Wybierz poniżej interesujący Cię obszar i zapisz się na spotkanie pełne wiedzy i inspiracji.

Wydarzenie jest darmowe - obowiązuje rezerwacja miejsc.
Link do spotkania otrzymasz na podany w formularzu adres e-mail.

Zarządzanie

Data: 06.09.2021 
Godzina: 18.00
Temat: Jak stać się menadżerem / przywódcą. Rozwój kompetencji menadżerskich

Opis: Proces stawania się  menadżerem i przywódcą może być fantastyczną przygodą. Ważne jednak, aby wiedzieć od czego zacząć oraz jak efektywnie wspierać swój rozwój.  Przywództwo to zarządzanie uważnością własną oraz zespołu.
Przywództwo - to ciągły proces rozwoju własnych kompetencji. Przywództwo - to odpowiedzialność za zespół, organizację oraz zmiany, które są nieuchronnym elementem naszego życia. Przywództwo - to stan umysłu. 
To cztery filary, po których będziemy poruszać się podczas webinaru. WSPÓŁTWÓRZMY ŚWIAT PEŁNEN MOŻLIWOŚCI. Zapraszamy osoby które poszukują dalszego rozwoju.

Prowadzący: Mariusz Grudzień oraz Maja Furyk, Izabela Szymańska, Michał Dziamski

  • Mariusz Grudzień - twórca Instytutu Skutecznego Działania,  wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy.
  • Maja Furyk - właściciel w Akademii Rozwoju House of Flow
  • Izabela Szymańska - Jerzewska  - Dyrektor Obszaru Sprzedaży, PZU Życie S.A.
  • Michał Dziamski - PMO Manager, Huuuge Games

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

Formularz zapisów

Mariusz Grudzień 3

Sprzedaż

 

Termin: 08.09.2021, godz. 18:00

Prowadzący: Ewa Baryła i Wioletta Sobieszek

Temat: Sukces w sprzedaży na wyciągnięcie ręki

Opis:  Co decyduje o tym, że osiągamy sukces w sprzedaży? Właśnie o tych kluczowych aspektach pozwalających na efektywną sprzedaż porozmawiamy z Wami na spotkaniu. Poruszymy trzy główne obszary:

  • na jakie etapy w procesie sprzedaży zwrócić uwagę, by zwiększyć swój zysk
  • z jakich powodów ludzie kupują produkty i usługi od konkretnego handlowca i na co zwrócić uwagę, by takim handlowcem zostać
  • jak inteligencja emocjonalna wpływa na budowanie relacji z klientem i wzrost sprzedaży

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

Formularz zapisów

Wioletta Sobieszek

HR

 

Termin: 24.06.2021, godz. 10:00 - po tym terminie możesz zobaczyć webinar z odtworzenia

Prowadzący: Marlena Adamska

Temat: Jak zapewnić trwałą konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Opis: Webinar będzie skupiał się na najistotniejszym zasobie każdej firmy - zasobie ludzkim. Istotą webinaru będzie zwymiarowanie kapitału ludzkiego w postaci jego bilansu. Przejdziemy również przez cykl życia pracownika w firmie, by poruszyć najistotniejsze elementy, na które należy zwrócić uwagę, zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym. 

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

 

Formularz zapisów

Marlena Adamska

IT

 

Termin: 1.07.2021, godz. 18:30

Prowadzący: Sebastian Sobczyk

Temat: SAP – Jak zostać użytkownikiem końcowych, konsultantem lub programistą najczęściej używanego systemu klasy ERP? 

Opis: Zgodnie z badaniami prowadzonymi na świecie 30% dużych przedsiębiorstw i korporacji światowych używa systemu SAP jako narzędzia zarządzającego. W Polsce odsetek ten jest jeszcze wyższy i sięga ok. 40%. 

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

 

Formularz zapisów

Sobczyk

IT

 

Termin: 1.07.2021, godz. 18:30

Prowadzący: Wojciech Barczyński

Temat: Tester Oprogramowania - praktyczny przewodnik jak zacząć i jak kontynuować swój rozwój w IT.

Opis: Postaramy się odpowiedzieć na pytanie - na czym faktycznie polega praca na stanowisku testera oprogramowania. Zaprezentujemy, jakie umiejętności są wymagane, aby rozpocząć pracę, przechodząc przez najpopularniejsze narzędzia i frameworki. Ostatnią częścią webinaru, będzie sesja pytań i odpowiedzi. 

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

 

Formularz zapisów

bam

PEDAGOGIKA

 

Termin: 2.07.2021, godz. 17:00

Prowadzący: Jolanta Serocka

Temat: Jak żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z życia satysfakcję?

Opis: Zdarza Ci się mieć poczucie, że życie przecieka Ci przez palce, bo nie robisz tego, co dla Ciebie ważne? Chcesz w większym stopniu cieszyć się życiem, akceptując siebie takim, jakim jesteś?  

Zapraszamy Cię na spotkanie, podczas którego:  

- lepiej poznasz siebie, 

- przyjrzysz się swoim wartościom i zdecydujesz, jak je realizować w swoim życiu,  

- odpowiesz sobie na pytanie, jak być sobą w każdej życiowej roli, osiągając w życiu satysfakcję.  

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

 

Formularz zapisów

Jolanta Serocka

PSYCHOLOGIA

 

Termin: 07.07.2021, godz. 19:00

Prowadzący: Joanna Matuszewicz

Temat: Patenty na cel określony tak, by zmaksymalizować szanse jego osiągnięcia.

Opis: Podczas spotkania dowiesz się, co zrobić, żeby zrobić, a nie tylko chcieć zrobić, poznasz skuteczne narzędzie, które wesprze Twoja pracę zawodową, poznasz narzędzie, które wykorzystywane jest w budowaniu strategii działania, dowiesz się, w jakich sytuacjach zawodowych i tych niezawodowych możesz wykorzystać narzędzie, które wspiera w zwiększaniu efektywności własnej.

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

Formularz zapisów

Matuszewicz

PEDAGOGIKA

 

Termin: 13.07.2021, godz. 18:00

Prowadzący: Marlena Puchowska

Temat: Mózg rządzi ciałem, a kto rządzi mózgiem?

Opis: Zastanawiasz się, co dzieje się w Twojej głowie? Skąd biorą się słowa? Dlaczego ona ma głowę pełną myśli a on nie? Co dzieje się  z mózgiem, gdy choruje i jak można go wyleczyć?

Zapraszamy Cię na spotkanie, podczas którego dowiesz się, jak fascynującą pracę mają neurologopedii, zgłębiający tajemnice mózgu.

Kierunki studiów podyplomowych z tego obszaru: Bydgoszcz | Toruń

 

Formularz zapisów

Puchowska

Artykuły ekspertów

Artykuł przygotowany przez Michała Kuklińskiego, wykładowcę na kierunku studiów podyplomowych E-commerce.

 

 

Najczęściej popełniane błędy w SEO 

“Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi” - to stwierdzenie z pewnością jest wciąż aktualne i ma w sobie wiele prawdy. Jednak druga strona medalu jest taka, że warto na bieżąco pogłębiać swoją wiedzę i wystrzegać się błędów, które popełnili inni. Powielanie ich, nie przybliży nas do sukcesu, a jedynie wydłuży drogę (a po co? ;). W tym artykule chcielibyśmy pokrótce opisać najczęściej popełniane błędy w SEO, które mimo swojej “popularności”, dalej pojawiają się podczas przeprowadzanych przez nas audytów i analiz. 

Nieodpowiednio dobrane słowa kluczowe 

Kwestia źle dobranych słów kluczowych jest wielopłaszczyznowa. Nieodpowiednia optymalizacja pod kątem słów kluczowych przejawia się:

  • stosowaniem ogólnych słów kluczowych, w momencie gdy produkty lub usługi kierowane są tylko na rynek lokalny,
  • używaniem fraz przyciągających użytkowników, którzy nie są zainteresowani kupnem Twojego produktu czy usługi,
  • niedopasowaniem słów do branż,
  • stosowaniem słów kluczowych, które mają tak dużą konkurencję, że Twoje SEO to walka z wiatrakami,
  • brakiem słów kluczowych w treściach, na stronie www (należy pamiętać także o ich nienadużywaniu!).
     

💡 SEO, zwłaszcza na początku działań, wymaga od nas więcej konkretów, stosowania mniej konkurencyjnych fraz i słów kluczowych z długim ogonem.

Nieznajomość swojej grupy odbiorców

Aby sprzedawać, musimy dotrzeć do użytkownika, który jest zainteresowany naszą ofertą. Nie uda nam się to, jeśli wcześniej nie przeprowadzimy researchu i nie zweryfikujemy profilu tego użytkownika (kim jest, jakie są jego potrzeby i oczekiwania, czego szuka?).

💡 Konieczna jest zarówno analiza zachowań naszych aktualnych klientów, jak i poznanie potrzeb tych potencjalnych. W ten sposób możemy ustalić strategię i pisać treści, które będą sprzedawać, a także “stworzyć” produkt, którego użytkownicy potrzebują.

Brak odpowiednich meta title i meta description

Źle dobrany tytuł i opis może przesądzić o spadku wartości całej treści. Wyszukiwarka weryfikuje nie tylko samą treść, ale także meta tagi, bez których “nie wie”, co znajduje się na twojej stronie www. Dodatkowo odpowiednie meta title i meta description przykuwają uwagę użytkowników w SERPach, przez co nasza strona jest częściej odwiedzana.

