Najważniejsze informacje w związku z koronawirusem

W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą zagrożenia koronowirusem, a także zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, przekazujemy następujące zalecenia:

  • Rekomendujemy unikanie uczestniczenia w imprezach masowych oraz zaniechania podróży, zwłaszcza do krajów o wysokim ryzyku zakażenia się koronawirusem.
  • Koronawirus jest podatny na rozpuszczalniki lipidów, co oznacza, że dokładne, co najmniej 30 sekundowe mycie rąk wodą ze zwykłym mydłem lub detergentem, jest kluczowe, by ograniczyć rozprzestrzeniania się koronawirusa.
  • W przypadku gorszego samopoczucia, zwłaszcza gorączki i innych objawów grypopodobnych, zachęcamy do powstrzymania się od wychodzenia z domu i spotkań z innymi osobami.
  • Apelujemy o korzystanie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, które znajdziecie Państwo w serwisach instytucji publicznych, na stronach: www.gis.gov.pl, gov.pl/koronawirus i dzwoniąc pod numer bezpłatnej infolinii NFZ 800-190-590.
  • Prosimy o otoczenie szczególną opieką osób starszych i innych osób o obniżonej odporności. W szczególności chodzi o pomoc w codziennych czynnościach, takich jak zakupy, zaopatrzenie w leki, załatwianie spraw urzędowych, a także po prostu rozmowę.
  • Więcej informacji o koronawirusie i jak się przed nim zabezpieczyć na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie

Kształcenie online

Obecna, trudna sytuacja w jakiej znalazł się nasz kraj, wymaga od nas wszystkich wprowadzenia niestandardowych działań. Zapewniamy Was, iż wszyscy pracownicy naszej uczelni robią wszystko, by zagwarantować najwyższą możliwą w tych okolicznościach jakość usług. W szczególności realizację programu studiów.
 
MEiN w specjalnie wydanym rozporządzeniu dopuściło realizację procesu kształcenia i programu studiów z wykorzystaniem dostępnych technik kształcenia zdalnego. Jednocześnie nie stosuje ograniczeń w zakresie liczby przyznanych punktów ECTS za kształcenie w takim trybie (par. 1 ust. 2 oraz par. 2 Rozporządzenia z dnia 11.03.2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19).

Zajęcia od października

W związku z decyzją władz państwowych wszystkie zajęcia do końca roku kalendarzowego będą realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Od początku roku kalendarzowego planowane jest wprowadzenie hybrydowej (mieszanej) formy kształcenia.

 

Szczegóły organizacyjne dostępne są w Extranecie

Zawieszenie wydarzeń

W związku z wytycznymi Ministra Edukacji i Nauki o związanymi z bezpośrednim zagrożeniem rozprzestrzenianiem SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo całej społeczności akademickiej w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy do odwołania zostają zawieszone wszystkie wydarzenia.

Wracamy do Was! Biuro Rekrutacji ponownie otwarte

Po tygodniach pracy zdalnej nasze Biuro Rekrutacji znów jest dla Was otwarte. Pracownicy biura czekają na Wasze wizyty i cieszą się, że ponownie będą mogli Was zobaczyć. 

Najważniejsze jest dla nas Wasze bezpieczeństwo, dlatego prosimy Was, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:
·       dezynfekcji rąk,
·       noszenia maseczek
·       zachowania bezpiecznego dystansu.
 
Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla Waszego zdrowia. Jeżeli w ciągu ostatnich dni mieliście kontakt z kimś chorym, albo macie objawy przeziębienia takie jak temperatura czy kaszel, wtedy, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, zostańcie w domu. 


Jeśli macie pytania, pracownicy biura są też dostępni telefonicznie pod numerami tel.: 52 58 29 100/101/131. 

Do zobaczenia!

Prace działów obsługowych

W związku z panującym ryzykiem przenoszenia wirusa informujemy, że dostępne jest tylko wejście do budynku A od strony ul. Fordońskiej. Apelujemy o załatwienie spraw związanych ze studiami drogą telefoniczną lub internetową - dane kontaktowe dostępne są na stronie uczelni w zakładce Kontakt.

 

Jednocześnie informujemy, iż działy obsługowe Uczelni funkcjonują w następujących dniach i godzinach (możliwy kontakt telefonicznie/mailowo)

Dziekanat:

  • W okresie od 7 do 30 listopada 2020 r., w soboty stacjonarne dyżury Dziekanatu będą odbywać się od godz. 9:00 do godz. 14:00. Natomiast od godz. 14:00 do godz. 16:00 zapewniamy obsługę telefoniczną.
  • Od 1 grudnia 2020 r. dyżury sobotnie będą odbywać się wyłącznie w formie zdalnej, w godzinach od godz. 9:00 do godz. 16:00.
  • Proszę pamiętać, że w dni robocze nie zmieniają się godziny dyżurów. Zapraszamy na dyżur stacjonarny we wtorki oraz w czwartki, w godzinach od 9:00 do 12:00. Ponadto jesteśmy dostępni pod telefonem od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 15:00

Biuro Karier:

  • poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do 16.00;

Biuro Finansowej Obsługi Studentów:

  • poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do 16.00.

Prosimy o bieżący monitoring komunikatów zamieszczanych za pośrednictwem Extranetu, strony www i mediów społecznościowych naszej Uczelni.

 

Kandydaci chcący złożyć lub uzupełnić dokumenty związane z procesem rekrutacji na studia mogą osobiście donieść dokumenty. Wszelkie pytania związane z procesem rekrutacji prosimy kierować na e-mail: rekrutacja@wsb.bydgoszcz.pl 

 

FAQ

  1. Jak wygląda sytuacja z egzaminami dyplomowymi?
    Egzaminy dyplomowe czyli kończące się uzyskaniem tytułu zawodowego: inżyniera, licencjata lub magistra odbywają się zgodnie z harmonogramem. 
  2. Czy mogę przyjść do Biblioteki?
    Uprzejmie informujemy, iż Biblioteka jest otwarta i można z niej skorzystać z zachowaniem reżimu sanitarnego. 
  3. Jak mam przesłać dokumentację z praktyk?
    Dokumentację z praktyk zawodowych prosimy wysyłać skanem na adres biura karier:  biuro_karier@wsb.bydgoszcz.pl. Oryginały dokumentów prosimy wysyłać pocztą tradycyjną. Przed wysłaniem i zeskanowaniem dokumentów prosimy o sprawdzenie, czy są wszystkie podpisy na dokumentach.