Opis kierunku

Zapisując się na ten kierunek możesz wybrać:

 

Studia niestacjonarne w salach wykładowych.

W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie.

LUB

 

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną. - OSTATNIE WOLNE MIEJSCA

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów. 

administracja-samorzadowa
Kierunek realizowany w partnerstwie

 

Kierunek realizowany online jest efektem współpracy Wyższych Szkół Bankowych z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy.  Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
 
Formę zajęć wybierasz w trakcie zapisu na studia podyplomowe.

Studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Bankowa

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony i poprzez każdy ze zmysłów docierają do nas chcące zapaść nam w pamięć marki. Budowanie pozytywnego wizerunku i utrwalenie go w świadomości konsumentów nie jest pracą „na wyczucie”, to szereg sprawdzonych metod, działania prowadzone na podstawie precyzyjnie przygotowanych strategii i planów oraz ciągłe monitorowanie wyników. Dobrze przygotowany brand menedżer i specjalista od content marketingu potrafi skutecznie wypromować markę, co pozwoli na dalsze rozwijanie przedsiębiorstwa.

 

Studia na kierunku branding i content marketing przygotowują poszukiwanych na rynku pracy specjalistów dzięki ogromnemu naciskowi na praktyczny, warsztatowy charakter zajęć oraz profesjonalnemu feedbackowi ze strony praktyków brand i content marketingu.

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek.

Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.  

Co zyskujesz?

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing: 

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy, 

  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania, 

  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników, 

  • dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej, 

  • odkryją i  przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki, 

  • będą mogli  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej, 

  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie. 

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę. 

Praktyczny charakter studiów

Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

 

Oferujemy studia w systemie hybrydowym, rozumianym jako możliwość realizacji części zajęć 
w formie:
-  stacjonarnej dla całej grupy uczestników lub 
- zajęć online dla całej grupy uczestników. 


W porozumieniu z uczelnią i na jej wyraźne życzenie, jesteśmy gotowi przeprowadzić wszystkie zajęcia online lub wszystkie stacjonarnie. 

Realizacja programu na oczekiwanym poziomie uniemożliwia jednak prowadzenie zajęć w systemie, gdy część uczestników bierze udział w zajęciach stacjonarnych, a część ogląda streaming online. 
 

"Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki."

 

 

Kamila C. Mnich

opiekun kierunku i wykładowca WSB

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 30 czerwca
czesne już od
315 zł
265 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz 1000 zł: 

  • 600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 1200 zł: 

  • 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding i content marketing

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jacek Lipski
Magdalena Daniłoś
Krzysztof Wadas
Anna Przybysz
Dominik Trzmielewski
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener. Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. 

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek zespołów...

Jacek Lipski

Ekspert z zakresu budowania strategii marketingowych i planowania działań w social media. Prowadzi firmę B&L Consulting specjalizującą się w doradztwie marketingowym, szkoleniach oraz obsłudze marketingowej małych firm oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako...

Magdalena Daniłoś

Ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, teraz praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu.
Szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Autorka książki pt. „Video...

Krzysztof Wadas

Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Agata S.A. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Marketingowiec, psycholog społeczny, ekonomista i trener biznesu. Swoją wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu od lat z sukcesem wykorzystuje w pracy z polskimi markami. Był między innymi kierownikiem...

Anna Przybysz

CEO culturePR.agency. Szkoleniowiec i praktyk branży Public Relations. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną oraz content marketingiem. Zawodowo pomaga firmom mówić językiem klienta. Członkini Akademii PRoto. Publikowała m.in. na łamach PRoto, Marketer +,...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej podmioty gospodarcze. Obecnie, po uzyskaniu tytułu radcy prawnego,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF