Badanie Atrybucji Marki

Raz w roku przeprowadzamy Badanie Atrybutów Marki, którego wyniki wskazują nam, co robimy dobrze, i pokazuje obszary, w których możemy coś zmienić lub poprawić. O wypełnienie ankiety prosimy między innymi naszych absolwentów. Pytamy ich o to, w jaki sposób studia wpłynęły na ich karierę i czy poleciliby studia swoim znajomym.

polecane

Kontynuacja nauki

Nasi absolwenci do nas wracają. Kończą kolejne studia wyższe, decydują się na studia podyplomowe i MBA, wybierają nasze kursy i szkolenia. Takie powroty zawsze nas cieszą, bo oznaczają, że absolwenci cenią sobie umiejętności, które u nas zdobywają, i możliwości, jakie oferujemy.

Poznaj opinie naszych absolwentów

" Słuchacze studiów rozwiązują około 150 kazusów i zadań. Bardzo dużo uwagi poświęcam zagadnieniom związanym z czasem pracy oraz prowadzeniem dokumentacji kadrowej, które budzą najwięcej kontrowersji wśród praktyków. Materiały szkoleniowe są konstruowane nie tylko w oparciu o obowiązujące przepisy, ale także bieżące orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz stanowiska urzędów (MRPiPS oraz PIP)."

Michał Olesiak

prawnik, trener prawa pracy, były pracownik PIP, członek rady programowej miesięcznika "Kadry i Płace w Administracji"

piotr-kacprowicz

„Na co dzień pracuję w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice. Możecie mnie również spotkać w WSB w Chorzowie, gdzie studiuję na kierunku bezpieczeństwo narodowe. Moja praca jest odpowiedzialna i wymaga pełnej dyspozycyjności. Kontroluję obsługę personelu oraz proces dostarczenia bagażu od pasażera do samolotu. Spełnianie się zawodowo byłoby trudniejsze, gdyby nie dobra organizacja studiów w mojej uczelni, dostosowana także do osób pracujących. Zajęcia trzy dni w tygodniu nie kolidują z moim grafikiem. Plany, oceny, dyżury wykładowców mogę sprawdzić z domu przez Extranet, a dostęp do materiałów z zajęć mam na specjalnej uczelnianej platformie. W przyszłości chciałbym dostać się do Straży Granicznej. Wierzę, że dzięki studiom w chorzowskiej WSB to się uda!”

Piotr Kacprowicz

Absolwent studiów I stopnia

milena-kaminska

Na zajęciach często pracowaliśmy w grupach. To wymagało współpracy i zaufania. Każdy musiał przełamać własne bariery, co powodowało mocne scalanie grupy. Warsztatowa forma nauki wiązała się dodatkowo z bardzo dobrą zabawą. Doszłam do wniosku, że takie metody doskonale zdadzą egzamin w pracy!

Milena Kamińska

Absolwentka studiów II stopnia

dominika-wechsler

" Spełniam się i jako mama, i jako studentka. Fakt, że spodziewałam się dziecka, w ogóle nie przeszkodził mi w studiowaniu. Teraz, po urodzeniu Majki, również nie mam problemów. Mogę m.in. umówić się na egzamin w wygodnym dla mnie terminie. Bycie studentem to wyzwanie. Bycie rodzicem to wyzwanie do kwadratu!"

Dominika Wechsler

Studentka studiów II stopnia