Zobacz inny kierunek

Psychologia sprzedaży i marketingu


WSB Szczecin - Studia podyplomowe

2 semestry naukirekrutacja zakończonanowość
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Psychologia sprzedaży i marketingu - studia na WSB w Szczecinie

Studia  podyplomowe na tym kierunku dostarczą uczestnikom pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży, biurem obsługi klienta bądź zdefiniowanym zespołem sprzedawców.

 

Zajęcia w szczecińskiej WSB inspirują do wykorzystania zdobytej podczas nich wiedzy w praktyce. Dlatego polecam psychologię sprzedaży i marketingu wszystkim osobom, które chcą poszukiwać nowych, bardziej efektywnych oraz innowacyjnych rozwiązań na polu zawodowym.

Jakub Lewandowski 
Właściciel firmy Pasja Group – coach biznesowy
 

Cel

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą i marketingiem, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość strategii marketingowej firmy.

Korzyści
Poznanie skutecznych i nowoczesnych narzędzi zarządzania, zasady ich prawidłowego stosowania, a także sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Studia dostarczają uczestnikom efektywnych narzędzi w obszarze sprzedaży i marketingu oraz umiejętności pozwalających na kształtowanie relacji z otoczeniem.

Uczestnicy
Studia adresowane są do pracowników działów sprzedaży i marketingu, osób zajmujących stanowiska menedżerskie, specjalistyczne, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje, a tym samym zwiększyć możliwości odnoszenia trwałych sukcesów w tych obszarach aktywności.

Kierunek nagrodzony Europejskim Medalem 
Business Centre Club przyznało PASJI Grupie Dorych Trenerów Medal Europejski za unikalny projekt studiów podyplomowych "Akademia Menedżera Sprzedaży", a program „Psychologia sprzedaży i marketingu” został zbudowany na bazie nagrodzonego kierunku z rozszerzeniem obszarów psychologii. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt, że zostaliśmy dostrzeżeni przez tak wybitne grono polskich pracodawców.
Programy wszystkich proponowanych przez nas kierunków studiów podyplomowych zostały ułożone tak, aby absolwenci stanowili silną konkurencję na rynku pracy oraz posiedli wiedzę i umiejętności, które są najbardziej pożądane przez pracodawców.
 
medal.jpg
 

 

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Psychologia sprzedaży i marketingu w WSB w Szczecinie

miesiące nauki: 9
liczba godzin: 160
liczba zjazdów: 10-11

Nowoczesne trendy w sprzedaży (16 godz.)

  • Inauguracja studiów, wprowadzenie do meritum Psychologii sprzedaży i marketingu
  • Struktura i funkcjonowanie rynku
  • Podstawy sprzedaży 3,0
  • Badanie potrzeb klienta

Efektywne techniki sprzedaży (16 godz.)

  • Techniki sprzedaży
  • Efektywna komunikacja z klientem

Zarządzanie zespołem sprzedawców/handlowców (16 godz.)

  • Zarządzanie zespołami handlowymi
  • Finansowe i niefinansowe systemy motywacyjne
  • Rekrutacja pracowników jako pierwsze ogniwo w procesie sprzedażowym

Organizacja sprzedaży (16 godz.)

  • Zarządzanie strategiczne sprzedażą
  • Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
  • Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników

Psychologia marketingu (16 godz.)

  • Psychologia rynku i zachowań konsumentów
  • Psychologiczne aspekty kreowania wizerunku
  • Neuromarketing
  • Perswazja w komunikacji marketingowej

Psychologia sprzedaży (16 godz.)

  • Podstawy psychologii
  • Metaprogramy - klucz do decyzyjności klientów
  • Zarządzanie sprzedażą przez osobowość klientów

Coaching jako metoda rozwoju i narzędzie do pracy z potencjałem ludzkim (16 godz.)

  • Teoria i praktyka coachingu
  • Menedżer jako Coach – osobowość i trening
  • Rola coachingu w budowaniu kultury organizacyjnej
  • Warsztat coachingowy

Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne (16 godz.)

  • Przygotowanie materiałów prezentacyjnych i prezentacji produktu
  • Prezentacja multimedialna, jako wsparcie i urozmaicenie procesu sprzedaży
  • Wykorzystanie środków wspomagających prezentowanie ofert
  • Warsztaty prezentacyjne – analiza materiałów video

Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży (16 godz.)

  • Zachowanie podczas negocjacji
  • Lingwistyka perswazyjna
  • Negocjacje/Manipulacje
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku (16 godz.)

  • Efektywne zarządzanie wieloma kanałami dystrybucji
  • Praktyczne metody reaktywacji sprzedaży
  • Nowoczesne kanały dotarcia do klienta – Dystrybucja informacji o produkcie w internecie

Forma zaliczenia

  • Test semestralny oraz praca pisemna indywidualnie lub w grupach
Wykładowcy: 
 
 
jakub_lewandowski1_1.jpgJakub Lewandowski
Prezes spółki Pasja G.D.T / Trener / Coach ICC 
Wykształcenie: 
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego – kierunek „Zarządzanie Ludźmi w Firmie". Absolwent Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor, certyfikowany coach biznesowy ICC, akredytowany konsultant Insights Discovery, certyfikowany praktyk NLP. 
Doświadczenie zawodowe: 
Swoje bogate doświadczenie oraz unikatowe kompetencje zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, między innymi w Holandii, Niemczech, Austrii, Czechach i Słowacji. Był między innymi menedżerem Działu Zatrudnienia i Rozwoju Pracowników w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych S.A., ekspertem ds. sprzedaży szkoleń w Walther Meble, trenerem zespołu handlowego Sara Lee House Hold and Body Care Poland, trenerem i dyrektorem sprzedaży w Dr. Oetker i IBM. Autor i współautor unikatowych narzędzi, koncepcji treningów i warsztatów w zakresie strategii prowadzenia firm, zarządzania personelem oraz zarządzania sprzedażą. Prowadzi coaching biznesowy i indywidualne procesy mentoringowe dla top menedżerów. Dyrektor Operacyjny w Warszawskim Oddziale Zarządzania Kadrami, współtwórca i członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Ekspert biznesowy w TVN BiŚ, TVN24, Gazecie Finansowej, Wiadomościach Handlowych, Życiu Handlowym. Prelegent ogólnopolskich konferencjach biznesowych i sprzedażowych. Współautor i inicjator projektów rozwojowych prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Wykładowca na studiach podyplomowych i MBA m.in. w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości im. L. Koźmińskiego, w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach.  
Specjalizacja: 
Coach biznesowy. Prowadzi szkolenia z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Pracuje z ludźmi dla ludzi i czerpie z tego ogromną satysfakcję.. 
Największe sukcesy: 
Prywatne - szczęśliwa, zdrowa, wspierająca się Rodzina - wspaniała żona i trzej synowie. Harmonia życia rodzinnego i zawodowego. Zawodowe - stworzenie fantastycznego zespołu, w którym pracują prawdziwi pasjonaci, którzy pozwalają innym odkrywać to, co w nich najlepsze i najbardziej wartościowe. Uruchomienie własnego kierunku studiów podyplomowych "Akademia Trenera Biznesu" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, współtworzenie kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży” w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Zdobycie wyróżnienia w konkursie „Polish National Sales Awards” na Trenera Sprzedaży Roku 2008 i zajęcie 2 miejsca w Polsce. Zdobycie wyróżnienia w konkursie Menedżer Szkoleń Roku 2001, Zdobycie przez firmę PASJA nagrody Firma Przyjazna Klientowi – listopad 2012.  
Pasje: 
Uwielbia podróże z rodziną, aktywnie wypoczywa, ukończył kilka półmaratonów. Fascynuje się kulturą Wschodu, inspiruje ludzi i wspiera ich w ich dążeniu do szczęścia.  
 
zdjecie_wizerunek_michal_hanuszek_0.jpgMichał Hanuszek
Przedsiębiorca, Trener Biznesu, Konsultant ds. rynku chińskiego 
 
Wykształcenie: 
Absolwent Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska na kierunku Zarządzanie i Marketing w Organizacji Gospodarczej na Uniwersytecie Technologiczno – Przyrodniczym w Bydgoszczy oraz studiów podyplomowych na wydziale Ekonomii i Zarządzania w Opolu w zakresie: Biznes międzynarodowy Unia Europejska – Chiny. Absolwent Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. 
Doświadczenie zawodowe: 
Wiceprezes i współzałożyciel firmy o międzynarodowym zasięgu w branży energetycznej, która z dużymi sukcesami działa na rynku od 20 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjacjach biznesowych w zakresie międzykulturowym - negocjował na rynkach azjatyckich i europejskich. Wiceprezes firmy Pasja Grupa Dobrych Trenerów, Dyrektor ds. sprzedaży w firmie Rule No.8.  
Największe sukcesy: 
Umiejętnie i z zaangażowaniem godzi obowiązki rodzinne z pracą zawodową. Wraz z żoną i trójką dzieci aktywnie spędza czas wolny. Wspólnie z Przyjacielem i wspólnikiem zaprojektował i wdrożył na polskim rynku, pod swoją marką, nową grupę produktów w branży energetycznej, która z powodzeniem konkuruje z największymi producentami na świecie.  
Pasje: 
Zapalony pasjonata podróży, wspinaczek wysokogórskich, edukacji z zakresu kultury azjatyckiej i psychologii biznesu. Kocha wyzwania biznesowe, gdzie ludzie, którzy z nim współpracują „ nie muszą tylko chcą”.
 
 
w.jpgWioletta Ratajczak
Przygotowanie zawodowe:  WSZiB w Poznaniu Wydziału Marketingu i Zarządzania, mgr marketingu 
  • Studia podyplomowe UAM Poznań – coaching w biznesie 
  • Trener biznesu, ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu „Akademii SET” 
  • Letnia Akademia Kongresu Kobiet
  • Współpracuje od 2014 roku z „Grupą Pasja” z Warszawy jako wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z Poznania
Kariera zawodowa:
  • Unilever – Key Account Manager
  • Samorząd Gmina Czerwonak (napisała i wdrożyła Biznes Plan na powołanie Jednostki Budżetowej Akwen) - kierownik basenu Delfin 
  • Rieber Foods Polska – Nationale Key Account Manager 
  •  Vilmorin Garden Sp. z o.o. od 2006 roku dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią - nadal
  • Od 12 lat do dzisiaj prowadzi działalność gospodarczą firma Credo Violetta Ratajczak, doradza w zakresie:
1. Budowania strategii, misji, wizji
2. Zarządzania sprzedażą 
3. Budowania zespołów sprzedaży
4. Budowania systemów motywacyjnych
5. Analizy kanałów dystrybucji i inne
6. Realizuje szkolenia dla działów sprzedaży, właścicieli firm w/w zakresie.
7. Prowadzi  Biznes, Life Coaching
  • Właścicielka  holistycznego DaySpa AloeSpa, w którym nie tylko dba się o ciało, ale zwraca się uwagę na indywidualne podejście do klienta
Konkursy:
  • Laureatka „Best Sales Person Challenge” grupa Limagrain, Paryż 2009
  • Finalistka VI edycji konkursu Sukces Pisany Szminką & Forbes „Bizneswoman Roku 2014” 
Działania społeczne:
  • Autorka i współautorka wielu projektów marketingowych w komplementarnym działaniu z innymi firmami na rzecz rozwoju branży ogrodniczej
  • Od kilku lat prelegentka podczas Forum Branży Ogrodniczej
  • Aktywnie działa w obszarze CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) na rzecz firmy, branży ogrodniczej, lokalnej społeczności,  fundacji  i stowarzyszeń poza branżowych
  • Od 1.07. 2016 koordynatorka regionu Wielkopolska, Stowarzyszenia Kongresu Kobiet – jest autorką pomysłu - IX Ogólnopolskiego Kongresu Kobiet  odbędzie się Poznaniu w terminie 9-10.09.2017 
  • Przewodnicząca Rady Nadzorczej  - Nawigator Pro Fundacja Dobrych Praktyk Zarządzania
Prywatnie:
W jej słowniku nie ma słowa problem, jest tylko kwestia do rozwiązania i podpisuje się pod słowami Thomasa Edisona:
” Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko co robiłem, to była przyjemność.”
Duży wpływ na Jej rozwój osobisty miała książka „Wygraj Siebie” autorstwa Kyutaro Francisco Xaveiro Hashimoto.
Matka dwóch synów Jakuba i Michała, absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, jest w związku partnerskim, Od dziecka związana z kynologią, obecnie posiada KOTA Berniego. Uwielbia pracę w ogrodzie, wyprawy w góry,  jazdę na nartach  i rowerze, żeglowanie w towarzystwie najbliższych  i przyjaciół.
 
