Zapraszamy do udziału w wykładzie pt. Future Forecasting z Adamem Przeździękiem, konsultantem marek, twórcą Mediafeed.pl - jednego z najpopularniejszych i najdłużej tworzonych polskich blogów o trendach, marketingu i reklamie. Spotkanie poprowadzi prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia.

 

Wykład odbędzie się online 19 listopada o godz. 18:00.

Udział jest bezpłatny.

 

Podczas wydarzenia dowiesz się:

  • czym jest Future Forecasting?
  • jakie są zauważalne silne trendy wywołane i nabierające na sile pod wpływem pandemii (i nie tylko)?
  • w jakich obszarach Future Forecasting jest stosowany?

Będzie również czas na zadawanie pytań!

 

Weź udział

 


Adam Przeździęk, konsultant marek i CEO Mediafeed, firmy zajmującej się obserwacją trendów i doradztwem w obszarze future forecastingu. Twórca jednego z najbardziej wpływowych i najdłużej tworzonych niezależnych blogów w Polsce nt. technologii, obserwacji trendów oraz zjawisk społecznych - Mediafeed.pl. Członek jury międzynarodowego konkursu reklamy Epica Awards, ekspert w Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej SAR, Laureat plebiscytu Ludzie Polskiego Internetu. Nominowany do nagrody Człowiek Internetu „Briefu” 2015. Wyróżniony przez magazyn „Adweek”, jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów. Absolwent kierunków ekonomiczno - marketingowych na SGH w Warszawie, Politechnice Częstochowskiej oraz WSE w Krakowie. Realizuje projekty z obszaru obserwacji i analizy trendów m.in. dla grupy Louis Vuitton Moet Hennessy, TESCO, BP Polska, IKEA, LINK4, T-Mobile czy Mercedes-Benz.

Czytaj więcej