Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się jak projektować kampanie reklamowe.
  • Zrozumiesz temat projektowania podróży klienta w oparciu o punkty styku klienta z marką online i offline.
  • Nauczysz się jak najlepiej wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowego, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords, Freshmail, Hotjar i Fasttony.
  • Opanujesz techniki budowania marki i zarządzania relacjami w mediach społecznościowych.
  • Dowiesz się jak budować strony internetowe zorientowane na użytkownika.
  • Będziesz miał solidną wiedzę na temat analityki internetowej.
Studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu
  • specjalista ds. SEM/SEO
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • analityk internetowy 
  • specjalista ds. marketing professional
koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Ekosystem marketingowy nieustannie ewoluuje. W ostatnich latach tempo tych zmian rozwija się w zatrważającym tempie. Większość firm inwestuje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, chcąc nawiązać jeszcze ściślejsze relacje z klientami i móc dokładniej niż kiedykolwiek wcześniej ocenić efekty swoich działań marketingowych. 
  • Program realizowany jest we współpracy z takimi firmami jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, TEB Akademia.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
395 zł
328 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem,zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł

Program studiów

  •  Customer care
  • E-marketing
  •  Managing the marketing agency based on the revas buisness simulation
  •  Advertising and sales on social media
  •  Content marketing tools and techniques
  •  WEB services design and online
  • WEB search marketing and content optimisation
  •  Marketing automation
  •  Public relations
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Dudek
dr Michał Kucia
Marcin Barczyk
Prof. dr hab. Paweł Szewczyk
Mariusz Mol
Aleksander Lisiecki
dr Michał Dudek

Menedżer kierunku turystyka i rekreacja. Doktor nauk ekonomicznych, specjalizujący się  w zagadnieniach związanych z transportem lotniczym. Były pracownik  Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. Swoją pasje do transportu lotniczego zamienił na dysertację doktorską....

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

adw. Marcin Barczyk

LLM: w swojej pracy łączy przygotowanie prawnicze z doświadczeniem biznesowym, które  budował w międzynarodowym środowisku (Wielka Brytania, Szwajcaria, Włochy, USA). Posiada ponad siedmioletnie doświadczenie międzynarodowe w zakresie wprowadzania nowych marek, produktów i usług na...

Prof. nadzw. dr hab. inż. Adam Jabłoński

Wiceprezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Prezes Zarządu Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów zarządzania....

Prof. dr hab. Paweł Szewczyk

Zawodowo zajmuje się rozwojem oraz zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi. Na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie prowadzi zajęcia z zarządzania, inżynierii zarządzania, logistyki oraz z rozwoju i zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi.
Wśród publikacji...

dr inż. Mariusz Mol

Menedżer kierunku informatyka, wykładowca, kierownik zakładu dydaktycznego informatyki. Praktyk informatyk, tworzył systemy informatyczne wspierające sprzedaż i audyt dla takich firm jak Coca-Cola, Carlsber, Hoop, PKN Orlen. Obecnie współtworzy start-up technologiczny AIMAT, w który...

dr inż. Agnieszka Kurc-Lisiecka

Adiunkt Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Absolwentka Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Adiunkt w Instytucie Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Twórca i kierownik Laboratorium Towaroznawstwa w WSB....

dr hab. inż. Aleksander Lisiecki, prof. PŚ

Wykładowca, profesor PŚ, europejski inżynier EWE (European Welding Engineer), z-ca kierownika Katedry Spawalnictwa na Wydziale Mechanicznym Technologicznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach, członek Rady Dziekańskiej oraz członek Wydziałowej Komisji ds. Zapewnienia Jakości...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

przerwa od 29 marca do 1 kwietnia, zapraszamy od wtorku – 2 kwietnia.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl
Tel.: +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF