Zostań studentem WSB!

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

emilia-przybyla

Rekrutacja krok po kroku

KROK 1.

Wybierz studia

  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie w Biurze Rekrutacji kompletu oryginalnych i podpisanych dokumentów.
  • Od momentu zapisu przez formularz rejestracyjny na studia masz na to 7 dni kalendarzowych, dzięki temu korzystasz z obowiązującej promocji. Dokumenty możesz nam dostarczyć:

    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji

    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

Jeśli nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu z uwagi na sytuację epidemiczną, dokumenty możesz przesłać nam najpierw w formie podpisanych skanów. To, kiedy i w jakiej formie przekażesz nam oryginalne dokumenty, ustalimy indywidualnie (więcej o tym przeczytasz w “Kroku 3” oraz w korespondencji mailowej, jaką otrzymasz po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego).

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni kalendarzowych poniżej wymienione dokumenty. 

  • podanie wraz z kwestionariuszem (dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) 
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer Bank BGŻ BNP Paribas S.A, 92 1750 1035 0000 0000 0161 1763 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia
KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, korzystając z darmowej usługi InPostu, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie).

Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów, masz do dyspozycji dwie możliwości:

  • Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich przykładową listę znajdziesz TUTAJ.
  • Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę i sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online, termin na doniesienie oryginałów ustalasz z Biurem Rekrutacji indywidualnie.


Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie - teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji studiów I, II stopnia i podyplomowych w Katowicach

Biuro Rekrutacji w Katowicach nieczynne. Zapraszamy do otwartego Biura Rekrutacji w Chorzowie.

ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7

Tel.: 32 349 85 31

E-mail: rekrutacja.kat@chorzow.wsb.pl

lub

Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia, podyplomowych w Chorzowie

ul. Sportowa 29

Tel.: 32 349 84 70, 32 349 84 79, 32 349 85 24, 32 3498 478

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00-16:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00