Opis kierunku

E-commerce jest skierowany do osób, które chcą rozwinąć lub przenieść swój biznes do Internetu. Ostatnie lata pokazały, że sprzedaż internetowa urosła w gigantycznym tempie. Prognozy wskazują, że ten trend utrzyma się minimum przez najbliższe 3 lata. Dlatego tak ważne jest istnienie marki w Internecie. Na tych studiach nauczysz się, jak z sukcesem sprzedawać online. 

poz3

Cel studiów

Studia podyplomowe na kierunku e-commerce są realizowane w 100% online. Podczas 9 miesięcy nauki uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w Internecie. Układając program studiów, wyszliśmy z założenia, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to tylko część sukcesu. Jeśli nie będziemy pokazywać klientom marki i promować jej w Internecie, to zmniejszymy lub całkowicie uniemożliwimy sprzedaż naszych produktów i usług. Studia e-commerce nauczą słuchaczy, jak z sukcesem sprzedawać online, docierać do klientów, pokażą, jakie są zagrożenia i możliwości tej formy biznesu. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, które zdobyli popełniając błędy, przed którymi z kolei uchronią słuchaczy tego kierunku. Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy z łatwością dopasuje określone rozwiązania do własnego biznesu. 

Korzyści

  • Będziesz na bieżąco z trendami sprzedażowymi rynku e-commerce. 
  • Dowiesz się, co zrobić (krok po kroku), by stworzyć własny biznes online. 
  • Poznasz skuteczne narzędzia do promowania własnej sprzedaży internetowej i zaistnienia w sieci. 
  • Zdobędziesz umiejętność budowania silnej marki online. 
  • Poznasz możliwości i zagrożenia wynikające z podejmowanych na tym rynku działań. 
  • Zajęcia będą prowadzone przez doświadczonych ekspertów - znających i tworzących firmy na rynku e-commerce. 
  • Zajęcia są w 100% prowadzone online, więc nie tracisz czasu na dojazdy na uczelnię. 

Dla kogo?

Studia podyplomowe na kierunku e-commerce to doskonały wybór dla: 

  • specjalistów ds. sprzedaży, 
  • specjalistów ds. sprzedaży internetowej, 
  • specjalistów ds. e–commerce, 
  • pracowników agencji PR,  
  • specjalistów ds. rozwoju rynków, 
  • specjalistów ds. marketingu internetowego, 
  • właścicieli firm, 
  • menedżerów. 

Studia podyplomowe online

Studia podyplomowe na tym kierunku prowadzone są w formule online.

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z nami z miejsca, w którym aktualnie przebywasz. 

 

Korzyści ze studiowania online 
Możliwość studiowania online - bez wychodzenia z domu - to duża oszczędność czasu. Dodatkowym atutem studiów w WSB jest darmowa licencja MS 365 dla uczestników. Dzięki niej zyskasz dostęp do niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w procesie nauczania. 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 maja
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz 1000 zł

  • 600 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 1200 zł

  • 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-commerce.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Tkaczyk
Ewa Baryła
Adrian Pakulski
Anita Walkowska
Michał Kukliński
Marcin Kuna
Damian Kołata
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ewa Baryła

Opiekun merytoryczny kierunków: Akademia Menadżera Sprzedaży oraz E-commerce. Właścicielka firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży, negocjacji oraz...

Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz...

Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko...

Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z...

Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji

Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz

E-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl
Tel.: +48 539 149 839 +48 734 474 981 +48 539 149 819

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF