalenie go w świadomości konsumentów nie jest pracą „na wyczucie”, to szereg sprawdzonych metod, działania prowadzone na podstawie precyzyjnie przygotowanych strategii i planów oraz ciągłe monitorowanie wyników. Dobrze przygotowany brand menedżer i specjalista od content marketingu potrafi skutecznie wypromować markę, co pozwoli na dalsze rozwijanie przedsiębiorstwa.
Studia na kierunku branding i content marketing przygotowują poszukiwanych na rynku pracy specjalistów dzięki ogromnemu naciskowi na praktyczny, warsztatowy charakter zajęć oraz profesjonalnemu feedbackowi ze strony praktyków brand i content marketingu.

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek.
Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Co zyskujesz?
Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:
-
zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy,
-
poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
-
nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników,
-
dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej,
-
odkryją i przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki,
-
będą mogli omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej,
-
rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie.
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.
Praktyczny charakter studiów
Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.
Oferujemy studia w systemie hybrydowym, rozumianym jako możliwość realizacji części zajęć
w formie:
- stacjonarnej dla całej grupy uczestników lub
- zajęć online dla całej grupy uczestników.
W porozumieniu z uczelnią i na jej wyraźne życzenie, jesteśmy gotowi przeprowadzić wszystkie zajęcia online lub wszystkie stacjonarnie.
Realizacja programu na oczekiwanym poziomie uniemożliwia jednak prowadzenie zajęć w systemie, gdy część uczestników bierze udział w zajęciach stacjonarnych, a część ogląda streaming online.

"Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki."
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz 1000 zł:
- 600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 1200 zł:
- 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku branding i content marketing