Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  •  Zdobędziesz umiejętność stosowania w praktyce wiedzy na temat decyzji nawykowych, impulsywnych, racjonalnych w celu tworzenia zachęt do decyzji zakupowych.
  • Dowiesz się, jak kreować nową markę i produkt lub odświeżyć wizerunek.
  • Nauczysz się tworzenia koncepcji kampanii reklamowej, uwzględniającej wiedzę z zakresu psychologii: przetwarzania informacji, pamięci, spostrzegania, uwagi, tym samym znacząco poprawiając jej siłę oddziaływania.
  • Poznasz kryteria oceniania skuteczności reklamy ze względu na dopasowanie do grupy docelowej i wykorzystywania mechanizmu wpływu.
  • Będziesz potrafił  stosować techniki radzenia sobie z trudnym klientem oraz poprawiające wyniki sprzedaży.

Praca dla Ciebie:

  • pracownik w działach: marketingu, sprzedaży, reklamy, public relations, badań marketingowych, obsługi klienta
  • product manager, product placement manager, jako osoby doradzające w kwestiach wizerunkowych, PR i strategii marketingowej.

Opinie

"W rozmowie z naszymi kontrahentami często poruszamy temat jakości, estetyki i trendów reklamowych, bo w XXI wieku moda panuje wszędzie. Trendy zmieniają się w każdej dziedzinie, równie w reklamie, która musi być nie tylko modna, wizualnie ciekawa, ale powinna wyprzedzać i kreować trendy, co wymaga od nas bacznego obserwowania rynku i nieustającego doskonalenia się."

Aleksandra Włodarczyk

prezes Graffico Centrum Reklamy, partner biznesowy psychologii w biznesie

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Na tej specjalności zrealizujesz projekty i twórcze inicjatywy, które mają na celu nabycie umiejętności z analizy komunikacji rynkowej, poprawy działań skierowanych do adresatów przekazu, projektowania działań marketingowych i kreowania produktu, pojedziesz też na targi reklamy. Opiekunem specjalności jest dr Alina Matlakiewicz – menedżer kierunku, psycholog ekonomiczny, praktyk: prokurent i udziałowiec spółki zajmującej się importem i eksportem.  

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 17
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz

E-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl
Tel.: 52 58 29 100 52 58 29 101 52 58 29 131

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 11:00-16:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 09:00-16:00
  • pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF