Kariera 3.0 to przygotowany przez Wyższą Szkołę Bankową cykl otwartych wydarzeń, a także platforma spotkań dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje lub poznać nowe drogi rozwoju zawodowego. Wykładowcy WSB, a na co dzień praktycy swoich dziedzin w ciekawy sposób podzielą się wiedzą. W tym roku Kariera 3.0 odbędzie się w formie online.  Organizatorzy przygotowali ponad 50 BEZPŁATNYCH wydarzeń, które będą realizowane od czerwca do września. Tematyka została przygotowana zgodnie z wymaganiami rynku pracy oraz trendami dającym możliwość zatrudnienia w zupełnie nowych obszarach. Do dyspozycji osób, które zechcą dołączyć do naszej społeczności będą m.in: artykuły, wykłady, podcasty, relacje na żywo. Udział w projekcie może stać się także inspiracją do podjęcia studiów podyplomowych i zdobycia nowych umiejętności zawodowych.

 

Wypełnij formularz zapisów i dołącz do społeczności na FB, gdzie odbywają się spotkania! (po wypełnieniu formularza otrzymasz maila z linkiem)

 

Poniżej prezentujemy harmonogram wideo, który będzie aktualizowany na bieżąco. Dodatkowo w grupie będą prezentowane artykuły eksperckie naszych wykładowców. 

 

Harmonogram najbliższych wydarzeń:

  • 03.09 godz. 18.00 Adrianna Filiks, Marta Tomczyszyn, spotkanie na ZOOM, Schopenhauer kontra Einstein czyli walka o talenty, 
    Opis: Celem webinaru jest odpowiedź na pytania; kim są talenty, gdzie ich szukać i co sprawia, że są tak ważne dla rozwoju organizacji.
    O prowadzącej: Marta Tomczyszyn, wykładowca kierunków Akademia HR Menedżera oraz ZZL dla menedżerów w WSB w Toruniu i w Bydgoszczy. Trener, konsultant, praktyk biznesu z 18-letnim doświadczeniem menadżerskim w mediach, bankowości i branży TSL. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach jak polskich przedsiębiorstwach. Podczas drogi zawodowej wielokrotnie uczestniczyła w budowaniu, wdrażaniu i ekspansji firm lub ich działów. Brała też aktywny udział w fuzji dwóch dużych przedsiębiorstw o diametralnie różnej kulturze organizacyjnej. Zawsze odpowiadała za ludzi (pracowników i klientów) oraz wyniki finansowe.
  • 04.09 godz. 17.00 Sebastian Agata, dr inż. Mariusz Mol, LIVE FB, Studia Programista Front-End z Angular - prezentacja kierunku, 
    Opis: Celem spotkania 4 września będzie zaprezentowanie oferty studiów podyplomowych poświęconych nauce technologii frontendowych. Aplikacje internetowe stają się coraz większe i bardziej złożone. Frameworki JavaScript udostępniają gotowy kod, który pomaga budować i zarządzać tymi aplikacjami. Dwa z najpopularniejszych frameworków to Angular od Google i React rozwijany przez Facebooka. Uczenie się tych technologii zwiększa znacznie szanse na zdobycie pracy jako web developer. Studia kładą nacisk na pokazanie narzędzi i zaopatrzenie studenta w praktyczną wiedzę niezbędną do tworzenia bogatych wizualnie aplikacji internetowych. Nauka opiera się na tworzeniu realnych projektów informatycznych dopasowanych do aktualnych potrzeb rynku IT. Spotkanie poprowadzą opiekun studiów mgr Sebastian Agata oraz jeden z wykładowców I edycji studiów 2019/2020 oraz partner biznesowy kierunku dr inż. Mariusz Mol. Zostanie omówiony program studiów. Następnie zostanie zaprezentowany szczegółowo program wybranych dwóch zjazdów aby pokazać, że przy takim ułożeniu materiału studenci są w stanie zrozumieć cały cykl produkcji oprogramowania i sami stworzyć działającą aplikację korzystającą ze wszystkich technik które poznali na zajęciach.
    O prowadzącym: dr inż. Mariusz Mol • Wykładowca akademicki łączący praktykę z nauką, przedsiębiorca branży IT • Od 20 lat zajmuje się zastosowaniem informatyki w różnych gałęziach przemysłu • Realizuje innowacyjne przedsięwzięcia zakresu programowania, IOT, oraz Machine Learning • Współpracował z firmami Coca-Cola HBC, Carlsberg, Hoop, Orlen Południe, Microsoft • Współorganizator eventów informatycznych SQLSaturday Chorzów, Global AI Bootcamp – Chorzów. • CTO w firmie code-one.pl • Współzałożyciel startupu technologicznego AiMat, parter technologiczny Microsoft produkującego inteligentne rozwiązania połączone bezpośrednio z systemami planowania, sprzedaży, logistyki i działań promocyjnych dostosowane indywidualnie do potrzeb Klienta. 0 • Programuje w node.js, Angular, C#, vb.net mgr Sebastian Agata Menedżer kierunku Informatyka w WSB w Gdańsku. W 2003 roku ukończył matematykę teoretyczną na Wydziale MFI UG. W latach 2003 - 2011 pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Gdańskiego. Z WSB współpracuje od 2011 roku. Członek Komitetu Głównego Zawodów Drużynowych VI Olimpiady Informatycznej dla Gimnazjalistów.. Entuzjasta języków programowania Python i R. W WSB prowadzi laboratoria ze wstępu do programowania, systemów operacyjnych, programowania obiektowego, podstaw sieci komputerowych i baz danych.
  • 06.09 godz. 18.00 Joanna Matuszewska - Pawłowska, video na ZOOM, Jak pracować z zespołem rozproszonym
  • 08.09 godz. 18.00 Mariusz Grudzień video na ZOOM, Trener - szkolenia we współczesnych realiach biznesowych; Opis:  każde szkolenie powinno współtworzyć wartość dodaną firmy. I tu pojawia się kluczowe pytanie: - Jak to zrobić? Podczas spotkania pochylimy się na procesem przygotowania i realizacji szkoleń, dostosowanych do współczesnych realiów gospodarczych i biznesowych. Zatrzymamy się nad obszarami: - Rola trenera / szkolenia w kształtowaniu firm i organizacji? - Jakie są kluczowe kompetencje do walki z kryzysem? - Jak rozwijać ELASTYCZNE MYŚLENIA - jako podstawową kompetencję sytuacji kryzysowych? - Jak obecnie realizowane są szkolenia? - Oczekiwania firm co do szkoleń? "Nie idź tam, gdzie może prowadzić ścieżka, zamiast tego idź tam, gdzie nie ma ścieżki i zostaw za sobą ślad". - R.W. Emerson
  • 09.09 godz. 18.00 Sebastian Sobczyk, video MS TEAMS, SAP – najczęściej wybierany system klasy ERP
    Opis: 
    Zgodnie z badaniami prowadzonymi na świecie 30% dużych przedsiębiorstw i korporacji światowych używa systemu SAP jako narzędzia zarządzającego. W Polsce odsetek ten jest jeszcze wyższy i sięga ok. 40%. Znajomość systemu SAP stwarza możliwość pracy jako specjalista z obszarów: logistyka, planowanie produkcji, planowanie zapotrzebowania, dystrybucja i sprzedaż, kontrola i zapewnienie jakości, produkcja, finanse, utrzymanie ruchu, gospodarka remontowa, kontroling finansowy, a także jako konsultant wdrożeniowy, architekt procesów biznesowych i wiele innych. Jest to atut, który odpowiednio wykorzystany, może dać absolwentom kierunku bardzo dużą przewagę na rynku pracy. Plan spotkania Wprowadzenie: Co to jest system SAP ? Zaprezentowanie systemu SAP ERP w postaci praktycznego pokazu z case study z wybranej funkcjonalności na najnowszym SAP GUI 7.60 Jak zostać użytkownikiem końcowym lub konsultantem SAP ? Pytania 
  • 10.09 godz. 14.00 Adrianna Filiks/ Marlena Adamska, video na ZOOM, Controlling personalny
    o prowadzącej: Marlena Adamska
     Specjalista w zakresie zarządzania ludźmi w organizacji: trener i konsultant biznesu. Jest absolwentką Akademii Morskiej w Gdyni oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując na wysokich stanowiskach menedżerskich w obszarze polityki personalnej m.in. dla firm notowanych na GPW. Prowadzi również wykłady na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, na Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz MBA. Jest pomysłodawcą i współautorką nowatorskich systemów HR-owskich usprawniających procesy zarządcze, bazujących m.in. na filozofii Lean Manufacturing.
  • 11.09 godz. 18.00 Mariusz Grudzień DEBATA Przywództwo we współczesnych realiach biznesowych, Prowadzenie debat: Mariusz Grudzień. Uczestnicy: Beata Rosiak; Artur Białek; Roman Fryszkowski; Przemysław Katarzyński.
  • 14.09 godz. 18.00, video na ZOOM; Wojciech Ożga - Projekt " w czasach zarazy"
    Opis: w niektórych organizacji zarządzanie projektami w czasach pandemii Covid-19 może wydawać się prawdziwym wyzwaniem. Zwłaszcza, jeśli organizacja została zmuszona do eksperymentowania z pracą zdalną, bez wcześniejszych doświadczeń w tej dziedzinie. Jak rozwiązać problem z zarządzaniem projektami pracując zdalnie? Na co zwrócić szczególną uwagę?
    Prowadzący: Właściciel firmy Ozga.pl, 30 lat doświadczenia zawodowego na różnych stanowiskach w firmach o charakterze biznesowym. Wieloletni, członek stowarzyszenia Project Management Instytut. Posiada szereg certyfikatów z zakresu zarządzania projektami. Praktyk zarządzania projektami, trener, wykładowca.
  • 15.09 godz. 17.00 video na ZOOM; Krzysztof Derech; Agile, czyli jak?;
    Opis: Podczas warsztatów odpowiemy na pytania: Co daje podejście Agile przy realizacji projektu? Jakie są główne zalety podejścia Agile?
    Prowadzący: Etatowy Menadżer Projektów (PMP®, PMI-ACP®, PRINCE2), współpracujący z Klientami krajowymi i międzynarodowymi, posiadający duże doświadczenie w zarządzaniu projektami w ich pełnym zakresie: rozpoczynając od pierwszego kontaktu z Klientem, a kończąc na przekazaniu finalnego produktu. Od początku swojej kariery związany z branżą IT początkowo jako inżynier, później menadżer, aż w końcu osiadł w świecie projektów. W 2016 r. zarządzany przez niego projekt zdobył pierwszą nagrodę w konkursie PMI Poland Chapter Project of the Year. W oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie pomaga innym odkrywać pasję i budować umiejętności w obszarze zarządzania projektami podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów. Zafascynowany indywidualnością innych, budowaniem relacji i znaczeniem przywództwa, które uważa za klucz do sukcesu. Ironia i dystans do siebie pozwalają mu pokonywać codzienne wyzwania. Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach Studia Menedżerskie, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa
  • 16.09  godz. 17.00 LIVE FB; Katarzyna Łukowska;  Mindfulness
  • 17.09 godz. 18.00 Adrianna Filiks, Anna Kostrzewska; video na ZOOM: Analiza ryzyka w HR, jako narzędzie zarządzania strategicznego.
    Opis:  Jeśli chcesz, aby HR był strategicznym partnerem dla biznesu to ryzyka zidentyfikowane przez biznes na drodze do osiągnięcia ich celów a dotyczące obszarów hr będą stanowiły podstawę strategii personalnej na kolejne lata. Warto znać narzędzia - takie jak analiza ryzyka - aby własne działania zdefiniować i priorytetyzować.
    Prowadząca: Od 2010 w firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnej, obecnie jako HR Manager odpowiada za opracowanie strategii personalnej, rozwijanie standardów hr-owych oraz ich wdrażanie. Na co dzień wspiera menadżerów, od mistrzów po Zarząd, w rozwijaniu kultury zarządzania i podnoszenia efektywności biznesowej. Wcześniej, przez 12 lat, pracowała dla jednej z uznanych firm doradztwa personalnego jako Senior Consultant realizując z powodzeniem projekty rekrutacyjne oraz rozwojowe, pracując jako assessor podczas Assessment / Development Center oraz prowadząc warsztaty o tematyce hr. Łącznie ponad 20 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w tym m.in. prowadzenie różnych projektów HR-owych, zarządzanie talentami i kompetencjami, rozwijanie przywództwa, podnoszenie efektywności biznesu, doskonalenie systemów motywacyjnych oraz dbanie o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Z wykształcenia absolwentka studiów Filologicznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika i menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej. Na drodze rozwoju zawodowego ukończona z wyróżnieniem Akademia Trenera Biznesu.
  • 18.09 godz. 13.00 Jarosław Bień, video na ZOOM; 5 pomysłów na interesujące projekty działu HR;
    Opis: Celem wydarzenia jest przedstawienie najbardziej interesujących pomysłów, które dział HR w każdej organizacji powinien podejmować. Przedstawimy praktyczne rozwiązania , wskażemy jak uniknąć niepotrzebnych błędów, opiszemy jak mierzyć skuteczność projektów.
    Prowadzący: Autor kierunku studiów podyplomowych HR Rozwój. Z-ca kierownika w dziale HR, odpowiadający za obszar szkoleń i rozwoju personalnego. Wykładowca akademicki, Trener, Coach, Założyciel - HERMAN EDUCATION firmy szkoleniowej działającej od 13 lat na rynku, twórca licznych projektów rozwojowych.
  • 19.09 godz.. 18.00  Joanna Rajang; video na ZOOM; Jak kontrolować własne emocje
  • 21.09 godz.. 17.00 Marta Kaźmierczak; video na ZOOM; Komunikacja z zespołem;
    Opis: Dzięki webinarowi poznasz nie tylko proces komunikowania, ale i jego elementy składowe. Zdefiniujesz swój zespół przez pryzmat komunikacji. Dowiesz się, kto, lub co stoi za efektywnym procesem porozumiewania się? Odpowiesz na pytanie: jakim jestem rozmówcą i jakimi komunikatami posługuję się najczęściej? Przyjrzysz się w jaki sposób kształtować i tym samym rozwijać relacje występujące w zespole?
    Prowadząca: Marta Kaźmierczak - trener z ponad 14-letnim doświadczeniem, szkoleniowiec wielu branż, akredytowany coach ACC ICF, z ponad 800 godzinnym warsztatem pracy (life coaching, team coaching, business coaching, job-coaching), autorka szkoleń z zakresu kompetencji miękkich, stworzonych w oparciu o indywidualne potrzeby klientów, wykładowca akademicki Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, doradca zawodowy w projektach, uczestniczy w procesach rekrutacji i selekcji pracowników,
  • 22.09 godz.. 18.30 Mariusz Grudzień; video na ZOOM: Przywództwo jest w nas - rozwój kompetencji przywódczych
  • 23.09 godz. 13.30 Jarosław Bień, LIVE FB, HR rozwój - jak tworzyć projekty rozwojowe w organizacji?
    Opis: Celem wydarzenia jest przedstawienie prostych sposobów na tworzenie projektów z zakresu HR o charakterze rozwojowym. Opowiemy, jak przekonać innych do naszego pomysłu, jak skonstruować rozwiązanie w oparciu o racjonalny budżet, jak budować wskaźniki potwierdząjace efektywność projektów rozwojowych.
    O prowadzącym: autor kierunku studiów podyplomowych HR Rozwój. Z-ca kierownika w dziale HR, odpowiadający za obszar szkoleń i rozwoju personalnego. Wykładowca akademicki, Trener, Coach, Założyciel - HERMAN EDUCATION firmy szkoleniowej działającej od 13 lat na rynku, twórca licznych projektów z zakresu grywalizacji.
  • 23.09 godz. 18.00 Sebastian Sobczyk, video na MS TEAMS; SAP – najczęściej wybierany system klasy ERP
    Opis: 
    Zgodnie z badaniami prowadzonymi na świecie 30% dużych przedsiębiorstw i korporacji światowych używa systemu SAP jako narzędzia zarządzającego. W Polsce odsetek ten jest jeszcze wyższy i sięga ok. 40%. Znajomość systemu SAP stwarza możliwość pracy jako specjalista z obszarów: logistyka, planowanie produkcji, planowanie zapotrzebowania, dystrybucja i sprzedaż, kontrola i zapewnienie jakości, produkcja, finanse, utrzymanie ruchu, gospodarka remontowa, kontroling finansowy, a także jako konsultant wdrożeniowy, architekt procesów biznesowych i wiele innych. Jest to atut, który odpowiednio wykorzystany, może dać absolwentom kierunku bardzo dużą przewagę na rynku pracy. Plan spotkania Wprowadzenie: Co to jest system SAP ? Zaprezentowanie systemu SAP ERP w postaci praktycznego pokazu z case study z wybranej funkcjonalności na najnowszym SAP GUI 7.60 Jak zostać użytkownikiem końcowym lub konsultantem SAP ? Pytania. 
  • 24.09 godz. 18.00; video na ZOOM; Ewa Baryła, Wioletta Sobieszek; 
    PRZESTAŃ się sabotować, czyli praktyczne narzedzia do zamykania sprzedaży

