Opis kierunku

Studia w formule online
 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie, min. 90 %  godzin w stosunku do wszystkich godzin  przewidzianych  w programie studiów). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

sposób realizacji studiów

Nike, Adidas, Apple – te marki znają prawie wszyscy. Nie musisz jednak mieć milionowych budżetów, żeby stworzyć LOVEBRAND. Markę, którą pokochają klienci. Której będą wierni i nawet w czasach kryzysu jej nie opuszczą. Wszystko zależy od tego, czy nauczysz się wykorzystywać przy tworzeniu mechanizmy osadzone w psychologii konsumenta i ekonomii behawioralnej. I czy stworzysz spójną, prawdziwą opowieść. Taką, w której odnajdą się wierni wyznawcy marki. Zwłaszcza, że marka tworzy się czy tego chcesz, czy nie. Dzięki tym studiom zdobędziesz wiedzę, kontrolę nad procesem tworzenia marki. Nauczysz się projektować proces od rozpoznania swoich klientów, aż po sprawną komunikację marki i monitorowanie swoich działań.

Zobacz wypowiedź absolwentki kierunku Brand Manager Aleksandry Ogrodnik - Maguder

Branding stał się jednym z najsilniejszych narzędzi marketingu. Dobra emocjonalna opowieść o marce tworzy relacje z klientem, który staje się wiernym ewangelistą. Tworzenie tej opowieści jest fascynujące, bo wymaga połączenia wiedzy z obszaru psychologii i neuropsychologii, remiksowania tradycji i wykorzystania coraz to nowszych narzędzi komunikowania i mierzenia efektywności działań. Zapraszam do pisania tej opowieści.

Piotr Bucki, wykładowca

 

Piotr Bucki

Cel studiów

Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania nią oraz  przekazanie wiedzy i narzędzi do tworzenia marki w oparciu o badania marketingowe, wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i konsumenckiej. Ponadto uczestnicy poznają narzędzia pozwalające na rebranding i zarządzanie oparte na mierzalnych wskaźnikach.

 

Uczestnicy uporządkują dotychczasową wiedzę z zakresu marketingu i poznają wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia silnej marki. Uczestnicy uzyskują wiedzę potrzebną do porządkowania marki firmy, zarządzania nią i rebrandingu. Studia porządkują całościową wiedzę z nowoczesnego marketingu, pokazują możliwości jakie daje branding jako część strategii marketingowej firmy, a także dają możliwość wzmocnienia kompetencji specjalistom ds. marketingu i menadżerom w obszarze nowoczesnych narzędzi kształtowania marki w sieci.

Dla kogo?

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu i brandingu. Zajęcia są kierowane zarówno dla kadry menadżerskiej, absolwentów marketingu i zarządzania, jak i dla pracowników działów sprzedaży, public relations i wszystkich, którzy zajmują się komunikacją marketingową. Idealne dla tych, którzy chcą poszerzyć kompetencje o poszukiwane umiejętności zarządzania marką oraz dla pracowników administracji w departamentach komunikacji społecznej.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Czesne już od 240 zł 285 zł miesięcznie.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 285 zł / miesiąc

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Brand Manager

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 180
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Piotr Bucki
Jakub Kłos
Piotr Bucki

Od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce.  ...

Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia

E-mail: rekrut@gdynia.merito.pl
Tel.: 58 669 77 21

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 09:00 - 16:00
  • pt: 09:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF