Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Prowadzenia działań marketingowych, zgodnych z nowymi trendami. 
  • Specyfiki marketingu internetowego.
  • Technik sprzedaży, promocji, merchandisingu.
  • Różnic w zachowaniach, emocjach i postawach konsumentów.
  • Budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty handlowej.
  • Rozróżniania i wykorzystywania strategii marketingowych, wizerunkowych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Budowania więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami.
  • Zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
  • Sposobów rozwijania kompetencji przywódczych.
     

Wiedzę i umiejętności ze studiów magisterskich uzupełniasz i rozwijasz o te, które zyskujesz na studiach podyplomowych, na takich kierunkach jak:

  • Controlling w praktyce
  • Event Management
  • Kadry i płace
  • Menedżer projektu
  • Menedżer sprzedaży
  • Podatki w praktyce
  • Trening menedżerski
  • Zarządzanie firmą transportową

Praca dla Ciebie:

  • dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
  • kierownik działu sprzedaży i marketingu
  • key account manager
  • przedstawiciel handlowy
  • menedżer produktu, marki, sprzedaży
  • specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
  • specjalista ds. kreowania wizerunku
  • rzecznik prasowy
  • pracownik agencji reklamowej.
     

Opinie

"Przyjechałam do Polski, bo na Ukrainie nie znalazłam interesującego mnie kierunku ze specjalnością PR. Prowadzę bloga, piszę artykuły oraz teksty dla innych portali, dlatego rozwój w tym akurat kierunku jest mi bardzo potrzebny i ważny dla mnie. W przyszłości chciałabym zostać specjalistką ds. PR, natomiast teraz pracuję w jednej ze znanych sieciówek sportowych. Dzięki temu mogę opłacić studia i mieć pieniądze na swoje wydatki".

Oleksandra Dotsenko

studentka WSB

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Nad tym, czego będziesz się uczyć na tej specjalności będzie pilnowała Agencja Marketingowa Tandem, która jest naszym partnerem merytorycznym. Firma działa w obszarze marketingu od blisko 20 lat, zajmuje się kreowaniem wizerunku małych i dużych firm na terenie całego kraju, prowadzi badania marketingowe, tworzy kampanie promocyjne, organizuje imprezy, zapobiega i rozwiązuje sytuacje kryzysowe w firmach. Jej eksperci współtworzyli program specjalności, a swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem dzielić się będą także ze studentami WSB.

Duża konkurencja na rynku zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania i marketingu. Wyraźnie rośnie znaczenie i skuteczność nowoczesnych metod   technik zarządzania przedsiębiorstwem. Wzrasta także zapotrzebowanie na pracowników, którzy posiadają umiejętność interdyscyplinarnego spojrzenia na przedsiębiorstwo i postawienia właściwej holistycznej diagnozy. Tę umiejętność rozwija kontakt z praktykami, którzy są prowadzącymi zajęcia ze studentami.

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

W trakcie studiów będziesz realizował program wybranych studiów podyplomowych.

Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji

Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz

E-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl
Tel.: 52 58 29 100/131 +48 734 474 981
Infolinia: 52 521 90 08

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF