Zobacz inny kierunek

Innowacyjny e-marketing


WSB Poznań - Studia podyplomowe

2 semestry naukistudia tradycyjne
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Innowacyjny e-marketing - studia podyplomowe w WSB w Poznaniu

UWAGA! Na ten kierunek prowadzone są zapisy na listę rezerwową.

Marketing internetowy ma ogromne znaczenie we współczesnej gospodarce, dlatego studia z innowacyjnego e-marketingu idealnie wpisują się w aktualne trendy i otoczenie biznesowe.

foto233x134_62.jpgWSB wybrałam już po raz drugi. Ta uczelnia, będąc o krok przed innymi, zachęca do tego samego swoich słuchaczy. Można tu spotkać inspirujących wykładowców chętnie dzielących się wiedzą i doświadczeniem.

Anna Lewandowska
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Provident Polska SA,
słuchaczka studiów podyplomowych

Cel
Celem studiów jest kształcenie wysokiej klasy specjalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy zdobędą umiejętności skutecznego wykorzystywana narzędzi internetowych oraz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.

Korzyści

  • zajęcia prowadzone są przez znanych i cenionych w branży ekspertów-praktyków, takich jak: Tomasz Frątczak (MaxRoy), Szeran Millo i Wojciech Chojnacki (Symetria), Barbara Stawarz, Artur Jabłoński, Krzysztof Murzyn (Grupa Unity), Szymon Pietkiewicz (Conversacja)  oraz przedstawicieli takich firm jak Bluerank, Conversion, Socjomania i IPresso.
  •  słuchacze zdobędą wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu
  • dzięki interaktywnej i warsztatowej formie zajęć będzie możliwość pozyskania umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi internetowych

Uczestnicy
Studia z zakresu Innowacyjny e-marketing adresowane są do specjalistów ds. marketingu, menedżerów, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli serwisów oraz dla wszystkich tych osób, które chcą wykorzystywać narzędzia e-marketingu w komunikacji z rynkiem.

iab_0.jpgStudia podyplomowe Innowacyjny E-marketimg w WSB są rekomendowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska
 

Partnerzy kierunku:

14-logo-do-ramki.jpg conversion-logo-admonkey.jpgipresso  maxroycom-logo.jpgsymetria_2013_logo_claim.jpg

  • Bluerank
  • Conversion
  • iPresso
  • MaxRoy
  • Symetria   

 

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Innowacyjny e-marketing w WSB w Poznaniu

  • Liczba miesięcy nauki: 9
  • Liczba godzin: 182
  • Liczba zjazdów: 10
  • Liczba semestrów: 2

Wprowadzenie do e-marketingu - budowanie marki, tworzenie modeli biznesowych i planowanie kampanii (22 godz.)

  • Wprowadzenie do e-marketingu (podstawowe pojęcia i trendy)
  • Budowanie marki w internecie
  • Modele biznesowe serwisów internetowych: przegląd istniejących modeli oraz sposoby ich tworzenia 
  • Planowanie kampanii w internecie: formułowanie celów biznesowych i mierników sukcesu kampanii - KPI, dobór grupy docelowej i kanałów komunikacji, mierzenie skuteczności i optymalizacja realizowanych działań
  • Projektowanie podróży klienta w oparciu o punkty styku klienta z marką online i offline
  • Współpraca z domami mediowymi i agencjami

Narzędzia e-marketingu, dobór kanałów i realizacja zadań (76 godz.)

Marketing w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing) (31 godz.)

  • pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach ( Search Engine Optimization): planowanie zawartości serwisu, identyfikacja podstawowych problemów technicznych, działania link buildingu, mierzenie skuteczności działań SEO z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi, przegląd niedozwolonych praktyk, ocena oferty i doświadczenia agencji SEO oraz weryfikacja skuteczności działań zleconych na zewnątrz
  • copywriting SEO i SEO PR (SEO public relations):
  • wspieranie procesów pozycjonowania witryny i podnoszenie efektywności tekstów SEO - dobór słów kluczowych, przygotowanie tekstów pozycjonujących, konstruowanie poprawnych Meta Tagów, optymalizacja przestrzeni społecznościowych na potrzeby wyszukiwarek
  • kampanie linków sponsorowanych Google Adwords:
  • budowanie kampanii, wybór słów kluczowych, tworzenie treści, stawki CPC, rozpoznawanie podstawowych wskaźników i ich interpretacja, reklamy w wyszukiwarkach vs Google Display Network, You Tube