    Opis: Szkolimy ze sprzedaży od wielu lat, same sprzedajemy niemal codziennie – na bazie wielu lat doświadczeń zauważyłyśmy, że jedną z największych trudności handlowców jest efektywne zamykanie sprzedaży. Czasem robimy to za szybko zrażając do siebie klienta, czasem boimy się zamykać i odwlekamy ten etap w czasie. Na warsztacie pokażemy Wam praktyczne, proste narzędzia, które nas nigdy nie zawiodły na tym etapie. Zapraszamy Was na warsztat wypełniony skutecznymi metodami!
    Prowadzące: Założycielki firmy szkoleniowo doradczej WEM consultng, pasjonatki sprzedaży, dla których negocjacje i handel są codziennością.
  • 28.09  godz. 17.00; Michał Dziamski; Video na ZOOM; Agile na co dzień;
    Opis: Badania 10000 projektów pokazały, ze te prowadzone przy użyciu podejścia Agile mają większa szansę zakończyć się sukcesem. Podczas spotkania uczestnicy zobaczą na czym polega podejście zwinne i które elementy można wprowadzić w swojej codziennej pracy żeby zwiększyć jej efektywność i uzyskiwaną wartość.
    Prowadzący: Technical Project Manager, trener, lider, praktyk zwinnego prowadzenia zespołów i projektów. Wykładowca WSB na kierunkach Zarządzanie Projektami i Agile - zwinne metodyki zarządzania projektami. W latach 2017 - 2020 członek Zarządu PMI Poland Chapter. Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od ponad 15 lat związany z branżą IT i wytwarzaniem oprogramowania. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z obszaru przywództwa, zarządzania projektami, Agile, Scrum i prowadzenia zespołów projektowych. Jest zwolennikiem świadomego przywództwa w którym wspólnie osiągamy założone cele. Kieruje się maksymą by być wiernym w rzeczach małych aby robić rzeczy wielkie.
  • 29.09 godz. 17.00 Wojciech Ożga; video ZOOM; Hybrydowe zarządzanie projektami - lekarstwo na chore czasy;
    Prowadzący: Właściciel firmy Ozga.pl, 30 lat doświadczenia zawodowego na różnych stanowiskach w firmach o charakterze biznesowym. Wieloletni, członek stowarzyszenia Project Management Instytut. Posiada szereg certyfikatów z zakresu zarządzania projektami. Praktyk zarządzania projektami, trener, wykładowca.
  • 30.09 godz. 18.00 Joanna Rajang; O asertywności która służy, a nie burzy relacje

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Wypełnij formularz zapisów i dołącz do społeczności na FB.

Kontakt: promocja@wsb.torun.pl

 

Czytaj więcej