wysocka_0.jpgJoanna Wysocka-Pawlak
Psycholog z dyplomem MBA z zakresu HR. Po zakończeniu psychologicznych studiów magisterskich oraz licencjacie z anglistyki doskonaliła obie ścieżki wiedzy na studiach podyplomowych m.in. na UAM.   
Od lat związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie w branży jako manager personalny, konsultant ds. szkoleń i rozwoju, koordynator programowy i koordynator ds. szkoleń. Dzięki temu poznała specyfikę procesów personalnych, co pozwala jej na wysoką efektywność podejmowanych działań szkoleniowych i doradczych. Podłoże psychologiczne oraz językowe praktykuje wspomagając procesy personalne w wielu firmach. W ciągu 10 lat przeszkoliła z sukcesami około 5000 osób, Projektuje i prowadzi sesje Assessment i Development Centre (Certyfikat Mangera ds. AC/DC) dla kadry menedżerskiej i handlowców. Wykładowca studiów podyplomowych ALK, WSB w Toruniu i Szczecinie, WSH w Kielcach.
Specjalizuje się w kompleksowych projektach rozwojowych, polsko i angielskojęzycznych,  dotyczących umiejętności menedżerskich, trenerskich, usprawniania procesów handlowych i rozwojowych w przedsiębiorstwach. Licencjonowany trener Insight Discovery®. 
 
 
 
qqqqq.jpgWojciech Grzybowski
Trener / Coach / Konsultant 
Wykształcenie: 
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Absolwent polsko – austriackiej szkoły trenerów WIFI w Wiedniu – trener biznesu. 
Doświadczenie zawodowe: 
Od 10 lat związany ze szkoleniem i rozwojem pracowników w renomowanych firmach. Swoje doświadczenie zdobywał, jako pracownik CITIBANK HANDLOWY. Przez 7 lat pracował na stanowiskach sprzedażowych, gdzie jako telemarketer, doradca klienta, lider zespołu oraz Regionalny Kierownik ds. rozwoju był współtwórcą sukcesów sprzedażowych. Ze względu na dużą skuteczność jego metod pracy, został Kierownikiem Działu Rozwoju i Szkoleń, co było początkiem jego kariery trenerskiej. Funkcje Trenera i Kierownika Działu Rozwoju pełnił również w Telekomunikacji Polskiej przez okres 3 lat. 
Specjalizacja: 
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji interpersonalnej w sprzedaży, zarządzaniem zespołami sprzedażowymi, negocjacjami na poziomie asertywności i tworzeniem standardów sprzedaży i obsługi klientów. 
Największe sukcesy: 
Opracowanie i przeprowadzenie szkoleń adaptacyjnych dla sprzedawców kart kredytowych dla agencji sprzedaży w Citibanku 2000 – 2003 r. Opracowanie i przeprowadzenie szkoleń adaptacyjnych i sprzedażowych dla sprzedawców d2d w Telekomunikacji Polskiej 2003 – 2005 r. Opracowanie i przeprowadzenie projektu szkoleń sprzedażowych i menadżerskich dla pracowników i kierowników Opolska SKOK w 2005 – 2006 r. Przeprowadzenie projektu szkoleń Akademia Profesjonalnej Sprzedaży dla sieci Autoryzowanych Punktów Sprzedaży w 2007 r. 
Pasje: 
Pasjonują go zwykłe rzeczy: koszenie trawy i uprawianie ogrodu w weekendy, sobotni wieczorny grill, jesienne wędrówki po górach, dobra lektura w deszczowe wieczory, rodzina na co dzień i urlopowe lenistwo. Dodatkowo uwielbia rajdy i wyścigi samochodowe, narciarstwo zimą i windsurfing latem. 
 
rob.jpgRobert Żelewski
Dyrektor personalny i członek zarządu  w firmie McCormick Polska(dawniej KAMIS). Wcześniej pełnił funkcję dyrektora personalnego w PGE Polska Grupa Energetyczna SA a także dyrektora zarządzającego ds. HR w firmie Animex. Był również dyrektorem ds. personalnych w Starwoodhotels [Sheraton Warsaw Hotel & Towers i The Westin Warsaw Hotel oraz był dyrektorem ds. personalnych sieci hoteli Starwood w Polsce, Chorwacji, Bułgarii i Albanii]. Pracował również jako dyrektor personalny w Multisoft S.A., gdzie był odpowiedzialny za Polskę i Czechy.
Ukończył Psychologię na Uniwersytecie Łódzkim a następnie studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji na SGH.
Wykształcenie uzupełniają kursy i szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania firmą m.in w INSEAD, Francja; Management Center Europa, Belgia; Cornell University, Stany Zjednoczone.
Ekspert zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowca na studiach podyplomowych i MBA, konsultant i coach kadry zarządzającej.
 