E-mail marketing (8 godz.)
rodzaje komunikacji, tworzenie kreacji e-mailingowych i skutecznych treści, efektywne pozyskiwanie leadów,  segmentacja i personalizacja, synergia e-mail marketing z innymi kanałami marketingowymi, analityka zachowań odbiorcy, aspekty prawne e-mail marketingu

Kampanie display i video (5 godz.)
przedstawienie szerokich możliwości realizacji kampanii display: formy, sposoby  docierania do użytkownika w idei audience targetingu, kampanie RTB oraz retargetingu, kampanie video (formy, sposoby targetowania, modele rozliczeń, mierzenie efektów) oraz innowacyjne podejście do materiałów wideo, czyli branded content video

Marketing w urządzeniach mobilnych (9 godz.)
rynek mobilny w Polsce i na świecie, projektowanie i monitorowanie kampanii z wykorzystaniem urządzeń mobilnych - standardy reklamy mobilnej, niestandardowe działania, powierzchnie w kanałach mobilnych, efektywność, projektowanie aplikacji, trendy

Advergaming (5 godz.)
gry w świecie biznesu, mechanizmy wykorzystywane w grach, wykorzystanie gier w marketingu i w komunikacji marki

Content Marketing – konkurowanie treścią w internecie (9 godz.)
tworzenie i wdrażanie strategii content marketingowej, webwriting i copywriting, techniki wpływu społecznego w treściach wykorzystywanych w internecie, sposoby zdobywania uwagi i pozyskiwania klientów (inbound marketing )

Narzędzia do automatyzacji marketingu (9 godz.)
połączenia działań marketingowych i sprzedażowych, monitoring i analiza zachowania użytkowników na stronie, tworzenie scenariuszy z wykorzystaniem narzędzi do automatyzacji marketingu,segmentacja klientów, lead nurturing, led generation, scoring klientów, integracja z innymi systemami np. CRM

Budowanie wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych oraz realizacja skutecznych kampanii sprzedażowych (16 godz.)

  • Planowanie komunikacji i reklamy w narzędziach marketingu społecznościowego

polski użytkownik mediów społecznościowych, budowanie obecności marki w poszczególnych kanałach z uwzględnieniem ich specyfiki i możliwości dotarcia do grupy docelowej, skuteczne metody prowadzenia kampanii na Facebook, inspirujące trendy, narzędzia do monitoringu mediów społecznościowych

PODSTAWY E–COMMERCE (18 godz.)
Organizacja działalności handlowej w internecie
modele dystrybucji, organizacja sklepu internetowego, płatności online, aspekty prawne

PROJEKTOWANIE SERWISÓW INTERNETOWYCH ZORIENTOWANYCH NA UŻYTKOWNIKU (DESKTOP I MOBILE) - USER EXPERIENCE DESIGN (22 godz.)

  • Zasady projektowania skutecznych stron internetowych
  • Przegląd narzędzi do projektowania stron internetowych
  • Użyteczność serwisów internetowych
  • Planowanie i tworzenie treści serwisu internetowego (budowanie contentu)
  • Badania w zakresie user experience serwisu internetowego

ANALITYKA DZIAŁAŃ INTERNETOWYCH PRZY WYKORZYSTANIU GOOGLE ANALYTICS (23 godz.)
analityka internetowa, czyli informacja pomagająca podejmować decyzje biznesowe, instalacja i konfiguracja analityki dla stron WWW oraz aplikacji mobilnych (podstawowa i zaawansowana wykorzystująca także zmienne niestandardowe), podstawowe i zaawansowane metryki i wymiary oraz bardzo zaawansowane sposoby mierzenia skuteczności realizowanej kampanii internetowej (moduł e-commerce, ścieżki wielokanałowe, modelowanie atrybucji konwersji).

SEMINARIUM PROJEKTOWE  8 godz. (3 godz. online)

FORMA ZALICZENIA
Praca końcowa w formie projektu oraz obrona projektu

Wykładowcy: 

Wykładowcy na kierunku Innowacyjny e-marketing (studia tradycyjne) w WSB w Poznaniu

Studia wyróżniają się spośród innych ofert edukacyjnych nastawieniem na praktyczny charakter – w głównej mierze realizowane będą zajęcia warsztatowe i case study. Bloki tematyczne będą realizowane z przedstawicielami takich firm, jak: Bluerank, Conversion, Symetria.

wykladowcy_male_czarkowska.jpgAnna Czarkowska
Współtwórca, opiekun merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych "Innowacyjny e-marketing". Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu i Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, budowania strategii marketingowych oraz wdrażania nowych produktów na rynek. Specjalizuje się w marketingu usług. Wcześniej była związana między innymi z agencją Symetria.

 

Roman Kordus
Współtwórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych „Innowacyjny E-marketing” (6 zrealizowanych edycji) w wersji tradycyjnej oraz blended learning, wykładowca i szkoleniowiec z zakresu e-marketingu w WSB Poznań, Chorzów, Szczecin, Toruń.
Od 11 lat związany z branża internetową. Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii e-marketongowej produktów masowych jak i premium. Na co dzień realizuje szerokie kampanie internetowe wykorzystując klasyczne jak i najnowsze narzędzia e-marketingu. Specjalizuje się w realizacji kampanii display i wideo, wdrożeniach witryn i analityce internetowej. Odpowiada za kształt i kierunek rozwoju działań e-marketingowych w Grupie Wyższych Szkół Bankowych w całej Polsce. Realizował między innymi złożone wdrożenie witryn internetowych Wyższych Szkół Bankowych (www.wsb.pl i www.studiamba.wsb.pl) oraz pracował nad rozwojem analityki internetowej i poprawą konwersji działań.
Ekspert medialny Wyższych Szkól Bankowych z zakresu e-marketingu (Twitter: @Eksperci_WSB oraz @RomanKordus)

 

podyplomowe w WSB, innowacyjny e-marketing, Wojtek ChojnackiWojciech Chojnacki (Symetria)
9 lat doświadczenia w branży User Experience. Wspótworzy najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce, która w 2009 została polskim reprezentantem w międzynarodowej organizacji UXalliance (25 krajów). W Symetrii prowadził badania, projektował serwisy i aplikacje oraz prowadził warsztaty UX dla klientów takich jak Orange, Philip Morris International, LexisNexis, PZU. Współtwórca i trener międzynarodowego certyfikatu UX dla Project Managerów: UX-PM.

 

Monika Leksowska
Posiada 8 letnie doświadczenie w budowaniu kompleksowych strategii marketingowych, rozwoju marek oraz wprowadzania nowych produktów na rynek.
W jej portfolio znajdują się takie marki jak: WSB, Amica, Dice+, Schattdecor, Kronopol, Eurocash oraz Volkswagen. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i zarządzaniu, nie tylko procesami ale także ludźmi. Dodatkowo od kilku lat związana jest również z przemysłem gier, które stały się inspiracją do poszukiwania nowych rozwiązań w marketingu. Aktualnie pracuje w Volkswagen Group Polska, gdzie jest odpowiedzialna za kompleksową organizację i koordynację realizacji kampanii marketingowych dla samochodów osobowych.

 

podyplomowe w WSB, innowacyjny e-marketing, Michał MaciołekMichał Maciołek
Senior Email Marketing Specialist w Grupie Allegro. Specjalizuje się w marketingu online, w szczególności marketingu mailowym. Od ponad 5 lat pracuje i rozwija się razem z największym graczem e-commerce w Polsce. Zwolennik działań zgodnych ze strategią opartą na twardych danych, ciągłego testowania oraz automatyzacji procesów. Poza email marketingiem specjalizuje się również w nowych modelach zakupu reklamy online (RTB oraz programmatic buying). Trener, praktyk, wykładowca oraz prelegent na wydarzeniach branżowych. Prywatnie pasjonat i promotor sportów związanych z latającym dyskiem.

 

podyplomowe w wsb, mariusz michalczukMariusz Michalczuk (Conversion)
Współzałożyciel pierwszej w Polsce firmy specjalizującej się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji konwersji. W Conversion specjalizuje się w analityce internetowej, wdrażając rozwiązania analityczne dla największych firm w Polsce. Certyfikowany analityk Google Analytics, trener z zakresu wykorzystania tego narzędzia w codziennej optymalizacja działań e-marketingowych. Zamiłowanie do analizy danych wyniósł już ze studiów na kierunku Ekonometria w Szkole Głównej Handlowej. Pracował dla takich firm jak TAURON Polska Energia, Grupa Pracuj, Agora czy Polska Agencja Prasowa.

 

podyplomowe w WSB, innowacyjny e-marketing, Szeran MilloSzeran Millo (Symetria)
11 lat doświadczenia w branży internetowej. Wspótworzy i kieruje najbardziej doświadczoną agencją User Experience w Polsce, która w 2009 została polskim reprezentantem w międzynarodowej organizacji UXalliance (25 krajów). W Symetrii pracuje z liderami zespołów, które realizują projekty dla klientów takich jak BZ WBK, Credit Agricole, Orange, ING Bank Śląski, Deutsche Bank, Philip Morris International.

 

 

Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead (Grupa Unity)
Od pięciu lat aktywny wykładowca akademicki w zakresie wykorzystania internetu w biznesie. Autor badania poziomu omnikanałowości w 8 branżach z punktu widzenia konsumenta. Doradza dużym firmom jako konsultant cyfrowej transformacji.  Trener i konsultant biznesu w zakresie online marketingu i e-commerce. Fan "szerokiego" spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych do wszystkich segmentów. Na co dzień pomaga kluczowym klientom Unity w zakresie skutecznych obecności w Internecie i taktyk wykorzystania kanałów elektronicznych w biznesie.

 

 

podyplomowe, wsb, paweł ogonowskiPaweł Ogonowski (Conversion)
Jeden z twórców Conversion, w której odpowiedzialny jest za pion zajmujący się projektami optymalizacji współczynnika konwersji. Łącząc swoje zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych z umiejętnością projektowania badań marketingowych jest pasjonatem optymalizacji konwersji. Uwielbia testować i poprawiać komunikat marketingowy online by przynosił on oczekiwane rezultaty. Członek światowego Stowarzyszenia Analityki Internetowej - Digital Analytics Association. Jego publikacje można znaleźć w takich czasopismach jak Online Marketing Polska oraz mediach cyfrowych wśród których znajdziemy eKomercyjnie.pl i Marketing przy Kawie. Współtwórca Conversion blog - pewnego źródła informacji o analityce internetowej i optymalizacji konwersji. Ukończył Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

podyplomowe, wsb, szymon pietkiewiczSzymon Pietkiewicz 
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu na potrzeby kampanii linków sponsorowanych, a także w komunikacji marketingowej online oraz budowaniu strategii SEO PR. Z wykształcenia jest socjologiem mediów oraz specjalistą Public Relations. Doświadczenie zdobywał pracując między innymi z takimi markami, jak: Agora, Deutsche Bank, Doz.pl, Generali, Merlin.pl, Pioneer, Rainbow Tours, MultiBank, NK.pl, Rossmann, YES... Cyklicznie publikuje artykuły w prasie branżowej (m.in. Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska, Biuletyn Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego). Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu SEO Copywritingu i SEO PR. Prywatnie komponuje i nagrywa piosenki.

 

podyplomowe, emarkting, Jacek TkaczukJacek Tkaczuk (Bluerank)
Dyrektor działu SEO Bluerank, odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów polskich i zagranicznych. Ma ponad sześcioletnie doświadczenie w projektach interaktywnych i SEM. W jego portfolio znalazły się takie marki, jak: Agora, DOZ.pl, Inter Cars, HolidayCheck, Markt.de, PennySaverUSA. Na swoim koncie ma także przeprowadzenie wielu szkoleń i wykładów z zakresu SEO oraz liczne polskie i zagraniczne publikacje w mediach branżowych.

 

 

 

barbarastawarz.jpgBarbara Stawarz-García  - CEO Happy Content.
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia.  Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami.
W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn BRIEF w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

 

 

wykladowca_sp.jpgArtur Jabłoński
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.  Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie czy Polskiego Radia PiK.

Cena studiów podyplomowych na kierunku Innowacyjny e-marketing w WSB w Poznaniu

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.zapisz-sie-onlin.png
 

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
465 zł545 zł2725 zł5450 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studia Podyplomowe

budynek GG, pokój 03, parter

    • ul. Powstańców Wielkopolskich 5
    • 61-895 Poznań
    • PON - WTO:
    • CZW - PIĄ:
    • 09:00 - 16:00
    • 09:00 - 16:00
    • tel. 61 655 33 00
    • fax

Javascript is required to view this map.
52.40409516.921774