Zobacz inny kierunek

Menedżer w gastronomii


WSB Gdańsk - Studia podyplomowe

2 semestry naukirekrutacja zakończona
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Gastronomia jest obecnie najważniejszą i najbardziej wymagającą składową w obszarze usług z branży HoReCa. Dzięki szybko rozwijającej się gospodarce wolnorynkowej, przy jednoczesnym wzroście oczekiwań konsumenckich, usługi gastronomiczne przestały opierać się wyłączenia na przygotowaniu i podawaniu posiłków. W ostatniej dekadzie zadowolenie klienta stało się priorytetem w działalności gastronomicznej, będąc tym samym drogą do osiągniecia sukcesu restauratora. Gastronomiczny renesans wymusił na rynku pracy zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrą menedżerską, która rozumie specyfikę, filozofię i kierunek w jakim zmierza cała branża HoReCa.

„Gastronomia jest obecnie najważniejszą i najbardziej wymagającą składową w obszarze usług z branży HoReCa. Usługi gastronomiczne przestały opierać się wyłączenia na przygotowaniu i podawaniu posiłków. W ostatniej dekadzie zadowolenie klienta stało się priorytetem w działalności gastronomicznej, będąc tym samym drogą do osiągnięcia sukcesu restauratora”.

 

Agnieszka Opłatkowska
opiekun kierunku, specjalistka branży HoReCa, głównie w dziedzinie gastronomii

Cel

Studia mają na celu wyposażenie absolwentów w niezbędną wiedzę i doświadczenia, w obszarze wielopłaszczyznowego zarządzania obiektem gastronomicznym. Dzięki profesjonalnej kadrze wykładowców, będących wybitnymi praktykami z branży HoReCa, studenci poznają specyfikę, filozofię i kierunek działania każdej komórki odpowiedzialnej za prawidłowe funkcjonowanie gastronomii, od małych bistro po duże restauracje hotelowe. Studenci zrozumieją także zasady, jakimi należy się kierować promując usługi gastronomiczne bezpośrednio oraz za pośrednictwem wszystkich dostępnych mediów.

Korzyści

Wśród przedmiotów podstawowych, takich jak zarządzanie personelem, zarządzanie obiektem gastronomicznym i marketing w gastronomii, studenci wzbogacą się o umiejętności fotograficzne, kulinarne, organizacyjne, planistyczne i PR-owe. Dzięki przedstawieniu gastronomii w zupełnie innym, jak dotąd świetle, absolwenci będą przygotowani do podjęcia pracy w branży HoReCa, na stanowiskach specjalizujących się w dziedzinie gastronomii, np. szef kuchni, menedżer restauracji, kierownik gastronomii hotelowej, właściciel obiektu gastronomicznego, restaurator.

Uczestnicy

Studia kierowane są do osób, które pragną związać swoją karierę zawodową z gastronomią, na stanowiskach wyższego szczebla. Oferta kierunku „Menedżer Gastronomii”  kierowana jest przede wszystkim do:

  • kandydatów na stanowiska ściśle związane z gastronomią:  szef kuchni, menedżer restauracji, kierownik gastronomii,
  • przedsiębiorców i osób fizycznych planujących uruchomienie działalności gastronomicznej,

pracowników gastronomii na każdym szczeblu, celem pogłębiania wiedzy i umiejętności.

Partnerzy kierunku

   

Program kierunku: 

170 godzin

9 miesiecy nauki

10 zjazdów

MENEDŻER W ŚRODOWISKU GASTRONOMICZNYM (28 godz.)

  • Zarządzanie personelem – rekrutacja, dobór, adaptacja, kierowanie, komunikacja, motywowanie, mediacje, planowanie, organizowanie (28 godz.)

KONTROLING ZYSKÓW, STRAT I OBROTU W  GASTRONOMII (14 godz.)

  • Food Cost i Drink Cost, optymalizacja kosztów i minimalizacja strat, relacje i współpraca z dostawcami, systemy elektroniczne w gastronomii  (14 godz.)

ASPEKTY PRAWNE I ELEMENTY  KSIĘGOWOŚCI W GASTRONOMII (16 godz.)

  • Księgowość i podatki i w gastronomii, elementy prawa pracy i prawa gospodarczego, pozwolenia i koncesje, prawo gastronomii (żywność i muzyka) (16 godz.)

MARKETING W GASTRONOMII (6 godz.)

  • Analiza pozycji rynkowej SWOT i metody badań marketingowych (2 godz.)
  • Tworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (2 godz.)
  • Nagrody, wyróżnienia, certyfikaty w gastronomii – wpływ na wizerunek obiektu (2 godz.)

KONCEPCJE DZIAŁALNOŚCI  GASTRONOMICZNYCH (NOWOCZESNE TRENDY I CHARAKTERYSTYKA) (10 godz.)

  • Rodzaje, charakterystyka i specjalizacje obecne w gastronomii i hotelarstwie (2 godz.)
  • Planowanie lokalizacji gastronomii i hotelu, określenie charakteru lokalu, target miejsca i wybór grupy docelowej (4 godz.)
  • Nowoczesne trendy restauracyjne: aranżacja wnętrza (4 godz.)

OBSŁUGA KONSUMENTA A WYNIKI SPRZEDAŻY (28 godz.)

  • Sztuka kelnerska, barmańska i sommelierska, zasady doboru porcelany, sztućców i szkła oraz bielizny stołowej oraz rodzaje serwisów, organizacja imprez okolicznościowych (28 godz.)

ASORTYMENT ORAZ PLANOWANIE I OPRACOWYWANIE KARTY DAŃ, NAPOJÓW, ALKOHOLI I WIN (16 godz.)

  • Charakterystyka obiektu gastronomicznego a asortyment dań (2 godz.)
  • Tworzenie i opracowywanie karty menu (2 godz.)
  • Fotografia kulinarna (4 godz.)
  • Tworzenie i opracowywanie karty napojów (8 godz.)

ZAPLECZE KUCHENNE W OBIEKTACH GASTRONOMICZNYCH (20 godz.)

  • Wyposażenie gastronomiczne, planowanie i kontrola produkcji (HACCP, GHP, GMP), procesy technologiczne w kuchni, metody i techniki produkcji potraw (20 godz.)

ŻYWNOŚĆ I ŻYWIENIE ORAZ ELEMENTY TOWAROZNAWSTWA SPOŻYWCZEGO I DIETETYKI (24 godz.)

  • Rodzaje, podział i klasyfikacja surowców spożywczych (4 godz.)
  • Źródła i sposoby pozyskiwania i produkcji żywności w XXI w (2 godz.)
  • Składniki żywności - wartości odżywcze i zdrowotne produktów spożywczych oraz znaczenie składników żywności dla organizmu człowieka (składniki odżywcze w żywności i ich właściwości: białka, węglowodany, tłuszcze, witaminy, składniki mineralne) (4 godz.)
  • Kuchnia polska tradycyjna i nowoczesna (4 godz.)
  • Kuchnie narodowe (4 godz.)
  • Podstawowe diety - produkty wskazane, niewskazane i zakazane (4 godz.)
  • Filozofia gotowania i funkcje jedzenie (2 godz.)

PROJEKT I EGZAMIN (8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.)

FORMA ZALICZENIA: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projekt

Wykładowcy: 

Radek Fisbach -  swoją przygodę z branżą hotelarską rozpocząłem ponad 10 lat temu w Hotelu Neptun w Łebie. Po zdaniu matury potrzebowałem czasu , aby dokładnie zastanowić się co dokładnie chcę robić w życiu. W tym czasie podjąłem się pracy na stanowisku kelner/barman w Hotelu Neptun w Łebie. I się zaczęło.. Dzięki pracy z prawdziwymi pasjonatami, gastronomia zaczęła być dla mnie czymś innym niż tylko wykonywany zawód. W Hotelu Neptun spędziłem blisko dwa lata, zaczynając od osoby niemającej praktycznie żadnej wiedzy na temat alkoholi i serwowanych dań, kończąc na stanowisku kierownika restauracji. Widząc brak szans dalszego rozwoju, przeniosłem się do Trójmiasta. Moim ulubionym miejscem pracy, do którego wracam z sentymentem jest Dwór Oliwski ***** w Gdańsku. To właśnie w tym pięciogwiazdkowym Hotelu nauczyłem się najwięcej. Liczne tytuły „najlepszy serwis” i „najlepsze jedzenie” w  Trójmieście przyznawane przez czasopisma branżowe są tylko wierzchołkiem, mówiącym jak wyjątkowe i bliskie ideałom to było miejsce. Właśnie tam miałem okazję być w zespole, który był odpowiedzialny za przyjmowanie koronowanych głów państw, prezydentów , premierów czy wielu innych możnych tego świata. W 2012 roku podczas Euro Hotel stał się główną bazą reprezentacji Niemiec w Piłce Nożnej. Następnie pracowałem w innych trójmiejskich hotelach takich jak m.in. Aureus*** (dziś Bonum) czy Bayjonn ****. W 2013 roku otrzymałem propozycję udziału w otwarciu Hotelu Bristol ***** w Rzeszowie- pierwszego i do tej pory jedynego pięciogwiazdkowego Hotelu na Podkarpaciu. Moim zadaniem jako F&B manadżera było otwarcie wszystkich punktów gastronomicznych zlokalizowanych w Hotelu: od Restauracji Wesele, poprzez Zen Sushi na Starym Browarze Rzeszowskim kończąc. Po zakończonym projekcie, otrzymałem propozycję objęcia stanowiska Dyrektora Gastronomii Herbarium Hotel & SPA **** na Pałukach. Cele jaki przede mną postawiono to  było przygotowanie części gastronomicznej do otwarcia. Od października 2014 do sierpnia 2016 roku pełniłem funkcję Dyrektora Gastronomii Hotelu Arłamów ****. Uznawanym  najlepszym Hotelem w Polsce. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej miałem przyjemność współpracować z największymi autorytetami branży hotelarsko-gastronomicznej, wśród, których byli m.in. Jean Boss, Robert Sowa, Philippe Abraham, Jacek Fedde, Andrzej Przeniosło, Tefadis Vadidis, Joseph Seelesto i wielu wielu innych. Posiadam bardzo bogate doświadczenie w organizacji i zarządzania personelem. Jako docenienie mojej dotychczasowej pracy cenię nagrodę przyznaną mi w 2015 roku przez branżowe czasopismo „Hotelarz”, a mianowicie zwycięstwo w kategorii „Hotelarz Roku 2015 do 35-tego roku życia”. Cyklicznie piszę artykuły do branżowych czasopism, takich jak: Hotelarz czy Restauracja. Członek kapituły konkursu „Restauracja z pomysłem”. Prywatnie jestem mężem Małgorzaty, szczęśliwym ojcem Aleksego i Oliwiera. Posługuję się językiem angielskim.  Studia licencjackie zdobyłem na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku socjologia. Tytuł magistra z kolei obroniłem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku zarządzanie: specjalność menadżer. W wolnych chwilach czas poświęcam rodzinie i jeździe na rowerze. Praca to dla mnie pasja, nie zawód.

Przemysław Bociąga  - z wykształcenia antropolog kultury, z zawodu dziennikarz. Przez ostatnie 4 lata pracowałem w redakcji magazynu „Restauracja”, od 2015 roku jako redaktor naczelny. W tym czasie stał się on jednym z najbardziej rozpoznawalnych czasopism branżowych. W ramach tej pracy śledziłem trendy restauracyjne, wyciągałem zwierzenia z nieprzyzwoitej liczby restauratorów, managerów gastronomii, kucharzy, obserwowałem scenę restauracyjną przez pryzmat zarówno klasycznych restauracji, imprez branżowych, konkursów kulinarnych, jak i nietypowych konceptów, które równie dobrze pokazują, co jest na czasie, takich jak kluby kolacyjne, food markety, food sharing, inicjatywy stowarzyszeń i nieformalnych grup zawodowych i amatorskich kucharzy. Z zapałem śledzę trendy w gastronomii nie tylko od strony biznesowej, lecz także od strony przemian społecznych dzisiejszych czasów. Uważam, że dojście do głosu pokolenia millenialsów, ukształtowanego dostępem do nowych mediów oraz doświadczeniem kryzysu ekonomicznego, jest olbrzymią i pasjonującą przemianą, która, choć małymi kroczkami, ale jednak wywraca zupełnie do góry nogami wzorce stylu życia, jaki wiedziemy i/lub do jakiego aspirujemy. Zmiany te są i coraz bardziej będą widoczne we wszystkich aspektach życia, a zatem w branży horeca (gastronomia i hotelarstwo), mieszkalnictwie, turystyce, na rynku pracy. Śledzenie ich jest inspirującym zajęciem, dlatego też staram się postrzegać je całościowo, traktując gastronomię – na której siłą rzeczy znam się najlepiej – jako punkt wyjścia. Jako dziennikarza i jako antropologa interesują mnie także zagadnienia związane ze stylem życia. Tradycyjnym narracjom z tego obszaru poświęciłem projekt Smak Nabyty – portalu rozwijanego od 2012 roku, skierowanego do mężczyzn i skoncentrowanego na fuzji tradycyjnych form stylu życia z wyzwaniami i możliwościami nowych czasów. Innym torem realizacji tych zainteresowań są badania nad nowymi mediami, które zaowocowały m.in. zajęciami dla studentów, prowadzonymi w warszawskiej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych od 2013 roku (dają mi one jednocześnie doświadczenie w zakresie metodyki/pedagogiki).

Natalia Lewandowska – praktyk biznesu w branży gastronomicznej. Od pięciu lat z sukcesem prowadzi firmę „Fusion Gusto” zajmującą się importem wyszukanych odmian warzyw i owoców z całego świata. Firma otrzymała w tym roku nagrodę dla najlepszego dostawcy w branży HoReCa. Marka Fusion Gusto rozpoznawalna jest w całej Polsce. Kierując biznesem branży gastronomicznej bardzo istotnym jest doskonała znajomość rynku i niewątpliwie tą wiedzę ma opanowaną do perfekcji. Na bieżąco śledzi światowe trendy gastronomiczne, w śladem których wprowadza ciekawe produkty na rynek. Jej firma realizuje dostawy do najlepszych restauracji na terenie całego kraju, zbierając bardzo pozytywne opinie. Zanim zaczęła swoją przygodę z branżą HoReCa zajmowała się szeroko pojętym marketingiem internetowym; projektowała strony internetowe oraz aplikacje mobilne. Ukończyła studia magisterskie o kierunku zarządzanie i marketing oraz studia podyplomowe o tematyce zarządzania marką.

Rafał Wronka - swoją przygodę z gastronomią rozpoczął 14 lat temu. W Polsce pracował krótko, bo uznał, że jeśli się uczyć to tylko od najlepszych – dlatego wyjechał do Wielkiej Brytanii. Tam podczas staży i pracy, pod okiem najwybitniejszych szefów kuchni, nabierał doświadczenia, które obecnie wykorzystuje w życiu zawodowym. Do Polski wrócił w 2015 roku i od razu rozpoczął współpracę z Grupą Warszawa -jednym z liderów branży gastronomiczno-rozrywkowej. Objął tam stanowisko Executive Head Chefa, odpowiedzialny był za wszystkie projekty gastronomiczne grupy w lokalach: Zorza, Stacja Mercedes, Fokim, Biała - zjedz i wypij, Warszawa Powiśle. Po półtora roku zmienił pracę przenosząc się na stanowisko dyrektora kulinarnego sieci hoteli PURO. Jest tam odpowiedzialny za wszystkie istniejące projekty oraz tworzenie nowych unikatowych konceptów. Wspólnie z marką PURO stara się szukać inspiracji na całym świecie i oferować je na lokalnych rynkach. Na co dzień pasjonat lotnictwa, siatkówki, częsty gość programów na antenie TVP oraz konferencji tematycznych w charakterze eksperta.

Mariusz Gachewicz - szef kuchni w Zamku w Gniewie. Specjalizuje się w kuchni włoskiej oraz tajskiej. Jest również ekspertem w carvingu, czyli sztuce rzeźbienia w owocach i warzywach. Pełni funkcję prezesa Polskiego Stowarzyszenia Carvingowego. Do największych osiągnięć możemy zaliczyć miedzy innymi: zdobycie 2. miejsca na Olimpiadzie Kulinarnej w Erfurcie w 2016 roku, 3. miejsca na Mistrzostwach Europy w Carvingu Chińskim w Lipsku oraz 2. miejsca na Mistrzostwach Europy w Pradze. Mariusz Gachewicz wciąż udoskonala swoje przepisy, szuka nowych rozwiązań oraz eksperymentuje w kuchni. Prywatnie uwielbia spędzać czas na łonie natury. Wielką pasją Mariusza jest także łowiectwo. 

Krzysztof Gradzewicz  - szef kuchni w Restauracji Correze w Gdańsku.  Osiągnięcia:

  • Członek Drużyny Olimpijskiej NATIONAL CULINARY TEAM OF POLAND na Olimpiadę Kulinarną w Erfurcie IKA
  • Członek Stowarzyszenia Kucharzy Polskich
  • II miejsce w konkursie za  Najlepszego Grzańca Pisz 2011r
  • I miejsce w konkursie za Najlepszą Potrawę z Ziemniaka Ostróda 2011r.
  • I miejsce w konkursie za Najlepszą Potrawę z Ziemniaka Ostróda 2012r.
  • I miejsce w konkursie Dziennikarzy za Najlepszą Zupę Rybną Guzowy Piec 2012r.
  • IV miejsce, dyplom z wyróżnieniem Olimpiada Kulinarna IKA 2012 w Erfurcie oraz nominacja na Olimpiada Kulinarna IKA 2016 Erfurt.
  • Najpiękniejsze danie targowe Gastro Expo Gdańsk 2013r
  • III miejsce za Najlepszą Potrawę z Ziemniaka Ostróda 2014r
  • I miejsce- Mistrz Polski- Mistrzostwa Polski w Potrawach z Kawioru i Jesiotra Stary Licheń 2015r
  • Rekord Polski Guinessa  w gotowaniu największej ilości Żurku Kujawskiego Brześć Kujawski 2015r
  • Srebrny Medal Olimpijski na Olimpiadzie Kulinarnej w Erfurcie IKA 2016 w kategorii Sztuka Kulinarna, zespoły regionalne z Narodową Reprezentacją Polskich Kucharzy
  • Patronat merytoryczny ramienia Euro-Toques Polska nad ZSZ  im.Sandora Petofii w Ostródzie
  • Juror w konkursach kulinarnych, szkolnych, ogólnopolskich oraz nominowanych do Kulinarnego Pucharu Polski
  • Godło Dziedzictwa Kulinarnego Warmia Mazury i Powiśle
  • Promotor Polskiej wołowiny w Algierii przy współpracy z Ambasadą Polski w Algierze oraz Ministerstwem Rolnictwa i Agencją Rynku Rolnego
  • Egzaminator w zawodzie kucharz w Pomorskiej Izbie Rzemiosła
  • Patron merytoryczny ZS nr 2 w Szczytnie
  • Partner społeczny na rzecz kształcenia zawodowego przy MEN przy zmianie podstawy programowej w szkolnictwie zawodowym z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji
  • Espert Kulinarny w Magazynie Akademia Kulinarna
  • Autor przepisów kulinarnych w książce „Od Kuchni”

Krzysztof Szulborski  - mistrz kulinarny, prezes Stowarzyszenia Kucharzy Polskich oraz współzałożyciel Pomorskiej Akademii Kulinarnej w Gdańsku. Trener i doradca kulinarny, prowadzący szkolenia zarówno dla profesjonalnych kucharzy, jak i nauczycieli i uczniów szkół gastronomicznych. Miłośnik i propagator kuchni regionalnych oraz organizator konkursów i eventów kulinarnych. Jest pomysłodawcą, wydawca i współautorem książki Lekcje Smaków, skierowanej do uczniów i nauczycieli szkół o profilu gastronomicznym. Felietonista, autor tekstów dla magazynów gastronomicznych i kulinarnych zarówno branżowych jak i lifestyle’owych oraz gościnnie dla pism biznesowych. Zdobywca wielu nagród, w tym:

  • Hermesa Kulinarnego – Osobowość Kulinarna 2013 – nagroda przyznana przez miesięcznik Poradnik Restauratora i branżę kucharsko – gastronomiczną w Polsce,
  • Nagroda za Działalność Stowarzyszenia Kucharzy Polskich – Bursztynowy Mieczyk 2011,
  • Srebrny (2016) oraz Brązowy (2008) medal podczas Olimpiady Kulinarnej w Erfurcie,
  • Oskar Kulinarny 2007 w kategorii Promotor Kuchni Regionalnych – nagroda przyznana przez środowisko kucharskie w Polsce,
  • Mistrz Świata BBQ 2006,
  • Mistrz Republiki Czeskiej w przyrządzaniu gulaszu 2009,
  • Wawrzyniec roku 2006 – nagroda przyznana przez środowisko gastronomiczne w Polsce.

Iwona Kowalska -  fotograf i stylista kulinarny. Zawodowo zajmuje się stylizacją potraw i produktów spożywczych, wykonuje profesjonalne sesje fotograficzne dla restauracji i producentów żywności, w tym fotografia dań, wydarzeń kulinarnych i wnętrz restauracji. Od zawsze poszukuje nowych smaków, recenzuje restauracje, gotuje i tworzy własne przepisy z najróżniejszych składników. Pasjonują ją dawno zapomniane przyprawy i składniki, kuchnia staropolska i orientalna. Jako fotograf została doceniona w Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Kulinarnej 2016, gdzie zdobyła nagrodę główną w kategorii profesjonaliści. Recenzowała i fotografowała dania i oceniała najbardziej prestiżowe pomorskie restauracje w ramach programu Pomorskie Culinary Prestige. Jej prace były publikowane w takich czasopismach jak magazyn Kuchnia i Slow Life.

