Zobacz inny kierunek

Psychologia sprzedaży i marketingu


WSB Szczecin - Studia podyplomowe

2 semestry naukinowość
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Psychologia sprzedaży i marketingu - studia na WSB w Szczecinie

Studia  podyplomowe na tym kierunku dostarczą uczestnikom pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży, biurem obsługi klienta bądź zdefiniowanym zespołem sprzedawców.

 

Zajęcia w szczecińskiej WSB inspirują do wykorzystania zdobytej podczas nich wiedzy w praktyce. Dlatego polecam psychologię sprzedaży i marketingu wszystkim osobom, które chcą poszukiwać nowych, bardziej efektywnych oraz innowacyjnych rozwiązań na polu zawodowym.

Jakub Lewandowski 
Właściciel firmy Pasja Group – coach biznesowy
 

Cel

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą i marketingiem, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość strategii marketingowej firmy.

Korzyści
Poznanie skutecznych i nowoczesnych narzędzi zarządzania, zasady ich prawidłowego stosowania, a także sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Studia dostarczają uczestnikom efektywnych narzędzi w obszarze sprzedaży i marketingu oraz umiejętności pozwalających na kształtowanie relacji z otoczeniem.

Uczestnicy
Studia adresowane są do pracowników działów sprzedaży i marketingu, osób zajmujących stanowiska menedżerskie, specjalistyczne, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje, a tym samym zwiększyć możliwości odnoszenia trwałych sukcesów w tych obszarach aktywności.

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Psychologia sprzedaży i marketingu w WSB w Szczecinie

miesiące nauki: 9
liczba godzin: 160
liczba zjazdów: 10-11

Nowoczesne trendy w sprzedaży (16 godz.)

  • Inauguracja studiów, wprowadzenie do meritum Psychologii sprzedaży i marketingu
  • Struktura i funkcjonowanie rynku
  • Podstawy sprzedaży 3,0
  • Badanie potrzeb klienta

Efektywne techniki sprzedaży (16 godz.)

  • Techniki sprzedaży
  • Efektywna komunikacja z klientem

Zarządzanie zespołem sprzedawców/handlowców (16 godz.)

  • Zarządzanie zespołami handlowymi
  • Finansowe i niefinansowe systemy motywacyjne
  • Rekrutacja pracowników jako pierwsze ogniwo w procesie sprzedażowym

Organizacja sprzedaży (16 godz.)

  • Zarządzanie strategiczne sprzedażą
  • Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
  • Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników

Psychologia marketingu (16 godz.)

  • Psychologia rynku i zachowań konsumentów
  • Psychologiczne aspekty kreowania wizerunku
  • Neuromarketing
  • Perswazja w komunikacji marketingowej

Psychologia sprzedaży (16 godz.)

  • Podstawy psychologii
  • Metaprogramy - klucz do decyzyjności klientów
  • Zarządzanie sprzedażą przez osobowość klientów

Coaching jako metoda rozwoju i narzędzie do pracy z potencjałem ludzkim (16 godz.)

  • Teoria i praktyka coachingu
  • Menedżer jako Coach – osobowość i trening
  • Rola coachingu w budowaniu kultury organizacyjnej
  • Warsztat coachingowy

Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne (16 godz.)

  • Przygotowanie materiałów prezentacyjnych i prezentacji produktu
  • Prezentacja multimedialna, jako wsparcie i urozmaicenie procesu sprzedaży
  • Wykorzystanie środków wspomagających prezentowanie ofert
  • Warsztaty prezentacyjne – analiza materiałów video

Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży (16 godz.)

  • Zachowanie podczas negocjacji
  • Lingwistyka perswazyjna
  • Negocjacje/Manipulacje
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku (16 godz.)

  • Efektywne zarządzanie wieloma kanałami dystrybucji
  • Praktyczne metody reaktywacji sprzedaży
  • Nowoczesne kanały dotarcia do klienta – Dystrybucja informacji o produkcie w internecie

Forma zaliczenia

  • Test semestralny oraz praca pisemna indywidualnie lub w grupach
Wykładowcy: 

Robert Birnbach
Pomysłodawca i współautor narzędzia szkoleniowego  MANAGERIOUS, które jest kwintesencją obserwacji zachowań i działań ludzi w realnym świecie biznesu oraz własnych doświadczeń zawodowych. Trener biznesu.  Specjalista i praktyk w zakresie przedsiębiorczości i zarządzania kapitałem ludzkim. Koordynator projektów szkoleniowych w zakresie pracy zespołowej i przedsiębiorczości. Wykładowca studiów podyplomowych i studiów MBA. Pasjonat gier strategicznych i decyzyjnych, które wykorzystuje w trakcie prowadzonych przez siebie warsztatów.

Adrianna Filiks

Konsultantka/ Trenerka/ Coach  
Wykształcenie: 
Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania.  
Doświadczenie zawodowe: 
20 letnia praktyka w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. 
Specjalizacja: 
Prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania personelem /min. strategiczne zzl, zarządzanie zmianą, zarządzanie wiekiem, budowanie zaangażowanych zespołów, rekrutacja i selekcja, zarządzanie szkoleniami, motywacja, trudne rozmowy w zarządzaniu zasobami ludzkimi/, dla zarządów, kadry kierowniczej i menedżerskiej w ramach szkoleń zamkniętych, szkoleń otwartych oraz konferencji ogólnopolskich.  
Największe sukcesy: 
Dwukrotna Laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku. Zdobywczyni I miejsca w prestiżowym konkursie Menedżer Szkoleń Roku 2000, jak również I miejsca w konkursie Lider Zmian 2001 za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi. Uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwestor w Kapitał Ludzki na rok 2001 oraz ponownie na rok 2002.  
Pasje: 
Cele zawodowe... i nie tylko :) KORONA ZIEMI. FOTOGRAFIA. PODRÓŻE: na bliższe i dalsze krańce świata. Motto: „Nie chodzi o to, aby wytrwać wieczność… chodzi o to, aby wytrwać wieczność z samym sobą…”.   
 
Konrad Wilk  
Certyfikowany i akredytowany przez MLC, TG, ICF, doświadczony coach, trener, mentor, mówca. Pracuje z osobami indywidualnymi, grupami, zespołami. Specjalizuje się we wspieraniu swoich klientów w procesie odkrywania ich autentyczności i budowaniu świadomej marki osobistej w oparciu o swój autorski program True You™. Autor książek: podróżniczo-rozwojowej „Naga Asu” oraz „True You™ - TY ™, odkryj własną autentyczność, zbuduj świadomą markę osobistą, spełnij swój życiowy sukces”, która w 2016 roku ukaże się w sprzedaży. Częsty gość mediów, pisze artykuły, udziela wywiadów, pełni rolę eksperta. 
Organizuje i osobiście prowadzi podróże dla ludzi biznesu o charakterze incentive do najwspanialszych zakątków świata. Znawca południowej Azji, pasjonat jazzu, muzyki klasycznej, wspinaczek wysokogórskich i nurkowania, maratończyk. 
 

Michał Hanuszek 
Przedsiębiorca, Trener Biznesu, Konsultant ds. rynku chińskiego.

Wykształcenie :
Absolwent Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska  na kierunku Zarządzanie i Marketing w Organizacji Gospodarczej na Uniwersytecie Technologiczno – Przyrodniczym w Bydgoszczy  oraz studiów podyplomowych na wydziale Ekonomii i Zarządzania w Opolu  w zakresie: Biznes międzynarodowy  Unia Europejska – Chiny. Absolwent   Akademii Trenera  Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Doświadczenie zawodowe:
Wiceprezes i współzałożyciel  firmy o międzynarodowym zasięgu w branży energetycznej od 20 lat. Wieloletnie doświadczenie w negocjacjach międzykulturowych  na rynkach  azjatyckich  i europejskich. Trener biznesu w firmie Pasja Grupa Dobrych Trenerów, Dyrektor ds. sprzedaży firmy Rule No.8 w branży eventowej i szkoleniowej.

Specjalizacja:
Trener biznesu , specjalizacja  - kultura biznesu chińskiego, doradca i konsultant ds. rynku chińskiego. 

Największe sukcesy:
Umiejętnie i z zaangażowaniem godzi obowiązki rodzinne z trójką dzieci z pracą zawodową. Wspólnie z Przyjacielem i wspólnikiem zaprojektował  i wdrożył, pod swoją marką , nową grupę produktów w branży energetycznej na rynek polski, która  z powodzeniem  konkuruje z największymi producentami  na świecie.

Pasja:
Podróże  ,wspinaczka wysokogórska, edukacja z zakresu kultury azjatyckiej i psychologii biznesu. Kocha wyzwania biznesowe , gdzie ludzie , którzy z nim współpracują „ nie muszą tylko chcą”

 

 

Cena studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży w WSB w Szczecinie

Ceny w tabeli przedstawiają kwoty po odjęciu wszystkich promocji i zniżek. Cena katalogowa studiów jest ujęta w systemie płatności w 10 ratach.

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
290 zł240 zł335 zł275 zł1675 zł1375 zł3350 zł2750 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

parter, Biuro Rekrutacji

    • al. Wojska Polskiego 128
    • 70-491 Szczecin
    • PON - PIĄ:
    • SOB:
    • 09:00 - 17:00
    • 10:00 - 14:00
    • tel. 91 422 58 58
    • fax 91 452 69 44

Javascript is required to view this map.
53.44180814.529256