Zobacz inny kierunek

Branding i Content Marketing


WSB Chorzów - Studia podyplomowe

2 semestry nauki
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Branding i content marketing - studia w WSB w Chorzowie.

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Ponieważ większość produktów i usług jest do siebie podobna, propozycje konkurentów są dla Klientów trudne do porównania i oceny. Innowacyjne rozwiązania są szybko kopiowane, a utrzymująca się tendencja do podnoszenia jakości i obniżania cen zaciera różnice w asortymencie. Dobra oferta już nie wystarczy, aby zostać wybranym. W wysoce zmiennym otoczeniu rynkowym to wizerunek marki może dać firmie przewagę konkurencyjną i pomóc przetrwać sytuacje kryzysowe, których coraz trudniej uniknąć. Dlatego branding jest obecnie jednym z najważniejszych aspektów marketingu.

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki.

Kamila Cyran - Mnich
Wykładowca WSB

Celwom
Celem studiów jest budowanie kompetencji specjalistów odpowiedzialnych za komunikację marketingową oraz rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu

Korzyści
Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, poszukiwane przez pracodawców na rynku pracy,
  • będą mieli głęboką świadomość istoty marki, dzięki czemu będą mogli podejmować lepsze decyzje strategiczne,
  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane przez wiodące organizacje na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników,
  • opanują techniki i narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej i będą potrafili je od razu zastosować,
  •  dowiedzą się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej,
  • odkryją i  przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki,
  • będą mogli  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej
  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie

Uczestnicy
Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę..

Praktyczny charakter studiów
Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Partner Programu otawa
OTAWA GROUP działa na rynku szkoleniowo-badawczym od 1997 roku. Oferuje szeroki zakres szkoleń zamkniętych, otwartych i outdoorowych, realizację badań rynku i opinii społecznej, ewaluacje oraz kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Atuty naszych szkoleń:

  • posiadamy doświadczenie w realizacji dużych projektów szkoleniowych dla firm o znaczącej pozycji na rynku.
  • realizację naszych szkoleń każdorazowo poprzedza przeprowadzenie kompleksowej diagnozy potrzeb Klientów w oparciu o nowoczesne rozwiązania (w szczególności badania Mystery Shopper).
  • nasze autorskie projekty odznaczają się elastycznością i różnorodnością zastosowań, szukamy idealnych rozwiązań dla bieżących potrzeb naszych Klientów
  • praktyczne podejście do omawianych tematów dzięki wykorzystaniu doświadczenia zawodowego naszych Trenerów jest gwarancją wysokiej efektywności szkoleń i zadowolenia uczestników zajęć.

strona Partnera Programu www.otawagroup.pl

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Branding i content marketing w WSB w Chorzowie.

liczba miesięcy: 9
liczba godzin: 192
liczba zjazdów: 12

Program:

1. Istota brandingu 16 godz.
idea marki  * branding w strategii firmy * podstawy budowania marki * pozycjonowanie marki *  rebranding * co-branding

2. Psychologia marki 16 godz.
postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki * samokoncept a wartość marki dla odbiorcy *  wrażliwość na markę * wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów * znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki * komunikowanie perswazyjne

3. Strategia marki  16 godz.
wyznaczanie kierunków rozwoju marki * wizerunek docelowy  * insight konsumencki  * metodyka kształtowania wizerunku marki * brand experience  * narzędzia i techniki brandingowe  * wskaźniki efektywności działań brandingowych

4. Komunikacja marki  16 godz.
wizerunek marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji * grupy docelowe (psychografia, budowanie person) * zintegrowana komunikacja marketingowa * planowanie strategicznej komunikacji marki * skuteczne metody oddziaływania na potrzeby, motywacje i postawy konsumentów * w świetle badań naukowych * tworzenie brand booka

5. Marka w mediach społecznościowych  16 godz.
specyfika mediów społecznościowych w Polsce * standardy Facebooka (Edge Rank, zasięgi organiczne oraz płatne, promowane posty) * zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych na Facebooku * planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych * tips & tricks * śledzenie skuteczności działań

6. Nowe trendy w marketingu i brandingu 16 godz.
Lean Marketing * Growth Hacking  * Marketing Automation * Marketing 3.0 * Inboud marketing * Content marketing

7. Content marketing jako narzędzie budowania marki 16 godz.
cele działań content marketingowych * wskaźniki pomiaru efektywności działań * tworzenie strategii content marketingowej *  opracowywanie harmonogramu publikacji  *  dostosowanie przekazu do kanału komunikacji * dystrybucja treści w Internecie

8. Warsztaty tworzenia treści 32 godz.
wartościowanie informacji w kontekście brandingu * dobór i analiza słów kluczowych * planowanie tematów * prowadzenie reasarchu i kompletowanie materiałów * prawidłowa struktura informacji * zasady webwritingu  * techniki pisania * elementy stylu * redakcja tekstu   * popularne narzędzia content marketingowe

9. Content Video  16 godz.
siła obrazu * video w strategii marki * formaty video  * budowanie społeczności na You Tube * błędy w działaniach video marketingowych  * warsztaty filmowe

10. Storytelling w budowaniu marki  16 godz.
mitologizacja marki * kreowanie doświadczenia poprzez opowieść * klasyczne schematy narracyjne i i ich zastosowanie w brandingu * techniki storytellingowe * emotywna funkcja języka * eksploracyjna funkcja metafor

11. Relacje z mediami 8 godz.
elementarne zasady współpracy z dziennikarzami * formy komunikacji z mediami  * budowanie baz mediów * komunikacja mediowa w sytuacji kryzysu wizerunkowego * mikro trening medialny

12. Podstawy prawa autorskiego 8 godz.
wykorzystanie wizerunku * autoryzacja wypowiedzi * stosowanie fragmentów cudzych utworów  * licencje Creative Commons * zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej * konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich

Forma zaliczenia:
Test  sprawdzający wiedzę po I semestrze i test sprawdzający wiedzę po II semestrze.

Wykładowcy: 

Wykładowcy studiów podyplomowych na kierunku Branding i content marketing w WSB w Chorzowie.

Zajęcia na studiach podyplomowych Branding i Content Marketing prowadzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej.

Kamila C. Mnich
Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener. Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek zespołów kreatywnych i dyrektor artystyczny. Tworzyła kampanie reklamowe, programy edukacyjne i gry miejskie. Współtworzyła i realizowała strategie komunikacji marketingowej dla polskich firm oraz międzynarodowych koncernów.
Pracowała m.in. dla Vattenfall Distribution Poland Sp. z o.o, Vattenfall Sales Poland S.A., Tauron Polska Energia S.A, Krakowskiego Holdingu Komunalnego S.A., Park Wodnego Nemo - Wodny Świat, Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A., Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Śląskim oraz studia trenerskie w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada certyfikat Noble Manhattan Coaching oraz IIC&M International Institute of Coaching & Mentoring

Jacek Lipski
Ekspert z zakresu budowania strategii marketingowych i planowania działań w social media. Prowadzi firmę B&L Consulting specjalizującą się w doradztwie marketingowym, szkoleniach oraz obsłudze marketingowej małych firm oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Project&Social Media Manager w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji wewnętrznej w Żagiel S.A. i  Vattenfall Distribution Poland.Jest mentorem w AIP Lublin i współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015”.  Publikuje na własnym blogu marketingowym oraz gościnnie w magazynach branżowych „Marketing in Progress”, „Marketing i Biznes” oraz „Marketer+”. Więcej informacji: www.jaceklipski.com.pl

Magdalena Daniłoś
Ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, teraz praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu.
Szkoleniowiec, wykładowca akademicki oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress. Więcej informacji: www.offonagency.pl

Krzysztof Wadas
Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Agata S.A. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Marketingowiec, psycholog społeczny, ekonomista i trener biznesu. Swoją wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu od lat z sukcesem wykorzystuje w pracy z polskimi markami. Był między innymi kierownikiem działu marketingu w Madej Wróbel Spółka z o.o. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu w firmie Agata S.A, działającej w branży retail.
Od prawie dwóch lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS na specjalności psychologia biznesu z zakresu reklamy, marketingu, negocjacji oraz psychologii społeczności.

Michał Korba
Michał Korba - Head of Sales w UserEngage.com narzędziu do automatyzacji marketingu, Chief Everything Officer i CO-Founder w iWisher.pl.
Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi wagencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. Pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Trener w StartupAcademy, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH - przedmiot "Growth Hacking", organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz projektu MediaLab Lublin Battle.

Anna Przybysz
CEO culturePR.agency. Szkoleniowiec i praktyk branży Public Relations. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną oraz content marketingiem. Zawodowo pomaga firmom mówić językiem klienta. Członkini Akademii PRoto. Publikowała m.in. na łamach PRoto, Marketer +, Prowly, NowyMarketing, Marketing Progress

 

Dominik Trzmielewski
Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej podmioty gospodarcze. Obecnie, po uzyskaniu tytułu radcy prawnego, prowadzi własną praktykę zawodową, w ramach której świadczy kompleksową obsługę prawną na rzecz spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej IMS. Specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego. IMS S.A. (IMS) zajmuje pozycję lidera w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie Klienta.

Ceny studiów podyplomowych na kierunku Branding i content marketing w WSB w Chorzowie.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

Zapisując się do 30 czerwca zyskujesz 1000 zł:

  • 600 zł  dzięki zniżce w czesnym,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB możesz się dalej z nami rozwijać za 1200 zł mniej:

  • dzięki 800 zł zniżki w czesnym,
  • oraz 400 zł zniżki we wpisowym.

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
335 zł285 zł385 zł325 zł1925 zł1625 zł3850 zł3250 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji - Studia I i II stopnia, studia podyplomowe w Chorzowie

INFOLINIA 32 775 91 50

    • ul. Sportowa 29
    • 41-506 Chorzów
    • PON:
    • WTO - CZW:
    • PIĄ:
    • SOB:
    • NIEDZIELA:
    • 10:00 - 19:00
    • 08:00 - 17:00
    • 10:00 - 17:00
    • 09:00 - 14:00
    • -
    • tel. 32 349 84 79, 32 349 84 70
    • fax tel.32 349 85 24, 32 349 85 31

Javascript is required to view this map.
50.27945418.956349