Łukasz Jarema - współtwórca ogólnopolskiej sieci kawiarni premium. Wieloletni menedżer restauracji mieszkający w Szczecinie. Piętnastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii pracując na praktycznie wszystkich stanowiskach sektora gastronomicznego. Doświadczenie zawodowe łączy z wiedzą ekonomiczną, jest m.in absolwentem programu MBA oraz studiów podyplomowych Zarządzanie w biznesie. Jego pasją jest tworzenie nowatorskich procesów biznesowych w gastronomii oraz rozwój kompetencji podległych zespołów menedżerskich. Obecnie Prezes Zarządu ogólnopolskiej sieci cukierni rozwijającej się poprzez system franczyzowy oraz  Dyrektor Zarządzający grupy restauracji walychrobrego.com.

Benedykt Szarmach - pierwsze doświadczenie zawodowe to stanowisko recepcjonisty w nieistniejącym już przedsiębiorstwie P.P. Kąpielisko Morskie w Sopocie. Kolejny wakat to kucharz. Na tym etacie pracowałem w gdyńskich restauracjach Róża Wiatrów i Panorama, obie należały do jednego z największych w ówczesnych czasach przedsiębiorstw o charakterze gastronomicznym  P.S.S.Społem. Trzeci etap mojej kariery zawodowej to P.P.ORBIS, obecnie Orbis S.A. ze swoim strategicznym partnerem ACCOR. W tym zakładzie rozpoczynałem pracę na stanowisku kelnera. W tym okresie mojej kariery ukończyłem szereg kursów i szkoleń. Zdobyłem tytuł Mistrza, Barmana, Sommeliera. Ukończyłem kurs pedagogiczny umożliwiający pracę z młodzieżą no i najważniejsze zdobyłem tytuł magistra. To wszystko sprawiło że obecnie pracuję jako Kierownikiem Gastronomii w Hotelu Mercury G.S.M. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzielę się poprzez wykłady dla studentów WSTiH czy uczestników kursów organizowanych przez firmę Doradztwa Gospodarczego DGA S.A.

Adam Uradziński  - manager restauracji Winestone w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży hotelarsko - gastronomicznej zdobywał w Polsce, Hiszpanii oraz we Włoszech. Karierę gastronomiczną rozpoczął w Hotelu Warszawa w Augustowie. Od 2009 roku związany z największą siecią hotelarską w środkowo-wschodniej Europie Grupą Orbis. Uczestnik wielu konkursów barmańskich, mistrz i wicemistrz mistrzostw baristów sieci Orbis. Posiada certyfikat AICAF Italia (Latte Art Grading System).  Wielki fan produktów regionalnych, szczególnie polskiego wina. Ceni i uwielbia rozmowy z ludźmi, którzy podzielają jego zamiłowanie do smacznego jedzenia i dobrego wina. Bierze czynny udział w koordynowaniu projektu dla młodych kucharzy Culinary Excellence oraz rozwijania konceptu Winestone, obecnego w Accor Hotels.

Opiekun merytoryczny 

Agnieszka Opłatkowska - mgr inż. towaroznawstwa, specjalistka branży HoReCa, głównie w dziedzinie gastronomii. Całą swoją edukację oraz pracę zawodową poświęciła zgłębianiu tajników gastronomii oraz dietetyki. Jest urodzonym strategiem oraz organizatorem. Na co dzień pracuje przy Stowarzyszeniu Kucharzy Polskich, gdzie odpowiada za marketing i PR oraz planowanie i organizowanie prestiżowych wydarzeń i konkursów, tj. Ogólnopolski Konkurs Fotografii Kulinarnej, Mistrzostwa Polski w Potrawach z Ryb Morskich. Jest także redaktor naczelną jednego z najpopularniejszych portali branżowych kucharze.pl.

Płatność może być rozłożona na 8, 2 lub 1 ratę.

8 RAT2 RATY1 RATA
495 zł1980 zł3960 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

    • Aleja Grunwaldzka 238 A, I piętro- pokój 103
    • 80-266 Gdańsk
    • PON - PIĄ:
    • 08:00 - 16:00
    • tel. 58 522 75 13
    • fax

Javascript is required to view this map.
54.38911218.584271