 
 
 
 
 
roman.jpgRoman Szymczak
Konsultant/ Trener/ Ekspert Trade Marketingu 
Wykształcenie: 
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lubinie oraz studiów podyplomowych Master of Business Administration University of IIlinois in Urbana-Champain. Certyfikowany Project Manager poziom „D” według standardów IPMA i PRINCE2. 
Doświadczenie zawodowe: 
Piastował stanowiska managera, nabierając doświadczenia w handlu sieciowym wielkopowierzchniowym w takich firmach jak: Makro Cash & Carry i Kaufland. Był managerem w spółce dystrybucyjnej hurtowej Tradis, zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi DIY na terenie Europy Środkowo-Wschodniej Toko International (obecnie BEAST Global Tool Company). Odpowiadał za realizację projektów informatycznych, usprawniających sprzedaż w sieci detalicznej Kaufland. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek handlowych w branży FMCG. Doradzał jednostkom samorządowym w zakresie realizacji projektów prywatyzacyjnych spółek miejskich i skarbu państwa. 
Specjalizacja: 
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami handlowymi, zarówno detalicznymi, jak i hurtowymi. Pracując na stanowiskach operacyjnych w Makro Cash&Carry i Kaufland, zdobył wiedzę z zakresu zarządzania detalem sieciowym. Odpowiedzialność za handel w Toko International pozwoliła na poznanie międzynarodowych standardów prowadzenia biznesu handlowego. Prowadził rozmowy handlowe z firmami z Holandii i Chin oraz sprzedażowe u kontrahentów z Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadził negocjacje biznesowe dotyczące sprzedaży i zakupów udziałów oraz spółek prawa handlowego. Uczestniczył w budowaniu strategii handlowej dużej grupy kapitałowej dla wszystkich jej segmentów hurtu – detalu własnego – detalu franczyzowego. Jako szef sieci sklepów odpowiadał za ustalanie i realizację strategii również z zakresu Trade Marketingu Detalicznego. 
Największe sukcesy: 
Życie prywatne: od 17 lat pozostaje w szczęśliwym małżeństwie z Iwoną, ma dwie córki Esterę 14 lat i Miriam 7 lat. Uczestniczył w pięciu maratonach (42.150m) w Krakowie, Tarnobrzegu, Warszawie i ½ IronMen (1,9km pływanie, 90km rower, 21km bieganie). Życie zawodowe: zbudował wraz z zespołem kompletny modelu nowoczesnego sklepu detalicznego w branży FMCG, wyróżniony tytułem Market Roku 2010 w konkursie organizowanym przez „Wiadomości Handlowe”, przyznanym przez Kapitułę pod przewodnictwem Profesora Witolda Orłowskiego.  
Pasje: 
Sport – ukończył szkołę sportową specjalizując się w pływaniu - do dzisiaj jest to jego pasja. Od jakiegoś czasu biega, a jego marzeniem stało się uczestnictwo w maratonie (cel: 2012 rok). Dodatkowo aktywnie uprawia siatkówkę, jest uczestnikiem amatorskiej ligi. Oprócz sportu - czytanie książek – dużo i często - głównie z tematyki zarządzania, psychologii biznesu, ale również beletrystykę. 
 

Cena studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży w WSB w Szczecinie

Ceny w tabeli przedstawiają kwoty po odjęciu wszystkich promocji i zniżek. Cena katalogowa studiów jest ujęta w systemie płatności w 10 ratach.

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
290 zł265 zł335 zł305 zł1675 zł1525 zł3350 zł3050 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

parter, Biuro Rekrutacji

    • al. Wojska Polskiego 128
    • 70-491 Szczecin
    • PON - PIĄ:
    • SOB:
    • 09:00 - 17:00
    • 10:00 - 14:00
    • tel. 91 422 58 58
    • fax 91 452 69 44

Javascript is required to view this map.
53.44180814.529256