Jego memy, które łączą sztukę Petera Paula Rubensa ze śląską kulturą od lat podbijają Internet. Za brandem Rubens był z Bytomia/ROOBENS stoi Mateusz Ledwig, który poprzez swoją markę promuje nie tylko Śląsk, ale i ślónskom godkę.


Jak wyglądała droga, która zaczęła się od mema wrzuconego na Facebooku, a rozrosła się do bilbordów promujących Spodek na ulicach aglomeracji? Jak lokalne marki wpływają na budowanie wizerunku regionu? Czy ślónsko godka przechodzi swój renesans? Na te i inne pytania odpowie Mateusz Ledwig w czasie live, który poprowadzi Kamil Zieliński, menedżer kierunku psychologia w biznesie WSB w Chorzowie.


Zapraszamy do wzięcia udziału w live, który odbędzie się 30 czerwca, start o godz. 16:30.

 


Chcesz być na bieżąco? Dołącz do naszego wydarzenia na Facebooku!


 

Czytaj więcej