Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Prowadzenia działań marketingowych, zgodnych z nowymi trendami.
- Specyfiki marketingu internetowego.
- Technik sprzedaży, promocji, merchandisingu.
- Różnic w zachowaniach, emocjach i postawach konsumentów.
- Budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty handlowej.
- Rozróżniania i wykorzystywania strategii marketingowych, wizerunkowych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Budowania więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami.
- Zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Sposobów rozwijania kompetencji przywódczych.
Wiedzę i umiejętności ze studiów magisterskich uzupełniasz i rozwijasz o te, które zyskujesz na studiach podyplomowych. To, w jakim obszarze się rozwiniesz, zależy od Ciebie. Wybierz coś dla siebie spośród proponowanych kierunków studiów podyplomowych:
- Business English
- Controlling w praktyce
- Kadry i płace
- Menedżer Projektu
- Menedżer Sprzedaży
- Prawo dla menedżera
- Podatki w praktyce
- Trening menedżerski
- Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym.
Dowiedz się więcej.
Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
Praca dla Ciebie:
- dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
- kierownik działu sprzedaży i marketingu
- key account manager
- przedstawiciel handlowy
- menedżer produktu, marki, sprzedaży
- specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- specjalista ds. kreowania wizerunku
- rzecznik prasowy
- pracownik agencji reklamowej.
Opinie
"Przyjechałam do Polski, bo na Ukrainie nie znalazłam interesującego mnie kierunku ze specjalnością PR. Prowadzę bloga, piszę artykuły oraz teksty dla innych portali, dlatego rozwój w tym akurat kierunku jest mi bardzo potrzebny i ważny dla mnie. W przyszłości chciałabym zostać specjalistką ds. PR, natomiast teraz pracuję w jednej ze znanych sieciówek sportowych. Dzięki temu mogę opłacić studia i mieć pieniądze na swoje wydatki".
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Nad tym, czego będziesz się uczyć na tej specjalności będzie pilnowała Agencja Marketingowa Tandem, która jest naszym partnerem merytorycznym. Firma działa w obszarze marketingu od blisko 20 lat, zajmuje się kreowaniem wizerunku małych i dużych firm na terenie całego kraju, prowadzi badania marketingowe, tworzy kampanie promocyjne, organizuje imprezy, zapobiega i rozwiązuje sytuacje kryzysowe w firmach. Jej eksperci współtworzyli program specjalności, a swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem dzielić się będą także ze studentami Uniwersytetu WSB Merito.
Duża konkurencja na rynku zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania i marketingu. Wyraźnie rośnie znaczenie i skuteczność nowoczesnych metod technik zarządzania przedsiębiorstwem. Wzrasta także zapotrzebowanie na pracowników, którzy posiadają umiejętność interdyscyplinarnego spojrzenia na przedsiębiorstwo i postawienia właściwej holistycznej diagnozy. Tę umiejętność rozwija kontakt z praktykami, którzy są prowadzącymi zajęcia ze studentami.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe, indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
W trakcie studiów będziesz realizować również program wybranych studiów podyplomowych.
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
28.03.2024 - biuro czynne do godz. 15. Od dnia 29.03 do 02.04.2024 r. biuro będzie zamknięte.
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
E-mail: rekrutacja@bydgoszcz.merito.pl
Tel.:
kom.: +48 539 149 819 |
+48 734 474 981 | stac.:
52 58 29 101 |
52 58 29 131
Infolinia: 52 521 90 08
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00