Zostań studentem WSB!

Zostań studentem WSB!

 

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:
·       dezynfekcji rąk,
·       noszenia maseczek
·       zachowania bezpiecznego dystansu.
 
Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia. 

Studentem jednolitych studiów magisterskich możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. Pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej, zapisując się online. 
 

Zapisz się na jednolite studia magisterskie w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  •  Wypełnij formularz na stronie www. 
  • Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    - przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    - korzystając z wrzutni stojącej na terenie uczelni
    - wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu. 

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni poniżej wymienione dokumenty.


Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  •   umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • kserokopia świadectwa maturalnego – oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa, dostarczysz je w późniejszym terminie, a teraz przekaż nam pozostałe dokument
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 09 9511 0000 0007 8009 2000 0020 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.
KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

Jesteś tegorocznym maturzystą i nie masz jeszcze świadectwa maturalnego? Nic nie szkodzi, przekaż nam dokumenty, które już masz. Świadectwo maturalne doślesz lub dostarczysz po tym, jak ten ważny egzamin będzie już za Tobą.
Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Informacji i Rekrutacji

ul. Fordońska 74 - Budynek A, pokój nr A004

Infolinia rekrutacyjna: 52 521 90 08

Tel.: 52 58 29 100/101/131

E-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-15:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-15:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-15:00
Wystawiamy faktury VAT: