Zobacz inny kierunek

Social Media i zintegrowany marketing internetowy


WSB Gdańsk - Studia podyplomowe

2 semestry nauki
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Podstawowe zadanie marketingowca to tworzyć i komunikować wartości, produkty i usługi, które kupują klienci. By nie pogubił się w gąszczu narzędzi i możliwości, jakie dają media społecznościowe i technologie, stworzyliśmy kierunek, który porządkuje wiedzę, pokazuje możliwości i daje szanse słuchaczom być na bieżąco z nowościami w obszarze marketingu.

foto_233x134_48.jpg„Wybierając studia podyplomowe, chciałam zainwestować w siebie, w swój rozwój. Wybrałam WSB w Gdańsku, bo oprócz wiedzy teoretycznej mam okazję zdobyć wiedzę praktyczną, którą wykorzystuję w bieżącej pracy. Dzięki zajęciom w formie warsztatów
i ćwiczeń miałam okazję nie tylko czerpać z doświadczeń i praktyk wykładowców, ale także wymianiać opinie z kolegami i koleżankami z grupy”.
Joanna Mikołajczyk
absolwentka WSB

Cel
Celem jest przybliżenie słuchaczom wiedzy z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej bazującej na automatyzacji procesów. Słuchacze nie tylko poznają narzędzia, ale przede wszystkim będą wiedzieli jak, i w jakim kontekście je wykorzystać i przede wszystkim jak mierzyć ich skuteczność.

Korzyści
Te studia to nie tylko szansa na wzrost wiedzy w obszarze działań w mediach społecznościowych. To duża dawka praktycznych informacji do wykorzystania od zaraz. Słuchacze dowiedzą się jak strategicznie wykorzystywać social media i technologie do działań w zakresie komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowaniu marki, a także w analityce biznesowej.

Uczestnicy
Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu, poszerzyć, uporządkować czy ugruntować wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. Idealne dla menadżerów, kadry zarządzającej czy też pracowników marketingu, sprzedaży, public relations i innych osób działających w obszarze komunikacji marketingowej. Świetne źródło wiedzy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy sami chcą wdrożyć media społecznościowe i marketing internetowy w firmie.

Każdy uczestnik będzie miał możliwość uczestniczenia w akredytowanym szkoleniu "Certyfikowany specjalista e-marketingu" oraz uzyskać certyfikat, za dodatkową opłatą.

Szkolenie to skierowane jest do osób zainteresowanych poznaniem funkcjolaności systemu informatyczneego Microsoft Dybanmics CRM w obszarze akwtywności  marketingowych. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę w zakresie funkcjonalności  marketingowych w narzędziu Microsoft Dynamics CRM.

Słuchacz, który zda egzamin uzyska międzynarodowy certyfikat Professional in Functional Application in Microsoft Dynamics Marketing.Microsoft Certified.

Partner kierunku

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Social Media i zintegrowany marketing internetowy

9 miesięcy nauki
186 godz.
10 zjazdów


Wstęp do marketingu i istota działań marketingowych (36 godz.)

  • Marketing w strategii firmy (16 godz.)
  • Nowe trendy w zarządzaniu marketingowym (4 godz.)
  • Inbound marketing (8 godz.)
  • Wybór strategii marketingowej i miejsca content marketingu (8 godz.)

Grupa docelowa a strategie marketingowe i brandingowe  (20 godz.)

  • Psychologiczne aspekty zachowań nabywców (8 godz.)
  • Rola emocji w procesie zakupowym (4 godz.)
  • Badania marketingowe (4 godz.)
  • Psychografia jako podstawa działań marketingowych i brandingowych (4 godz.)

Efektywność i kontrola realizacji działań komunikacyjnych (14 godz.)

  • Wskaźniki efektywności działań marketingowych (4 godz.)
  • Budżet marketingowy i jego kontrola (2 godz.)
  • Współpraca z agencjami reklamowymi/badawczymi/PR (4 godz.)
  • Prawo autorskie, zawieranie umów (4 godz.)

Nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji (24 godz.)

  • Promocja w internecie (16 godz.)
  • Wstęp do social media (4 godz.)
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa offline/online (4 godz.)

Planowanie kampanii komunikacyjnych (24 godz.)

  • Elementy promocji i jej planowanie (12 godz.)
  • Planowanie reklamy, media plany i współpraca z domami mediowymi (12 godz.)

Narzędzia social media (16 godz.)

  • Omówienie narzędzi promocji w social media (4 godz.)
  • Komunikacja w social media (8 godz.)
  • Tworzenie strategii komunikacji w social media (4 godz.)

Narzędzia sprzedaży i marketingu w internecie (24 godz.)

  • Strony www – projektowanie, UX, UI, zarządzanie (8 godz.)
  • Planowanie i realizacja kampanii email marketingowych (8 godz.)
  • Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.)
  • Automatyzacja działań marketingowych w internecie (4 godz.)

Tworzenie treści marketingowych w internecie (20 godz.)

  • Tworzenie treści w różnych obszarach (16 godz.) wspólne ze storytelling
  • Dobór kodów komunikacji i narzędzi (4 godz.) wspólne ze storytelling

Projekt i egzamin (8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.)

Forma zaliczenia

  • Testy semestralne  oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.
Wykładowcy: 

Opiekun merytoryczny:
Piotr Bucki
– absolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Menadżer projektów związany zawodowo z Grupą Nokaut S.A..  Konsultant projektów dla firm Fenomem, 9init i innych. Stały współpracownik magazynów "MaleMen" i „Dolce Vita” oraz miesięcznika "Charaktery", “Style i Charaktery” i „Psychologia w szkole”. Tłumacz książek popularnonaukowych z dziedziny psychologii i samorozwoju. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji.

Płatność może być rozłożona na 8, 2 lub 1 ratę.

 

8 RAT2 RATY1 RATA
515 zł2060 zł4120 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

    • Aleja Grunwaldzka 238 A, I piętro- pokój 103
    • 80-266 Gdańsk
    • PON - PIĄ:
    • 08:00 - 16:00
    • tel. 58 522 75 13
    • fax

Javascript is required to view this map.
54.38911218.584271