💡 Title i meta description oraz użycie schema pozwalają poznać wyszukiwarce kontekst treści i są brane pod uwagę podczas indeksowania witryny.

Słabej jakości content

Słabej jakości content to przede wszystkim zbyt krótkie opracowania, pomijanie treści blogowych, brak jakichkolwiek elementów, które pozwalają wyróżnić się na tle innych, powielanie schematów, duplikacja treści, przesycenie słowem kluczowym. 

💡 Analizuj skuteczność treści, nie nadużywaj słów kluczowych, stwórz bloga z treściami związanymi z Twoją branżą - tym samym, zbuduj pozycję eksperta, reklamuj swoje produkty, zwiększ ruch i przede wszystkim sprzedaż.

Nieprzystosowanie strony pod urządzenia mobilne

Według raportu “Digital 2021” 5,22 miliarda ludzi korzysta obecnie z telefonu komórkowego, co stanowi 66,6% całej populacji świata. Ponad połowa wyszukiwania w Google pochodzi z urządzeń mobilnych. Nieprzystosowanie strony www pod mobile jest wręcz karygodne i oznacza, że nie patrzymy w przyszłość i nie wyprzedzamy swoimi działaniami potrzeb użytkowników.

💡Stworzenie strony przyjaznej pod mobile to dziś must have, który daje dostępność z różnych urządzeń, a także poprawę szybkości oraz struktury witryny. To wręcz ostatni dzwonek na to, aby dostosować swoją platformę czy sklep internetowy do urządzeń mobilnych.

Słabe wyniki prędkości ładowania naszej strony

Zbyt długie ładowanie się strony prowadzi do niższych pozycji w SERPs. Co równie ważne “strony, które ładują się w 5 sekund, mają średnio o 70% dłuższe sesje niż te, które ładują się w 19 sekund, a 79% osób kupujących w sieci, które napotkały problem z ładowaniem się strony, deklaruje, że nie wróci ponownie na zakupy na daną stronę.”

💡 Rozwiązaniem jest tworzenie stron responsywnych, zoptymalizowanych pod urządzenia mobilne, wzbogaconych o skompresowane obrazy i filmy, bez pełnoekranowych reklam.

Słabej jakości linkowanie zewnętrzne

Wiele osób błędnie zakłada, że ilość linków ma pierwszeństwo przed ich jakością. Prawda jest jednak taka, że jeden link ze strony o wysokiej jakości i autorytecie, przyniesie więcej korzyści niż setki linków słabej jakości. Fokusowanie na ilość zamiast na jakość i niedopasowanie tematyczne blogów/platform, na których umieszczamy linki, nie przynosi oczekiwanych rezultatów, jeśli chodzi o wzrost rankingu naszej witryny. Kolejnym błędem jest także niewykorzystywanie swojego potencjału i możliwości, i zapominanie o linkowaniu wewnętrznym.

💡 Pozyskuj linki dopasowane do Twojej branży, z wartościowych witryn i nie zapominaj o tym co masz zawsze pod ręką - czyli linkowaniu wewnętrznym.

Brak regularnych audytów strony

Bez regularnych audytów strony, nie wiemy: które działania wymagają poprawy, a które są skuteczne. Tym samym nie możemy stwierdzić, czy nasza strona notuje lepsze wyniki, czy może stoimy w miejscu.

💡 Audyt przeprowadzany na początku prac, pozwala ocenić stan witryny, ale jest niewystarczający. Dopiero kolejne audyty, pozwolą bowiem, zweryfikować skuteczność podjętych działań. Nie możemy zapominać także o tym, że stale zmieniają się algorytmy Google i konkurencja. Tak samo musi być z SEO, które trzeba dopasowywać do zmieniających się potrzeb witryny, a regularny audyt daje jasne wytyczne, na czym aktualnie skoncentrować swoje działania, a z których zrezygnować. 

Nieumiejętne wyciąganie wniosków z danych

Posiadanie całej masy danych na nic się nie przyda jeśli nie umiemy ich wykorzystać i umiejętnie wyciągnąć z nich wniosków. 

💡Chociażby Google Analytics - żeby wyciągnąć wnioski, musimy wiedzieć czego i jak szukać, aby dowiedzieć się, jak duży ruch generują organiczne wyniki wyszukiwania, za pomocą jakich fraz użytkownicy trafiają na daną witrynę, czy mamy odpowiednią konwersję, a tym samym, czy pozycjonowanie jest opłacalne.

 

Oczywiście, jest to lista subiektywna, która powstała w oparciu o nasze praktyki. Błędów znajdzie się jeszcze więcej, chociażby takich jak, niewykorzystywanie innych kanałów do promocji swojego contentu, brak planu działania, brak weryfikowania efektów pracy, generowanie nieodpowiedniego contenu do swoich odbiorców, błędy on-site jak 404, orphan pages czy niedbanie o opinie w Google.