Co uzyskasz studiując kierunek marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?
Kierunek marketing i sprzedaż na studiach licencjackich możesz studiować stacjonarnie i niestacjonarnie. Jeśli wybierzesz studia stacjonarne, zajęcia będziesz mieć od wtorku do czwartku a jeśli wybierzesz studia niestacjonarne, zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend.
Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- Hybrydowy - wykłady na studiach hybrydowych zrealizujesz online a ćwiczenia w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia.
Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
IACBE gwarantuje studentom, że w akredytowanej uczelni uzyskają profesjonalną wiedzę i umiejętności oraz dyplom ukończenia studiów, który liczy się na rynku pracy.
Podczas studiów spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe. Gra symulacyjna firmy REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową. Poznasz także techniki sprzedaży i obsługi klienta, dowiesz się jak tworzyć strategie sprzedaży i plany sprzedażowe.
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu. Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.
Wykładowcy to praktycy, którzy zajmują się marketingiem i sprzedażą. Nauczysz się marketingu w wyszukiwarkach internetowych, przygotujesz kampanię Google Ads, zrozumiesz w jaki sposób efektywnie docierać do klientów.
Poznasz narzędzia do analizy i monitoringu skuteczności działań marketingowych, nauczysz się reklamy w mediach społecznościowych. Dowiesz się jak planować media, poznasz strategie i narzędzia content marketingu.
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
Uniwersytet zapewnia specjalistyczne narzędzia marketingowe, przyjazną i przydatną w późniejszej pracy formę zajęć, spotkania z ludźmi szanowanymi w branży.
W trakcie nauki otrzymasz dostęp do profesjonalnych narzędzi, z których na co dzień korzystają specjaliści zajmujący się marketingiem i sprzedażą.
Skorzystasz między innymi z platformy służącej komunikacji public relations PROWLY oraz poznasz narzędzie do monitorowania internetu i social media - BRAND24. Współpracujemy także z firmą Sotrender, dzięki czemu nauczysz się korzystać z tego narzędzia i dowiesz się, w jaki sposób wykorzystuje się je w mierzeniu skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych. A dzięki współpracy z firmą Senuto będziesz mieć okazję poznać narzędzie, które często wykorzystują specjaliści SEO.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Przedmioty podstawowe i kierunkowe:
- Komunikacja marketingowa
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Podstawy marketingu
- Badania marketingowe
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Nauka o organizacji
- Podstawy finansów organizacji
- Środki i techniki sprzedaży
- Negocjacje w biznesie
- Podstawy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Podstawy zarządzania
- Zarządzanie projektami
- Planowanie marketingowe
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
- Metodyka pracy projektowej
- Wprowadzenie do pracy dyplomowej
- Wyzwania rynku pracy
- Język obcy
- Wychowanie fizyczne
- BHP
- Filozofia
- Język polski (dla obcokrajowców)
- Seminarium dyplomowe
- Podstawy ekonomii
- Praktyka zawodowa
- Przedmioty specjalnościowe obowiązkowe (godziny w semestrze w zależności od specjalności)
- Przedmiot kierunkowy w języku obcym
Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl
Tel.:
+32 349 84 79
- pn-pt: 08:00 - 16:00