Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie)

 

 Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

online

Lata 2020 – 2023  pokazały, że sprzedaż internetowa rozwija w bardzo szybkim tempie. Prognozy pokazują, że ten trend utrzyma się przez najbliższe  lata. Dlatego tak ważne jest istnienie marki w Internecie. Na tych studiach nauczysz się, jak z sukcesem sprzedawać online. Kierunek  E-commerce jest skierowany do osób, które chcą rozwinąć lub przenieść swój biznes do Internetu.

sp_sesjalato_26

Kierunek e-commerce jest kierunkiem realizowanym w 100% online. Podczas 9 miesięcy nauki, słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w Internecie. Układając program studiów pomaga zrozumieć, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to tylko część sukcesu. Obecność marki w Internecie, to szansa na sprzedaż naszych produktów i usług.  

sp_sesjalato_71

Studia e-commerce nauczą Cię, jak sukcesywnie sprzedawać online, jak również skutecznie docierać do klientów. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. 

 

Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy będzie mógł z łatwością dopasować rozwiązania do własnego biznesu. Nasz program jest aktualizowany każdego roku, więc nasi wykładowcy pokażą jak stosować najnowsze trendy w sprzedaży internetowej. 

cc

Cel studiów

Podczas 9 miesięcy nauki słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w internecie. Studia nauczą słuchaczy, jak z sukcesem sprzedawać online, docierać do klientów,  pokażą, jakie są zagrożenia i możliwości tej formy biznesu. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, które zdobyli popełniając błędy, przed którymi uchronią słuchaczy tego kierunku. Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy będzie mógł z łatwością dopasować rozwiązania do własnego biznesu.  

Korzyści

  • Będziesz na bieżąco z trendami sprzedażowymi rynku e-commerce 

  • Dowiesz się co zrobić, krok po kroku, by stworzyć własny biznes online 

  • Poznasz skuteczne narzędzia do promowania własnej sprzedaży internetowej i zaistnienia w sieci 

  • Zdobędziesz umiejętność zbudowania silnej marki online 

  • Zobaczysz możliwości i zagrożenia wynikające z działania na tym rynku 

  • Będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów znających i tworzących firmy na rynku e-commerce 

  • Będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych online, więc nie tracisz czasu na dojazdy na zajęcia. 

Dla kogo?

  • specjaliści ds. sprzedaży 
  • specjaliści ds. sprzedaży internetowej 
  • specjaliści ds. e-commerce 
  • pracownicy agencji PR  
  • specjaliści ds. rozwoju rynków 
  • specjaliści ds. marketingu internetowego 
  • właściciele firm 
  • menedżerowie 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
271 zł
237 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 271 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-commerce.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Tkaczyk
ewa baryła
Adrian Pakulski
Anita Walkowska
Michał Kukliński
Marcin Kuna
Damian Kołata
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ewa Baryła

Opiekun merytoryczny kierunków „E-commerce” oraz „Akademia menadżera sprzedaży”. Właściciel firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży i negocjacji. Jako...

Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz...

Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko...

Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z...

Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Uwaga! W dniach 01-03.05.2024 r. biuro będzie nieczynne

Budynek A, pokój nr A001
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74 85-719 Bydgoszcz
85-719 Bydgoszcz

E-mail: malgorzata.ujazdowska@bydgoszcz.merito.pl; studia MBA: katarzyna.lis@bydgoszcz.merito.pl
Tel.: +48 539 149 839 52 58 29 100 studia MBA: +48 787 638 120
Infolinia: 52 521 90 08

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF