Zobacz inny kierunek

Branding i Content Marketing


WSB Chorzów - Studia podyplomowe

2 semestry naukinowość
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Branding i Content Marketing - studia na WSB w Chorzowie.

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Ponieważ większość produktów i usług jest do siebie podobna, propozycje konkurentów są dla Klientów trudne do porównania i oceny. Innowacyjne rozwiązania są szybko kopiowane, a utrzymująca się tendencja do podnoszenia jakości i obniżania cen zaciera różnice w asortymencie. Dobra oferta już nie wystarczy, aby zostać wybranym. W wysoce zmiennym otoczeniu rynkowym to wizerunek marki może dać firmie przewagę konkurencyjną i pomóc przetrwać sytuacje kryzysowe, których coraz trudniej uniknąć. Dlatego branding jest obecnie jednym z najważniejszych aspektów marketingu.

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki.

Kamila Cyran - Mnich
Wykładowca WSB

Celwom
Celem studiów jest budowanie kompetencji specjalistów odpowiedzialnych za komunikację marketingową oraz rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Korzyści
Absolwenci studiów Branding i Content Marketing:

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, poszukiwane przez pracodawców na rynku pracy,
  • będą mieli głęboką świadomość istoty marki, dzięki czemu będą mogli podejmować lepsze decyzje strategiczne,
  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane przez wiodące organizacje na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników,
  • opanują techniki i narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej i będą potrafili je od razu zastosować,
  •  dowiedzą się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej,
  • odkryją i  przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki,
  • będą mogli  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej
  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie

Uczestnicy
Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.

Praktyczny charakter studiów
Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu. 

Bezpłatne szkolenia, dodatkowe zaświadczenia
Wydział Zamiejscowy w Chorzowie oferuje słuchaczom możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji poprzez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach. Udział w każdym z nich zostanie potwierdzony zaświadczeniem.

Partner Programu otawa
OTAWA GROUP działa na rynku szkoleniowo-badawczym od 1997 roku. Oferuje szeroki zakres szkoleń zamkniętych, otwartych i outdoorowych, realizację badań rynku i opinii społecznej, ewaluacje oraz kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Atuty naszych szkoleń:

  • posiadamy doświadczenie w realizacji dużych projektów szkoleniowych dla firm o znaczącej pozycji na rynku.
  • realizację naszych szkoleń każdorazowo poprzedza przeprowadzenie kompleksowej diagnozy potrzeb Klientów w oparciu o nowoczesne rozwiązania (w szczególności badania Mystery Shopper).
  • nasze autorskie projekty odznaczają się elastycznością i różnorodnością zastosowań, szukamy idealnych rozwiązań dla bieżących potrzeb naszych Klientów
  • praktyczne podejście do omawianych tematów dzięki wykorzystaniu doświadczenia zawodowego naszych Trenerów jest gwarancją wysokiej efektywności szkoleń i zadowolenia uczestników zajęć.

strona Partnera Programu www.otawagroup.pl

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Branding i Content Marketing w WSB w Chorzowie.

liczba miesięcy: 9
liczba godzin: 192
liczba zjazdów: 13

Program:

1. Istota brandingu 16 godz.
idea marki  * branding w strategii firmy * podstawy budowania marki * pozycjonowanie marki *  rebranding * co-branding

2. Psychologia marki 16 godz.
postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki * samokoncept a wartość marki dla odbiorcy *  wrażliwość na markę * wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów * znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki * komunikowanie perswazyjne

3. Strategia marki  16 godz.
wyznaczanie kierunków rozwoju marki * wizerunek docelowy  * insight konsumencki  * metodyka kształtowania wizerunku marki * brand experience  * narzędzia i techniki brandingowe  * wskaźniki efektywności działań brandingowych

4. Komunikacja marki  16 godz.
wizerunek marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji * grupy docelowe (psychografia, budowanie person) * zintegrowana komunikacja marketingowa * planowanie strategicznej komunikacji marki * skuteczne metody oddziaływania na potrzeby, motywacje i postawy konsumentów * w świetle badań naukowych * tworzenie brand booka

5. Marka w mediach społecznościowych  16 godz.
specyfika mediów społecznościowych w Polsce * standardy Facebooka (Edge Rank, zasięgi organiczne oraz płatne, promowane posty) * zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych na Facebooku * planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych * tips & tricks * śledzenie skuteczności działań

6. Nowe trendy w marketingu i brandingu 16 godz.
Lean Marketing * Growth Hacking  * Marketing Automation * Marketing 3.0 * Inboud marketing * Content marketing

7. Content marketing jako narzędzie budowania marki 16 godz.
cele działań content marketingowych * wskaźniki pomiaru efektywności działań * tworzenie strategii content marketingowej *  opracowywanie harmonogramu publikacji  *  dostosowanie przekazu do kanału komunikacji * dystrybucja treści w Internecie

8. Warsztaty tworzenia treści 32 godz.
wartościowanie informacji w kontekście brandingu * dobór i analiza słów kluczowych * planowanie tematów * prowadzenie reasarchu i kompletowanie materiałów * prawidłowa struktura informacji * zasady webwritingu  * techniki pisania * elementy stylu * redakcja tekstu   * popularne narzędzia content marketingowe

9. Content Video  16 godz.
siła obrazu * video w strategii marki * formaty video  * budowanie społeczności na You Tube * błędy w działaniach video marketingowych  * warsztaty filmowe

10. Storytelling w budowaniu marki  16 godz.
mitologizacja marki * kreowanie doświadczenia poprzez opowieść * klasyczne schematy narracyjne i i ich zastosowanie w brandingu * techniki storytellingowe * emotywna funkcja języka * eksploracyjna funkcja metafor

11. Relacje z mediami 8 godz.
elementarne zasady współpracy z dziennikarzami * formy komunikacji z mediami  * budowanie baz mediów * komunikacja mediowa w sytuacji kryzysu wizerunkowego * mikro trening medialny

12. Podstawy prawa autorskiego 8 godz.
wykorzystanie wizerunku * autoryzacja wypowiedzi * stosowanie fragmentów cudzych utworów  * licencje Creative Commons * zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej * konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich

Forma zaliczenia
Test  sprawdzający wiedzę po I semestrze i test sprawdzający wiedzę po II semestrze.

Wykładowcy: 

Wykładowcy studiów podyplomowych na kierunku Branding i Content Marketing w WSB w Chorzowie.

Zajęcia na studiach podyplomowych Branding i Content Marketing prowadzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej.

Kamila C. Mnich
Praktyk branży kreatywnej, certyfikowany coach i trener. Właścicielka Zendoo, studia komunikacji kreatywnej. Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter i dyrektor artystyczny. Tworzyła kampanie reklamowe, programy edukacyjne i gry miejskie. Współtworzyła i realizowała strategie komunikacji marketingowej dla polskich firm oraz międzynarodowych koncernów. Pracowała m.in. dla Vattenfall Distribution Poland Sp. z o.o, Vattenfall Sales Poland S.A., Tauron Polska Energia S.A, Krakowskiego Holdingu Komunalnego S.A., Park Wodnego Nemo - Wodny Świat, Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A., Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Śląskim oraz studia trenerskie w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada certyfikat Noble Manhattan Coaching oraz IIC&M International Institute of Coaching & Mentoring.

Jacek Lipski
Ekspert z zakresu budowania strategii marketingowych oraz planowania działań w social media dla małych firm oraz startupów. Współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej B&L Consulting.
Doświadczenie zdobywał jako Account & Social Media Manager w agencji reklamowej Vena Art, gdzie prowadził kampanie reklamowe w mediach społecznościowych m.in. dla Anwo, Leclerc Lublin , Leclerc Radom, Profi, Lubelskiej Wyżyny IT, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, Fabryki Cukierków Pszczółka, Międzynarodowych Szkół Paderewski, Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Lublinie oraz Doliny Ekologicznej Żywności. Jest mentorem w AIP Lublin, pomysłodawcą i współautorem e-booka Lubelskie Startupy 2015". Publikuje w Lubelskim Programiście, Marketing in Progress, Marketing i Biznes, Marketer+ oraz na swoim blogu o marketingu na www.jaceklipski.pl

Magdalena Daniłoś
Wspólnik i dyrektor kreatywny agencji video marketingowej OFFON Agency. Autorka książki Video marketing nie tylko na YouTube. Wieloletnia dziennikarka telewizyjna; trener w obszarze content wideo, wideo marketingu oraz social media. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań wideo marketingowych – od telewizji regionalnej, poprzez filmy korporacyjne aż po łączenie wideo z grywalizacją. Pomysłodawczyni i współtwórczyni videobloga Kreator smaku. Ma  na swoim koncie kilkaset realizacji dla Klientów. Znawczyni najnowszych trendów wideo marketingowych z Europy Zachodniej i USA. Regularnie publikuje w Nowym Marketingu, Marketerze +, Marketingu w Praktyce oraz  Feeback’u.

Ceny studiów podyplomowych na kierunku Branding i Content Marketing w WSB w Chorzowie.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
315 zł365 zł1825 zł3650 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji - Studia I i II stopnia, studia podyplomowe w Chorzowie

Javascript is required to view this map.
50.27945418.956349