Zobacz inny kierunek

Akademia trenera


WSB Gdańsk - Studia podyplomowe

2 semestry nauki
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Akademia trenera - studia w WSB w Gdańsku.

Kierunek ten stanowi praktyczne przygotowanie do konstruowania programów i prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem najlepszych praktyk i różnorodnych technik trenerskich. Kompleksowo przygotowują do pełnienia roli trenera wewnętrznego w organizacjach lub trenera prowadzącego niezależną działalność na rynku szkoleń.

„Program akademii trenera daje uczestnikom umiejętności projektowania i realizacji szkolenia z wykorzystaniem procesu grupowego i interaktywnych technik rozwoju kompetencji. Oferuje uzupełnienie trenerskiego wyposażenia o sposoby radzenia sobiez  własnym stresem i tremą. Jest wyjątkową szkołą udzielania informacji zwrotnej na podstawie obserwacji ćwiczeń, w swobodnym dyskursie z uczestnikami”.
 

Beata Gralińska
opiekun kierunku, trenerka biznesu, coach, właścicelka firmy Coaching Way

Cel
Kierunek ten stanowi praktyczne przygotowanie do konstruowania programów i prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem najlepszych praktyk i różnorodnych technik trenerskich, kompleksowo przygotowując do pełnienia roli trenera.

Korzyści
Absolwenci tych studiów rozwiną kompetencje trenera. Nabyta podczas studiów wiedza i umiejętności umożliwi im zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych w firmie, przeprowadzenie efektywnego i angażującego programu oraz dokonanie rzetelnej oceny szkolenia. Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej. Uczestnicy studium będą mieli możliwość przeprowadzenia szkolenia na podstawie własnego  autorskiego programu.

Uczestnicy
Studia dedykowane są osobom, które prowadzą szkolenia lub przygotowują się do pracy szkoleniowej i chcą rozwinąć kompetencje trenerskie. Propozycja tego studium kierowana jest też do wykładowców, chcących wzbogacić zajęcia o interaktywnie metody pracy warsztatowej.

 

Program kierunku: 

9 miesięcy nauki
182 godziny
10 zjazdów


Metodologia trenerska (56 godz.)

  • Inaugurcja roku akademickiego - sprawy metodologiczne i organizacyjne (4 godz.)
  • Nowoczesne metody i techniki szkoleniowe (16 godz.)
  • Projektowanie materiałów szkoleniowych (6 godz.)
  • Proces grupowy (8 godz.)
  • Aktorski trening głosu i ruchu (18 godz.)
  • Konsultacje i przygotowanie harmonogramu sesji szkoleniowej (8 godz.)

Systemowe podejście do szkoleń (46 godz.)

  • Transformacja osobista i systemowa . Wspieranie rozwoju i zmiany. Coaching/mentoring/consulting (16 godz.)
  • Miejsce szkoleń w życiu organizacji (4 godz.)
  • Projektowanie polityki szkoleniowej. Spotkanie z wybitnym praktykiem, właścicielem firmy szkoleniowej (8 godz.)
  • Budowanie programu szkolenia (8 godz.)
  • Ewaluacja i ocena efektywności szkoleń (10 godz.)

Praktyka trenerska (80 godz.)

  • Profesjonalna autoprezentacja i prowadzenie szkoleń (18 godz.)
  • Organizacja szkoleń- Przekraczanie stereotypów w budowaniu zespołu- Szkolenie wyjazdowe (16 godz.)
  • Asertywność i sztuka komunikowania się (8 godz.)
  • Wywieranie wpływu na ludzi (8 godz.)
  • Konflikt, mediacje i negocjacje (8 godz.)
  • Symulacje sesji szkoleniowych – egzamin końcowy (22 godz.)

Forma zaliczenia

  • Egzamin końcowy polega na opracowaniu i przeprowadzeniu sesji szkoleniowej.
Wykładowcy: 

Mirosław Oczkoś - coach, aktor, trener, specjalista ds. wizerunku i prezentacji oraz PR.

Sławomoir Krakowski - trener biznesu i rozwoju osobistego, coach i mediator – z wykształcenia historyk i psycholog - absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu oraz Manger HR. Pracuje jako konsultant i trener w Sandler Training Polska. Posiada długoletnie doświadczenie w biznesie w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych na stanowiskach menadżera sprzedaży i zarządczych. Od ponad 10 lat prowadzi własną firmę szkoleniową realizując projekty szkoleniowe i doradcze. Prowadzi także szkolenia w ramach projektów unijnych. Latem jako wolontariusz prowadzi warsztaty rozwojowe dla młodzieży na Woodstock w ASP z SWPS i Monarem. Jego pasje to góry i jachting morski.

Aleksandra Szewczyk - absolwentka Skandynawistyki Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, obecnie doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Zarządzania. Zainteresowania badawcze związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji. Wykładowca w WSB na studiach II stopnia i studiach podyplomowych: Akademii Trenera, Psychologii w Biznesie, Marketingu Nowoczesnym. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, sztuce autoprezentacji, komunikacji, zarządzaniu zmianą w organizacji, twórczym rozwiązywaniu problemów  oraz w zagadnieniach związanych z mentoringiem i coachingiem. Współpracuje z IKEA jako specjalista od skandynawskiego designu, prowadzi warsztaty dla IKEA i Gdynia Design Days na temat urządzania wnętrz w stylu skandynawskim. Prowadzi szkolenia otwarte związane z rozwojem osobistym i kompetencji biznesowych. Uczestnicy warsztatów i szkoleń cenią ja za praktyczne i zarazem twórcze podejście do prowadzenia zajęć.

Agnieszka Peć-Soszka - trener Biznesu z ponad 14-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania i motywacji pracowników, liderowania, budowania zespołu, współpracy i odpowiedzialności indywidualnej i zespołowej, negocjacji handlowych, efektywnej komunikacji, asertywności, technik sprzedaży oraz profesjonalnego kontaktu z klientem, technik wpływu na siebie i innych, technik twórczego rozwiązywania problemów oraz  integracji i motywacji. Zajmuje się również przeprowadzaniem audytów personalnych oraz projektów mających na celu zwiększeniem sprzedaży w sieci palcówek czy sklepów. Jest pomysłodawczynią projektu GastroEwolucje. Współpracuje z magazynem Dolce Vita, gdzie  opublikowane zostały jej artykuły między innymi z obszarów: coaching managerski, zarządzanie zmianą w firmie, typologia klientów, techniki szybkiego zapamiętywania. W swojej historii zawodowej pracowała jako specjalista ds. personalnych w Firmie Redan SA oraz kilka lat, jako Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Firmie Budvar Centrum SA zatrudniającej ok. 500 pracowników oraz jako Manager personalny Good Luck Club. Tym samym ściśle współpracując z Zarządem współtworzyła i realizowała długofalowe projekty personalne i szkoleniowe.

Sylwia Marzec - absolwentka socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, certyfikowany Trener Biznesu, Konsultant, Coach Umiejętności Menedżerskich oraz Menedżer Sprzedaży z ponad 8 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i coachingu oraz ponad blisko 10 letnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży. Zrealizowała ponad 800 dni szkoleń, warsztatów, Assessment Centre i Development Centre oraz innych działań rozwojowych z obszaru miękkich umiejętności menedżerskich oraz kompetencji miękkich, obejmujących przede wszystkim tematy: komunikacja, zarządzanie czasem i efektywność osobista, przywództwo, zarządzanie zespołami, organizacja i planowanie pracy, zarządzanie przez cele, motywacja, coaching, autoprezentacja, prowadzenie spotkań grupowych, negocjacje, asertywność, radzenie sobie ze stresem. Wspierała działy HR w działaniach rozwojowych dla kadry menedżerskiej oraz zarządzała licznymi projektami w środowisku międzynarodowym. Pracuje jako Trener Biznesu i Konsultant w sopockiej firmie szkoleniowej Personel Profit. Uczestnicy szkoleń, warsztatów cenią ją za praktyczne i użyteczne rozwiązania oraz za inspirowanie i motywowanie do działania.

Jarosław Chybicki - Konsultant, trener, coach biznesowy. (nowa osoba, o statusie senior trainer i VIP). Z wykształcenia psycholog. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Paryskiej Sorbony oraz  kursów prowadzonych w USA, Niemczech czy Rosji. Założyciel firmy doradczej i szkoleniowej. Od początku jej istnienia był Prezesem Zarządu. Firma ta w ciągu kilku lat osiągnęła obroty blisko 10 milionów rocznie. Po sprzedaży firmy pracuje jako konsultant, coach i trener. Wykładał między innymi na: Akademii Leona Koźmińskiego, Politechnice Gdańskiej, SWPS, Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikowany instruktor Mindfulness. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework we współpracy z Harthill z Anglii. Certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator (FEBI). Współpracuje z Meta Integral, Dana Carman Integral, Focus Leadership z USA. Członek - założyciel International Partnership for Assessment and Development. Autor wielu publikacji z zakresu zarządzania i przywództwa, w tym dotyczących zarządzania integralnego, zarządzania przez wartości, psychologii pozytywnej w biznesie, uważności w pracy. Aktywista społeczny, członek dwóch stowarzyszeń koncentrujących się na rozwoju osobistym i zawodowym. Prywatnie pasjonat fotografii.

Opiekun merytoryczny
Beata Gralińska
- trener biznesu, coach, właścicielka firmy Coaching Way, członek ICF. Jest z wykształcenia psychologiem, trenerem grup szkoleniowych z 22 letnim doświadczeniem, a z obecnej, 12 letniej praktyki, również coachem rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych. W Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów tworzyła programy i realizowała szkolenia w zakresie zarządzania ludźmi. Była współzałożycielem Profirmy, gdzie również jako trener uczestniczyła w projektach systemowych rozwoju kompetencji zawodowych. Koordynuje pracę trenerów, prowadzi szkolenia w Akademii Trenera Wyższej Szkoły Bankowej i staż absolwentów.Jest coachem akredytowanym przez International Coach Federation na poziomiePCC (Profesional Certyfied Coach). Od jedenastu lat prowadzi własną firmę Coaching Way realizując długoterminowe programy coachingu indywidualnego i treningi zespołowe dla kadry menedżerskiej i osób prywatnych (ok. 2000 godzin praktyki).  Zaczęła od szkoleń dużych grup, w dużej firmie szkoleniowej. Potem współpracowała w znacznie mniejszymzespole, z małymi grupami, a od 11 lat prowadzi własną firmę zajmującą się coachingiem indywidualnym. Przez wiele lat mieszkała w Norwegii, podróżując i ucząc się w Kalifornii i W. Brytanii. Po powrocie do Polski nastał czas wędrówki szkoleniowej do odległych zakątków kraju. Teraz pracuje w Trójmieście i tu gdzie mieszka, w małej wsi Czarny Młyn nad morzem.

 

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.
Zapisując się do 19 września zyskujesz 600 zł:

  •         300 zł  dzięki zniżce w czesnym,
  •         300 zł dzięki zniżce w opłacie wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, możesz się dalej z nami rozwijać za 900 zł mniej:

  •     dzięki 500 zł zniżki w czesnym
  •     oraz 400 zł zniżki we wpisowym

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.
Płatność może być rozłożona na 8, 2 lub 1 ratę.
 

8 RAT2 RATY1 RATA
655 zł617 zł2620 zł2470 zł5240 zł4940 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych i MBA

    • Aleja Grunwaldzka 238 A, I piętro- pokój 103
    • 80-266 Gdańsk
    • PON - CZW:
    • PIĄ:
    • SOB:
    • 09:00 - 17:00
    • 08:00 - 16:00
    • 10:00 - 14:00
    • tel. 58 522 75 13
    • fax

Javascript is required to view this map.
54.38911218.584271