Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Specjalność na tym kierunku jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu: „SMART EDUCATION - Kształcenie wyższe w dobie innowacji cyfrowych” (POWR.03.05.00-00-Z004/18). Oznacza to, że poza promocjami wynikającymi z regulaminu promocji możesz zapłacić mniej.

efs
  • Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
  • Dowiesz się, jaka jest typologia klienta.
  • Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
  • Nauczysz się obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż (CRM, Xtensio, Saleshandy, Convertable).
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
  • Zaznajomisz się w jaki sposób prowadzić negocjacje.

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. sprzedaży
  • lider zespołu sprzedażowego
  • doradca klienta
  • reprezentant firmowy
  • specjalista ds. eksportu
  • menedżer produktu.
koszula

„Od dzieciństwa pasjonował mnie teatr. Chętnie brałam udział w szkolnych przedstawieniach i konkursach recytatorskich. W trakcie studiów w chorzowskiej WSB należałam do grupy teatralnej «PoZa». Oprócz teatru interesowały mnie kreatywne formy edukacji. Zastanawiałam się, jak mogę połączyć te dwie dziedziny. Poszukiwania sprawiły, że trafiłam na dramę – metodę edukacyjną, w której wykorzystuje się naturalne zdolności człowieka do wchodzenia w role. Wczucie się w fikcyjne sytuacje problemowe pomaga w znajdywaniu kreatywnych rozwiązań w realnych sytuacjach i znacznie przyśpiesza proces uczenia się. To dzięki dramie ludzie mogą lepiej poznać siebie i zarządzać swoim potencjałem. Kiedy ukończyłam Szkołę Dramy Stosowanej, postanowiłam założyć własną fundację. Tak właśnie powstało Centrum Rozwoju NoDrama. Pierwsze warsztaty zorganizowałam dla studentów mojej uczelni, a dotyczyły one przełamywania barier w komunikacji w języku angielskim”.

Agnieszka Pryca

Absolwentka studiów I stopnia, trener dramy, certyfikowany coach grupowy i zespołowy, prezes zarządu Centrum Rozwoju NoDrama

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

          public relations PROWLY,

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

          social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
  • Odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
395 zł
328 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:             

  • Język obcy
  • Podstawy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Podstawy psychologii
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
  • Podstawy prawa
  • Podstawy zarządzania
  • Mikroekonomia
  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy finansów
  • Środki i techniki sprzedaży
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie jakością
  • Zachowania konsumentów
  • Metody efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych
  • Wprowadzenie do pracy dyplomowej
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Ćwiczenia do wyboru
  • Wykład monograficzny
  • Wychowanie fizyczne
  • BHP

Przedmioty specjalnościowe:  

  • Zarządzanie sektorem usług
  • Psychologia reklamy i konsumenta
  • Public relations
  • Merchandising
  • Teoria i praktyka podejmowania decyzji
  • Plan sprzedażowy
  • Środki i techniki reklamy
  • Mechanizmy rynków finansowych
  • Wywieranie wpływu i psychomanipulacje
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Kazimiera Kotra
Łukasz Makowski
Michał Raszka
dr Kazimiera Kotra

Ekonomista. Konsultant w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowych m.in. w firmie A&K Luxury. Aktywny członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego Group. Posiada liczne certyfikaty, m.in. Społecznej Akademii Nauk oraz Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu.
 

mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

dr Łukasz Makowski, prof. UWSB Merito

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan Uniwersytetu WSB Merito Chorzów. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i gospodarki....

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl
Tel.: +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF