W Wyższych Szkołach Bankowych pracują pozytywni i otwarci ludzie. Każdy student może liczyć na ich wsparcie, poradę i uśmiech. Biura Karier, Dziekanaty, Biura Rekrutacji i wszystkie inne działy czekają na Was. Nie wahajcie się prosić ich pracowników o pomoc.

Pracownicy Portierni

Pracownicy Portierni znają szkołę od podszewki. Pomogą zlokalizować salę, wypożyczyć sprzęt multimedialny, wskażą, gdzie znajduje się aula albo gdzie można napić się dobrej kawy. Podobno z pamięci recytują plany zajęć. 

Pracownicy Dziekanatu

Specjaliści z Dziekanatu mają swoje motto, które brzmi: „Dzień bez uśmiechu, to dzień stracony”. To nasi eksperci od spraw trudnych. Dlatego studenci pojawiają się właśnie u nich, gdy mają do rozwiązania najbardziej skomplikowane sprawy związane z tokiem studiów.

Pracownicy Działu Informatycznego

Pracownicy Działu Informatycznego dbają o to, by studenci zawsze mieli tyle internetu, ile potrzeba, a sprzęt w salach komputerowych był zawsze gotowy do akcji.

Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych

Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych i Szkoleń w Wyższej Szkole Bankowe badają, jakie potrzeby szkoleniowe mają firmy, i odpowiadają na te potrzeby za pośrednictwem innowacyjnych programów studiów, nowatorskich form prowadzenia zajęć i metod nauczania. 

Pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą

Pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą w Wyższej Szkole Bankowej opiekują się studentami, którzy chcą wyjechać na studia w ramach programu Erasmus+ albo skorzystać z praktyk za granicą. Co roku w maju organizują International Business Week, w trakcie którego studenci WSB i zagranicznych uczelni zdobywają na warsztatach i wykładach wiedzę na temat tajników reklamy.