Zobacz inny kierunek

Storytelling w biznesie


WSB Bydgoszcz - Studia podyplomowe

2 semestry nauki
Zapisz się online
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Storytelling w biznesie - studia podyplomowe w WSB w Bydgoszczy

W biznesie ważna jest umiejętność mówienia o faktach i liczbach za pomocą narzędzi odwołujących się do emocji. Zapomnij o Power Poincie. Oferuj ludziom opowieści, w których skomplikowane przesłanie i idee są przedstawione w sposób odpowiadający odbiorcom.
Peter  Guber, były szef studia w wytwórni filmowej Columbia Pictures, współwłaściciel drużyny ligi koszykarskiej NBA, wykładowca Uniwersytetu Kalifornijskiego.

storytelling_1_1.jpgNajlepsza kadra w Polsce,  sto procent praktyki i aktualna wiedza z obszaru storytellingu, obecnie wiodącego trendu w marketingu na świecie, to trzy cechy wyróżniające ten kierunek.  Unikatowość  propozycji  zawiera się przede wszystkim  w doskonale przygotowanym programie studiów i stworzeniem okazji do wymiany doświadczeń z wybitnymi specjalistami w tej dziedzinie.   Gwarantujemy, że każdy z nich, podzieli się  swoją "historią", a umiejętne jej wykorzystanie będzie dla Ciebie wielkim przełomem, nie tylko w życiu zawodowym.
Magdalena Karpińska, Monika Wirżajtys, współtwórczynie programu, opiekunki merytoryczne

Cel:
Studia z zakresu storytellingu wyposażą słuchaczy w skuteczne narzędzia, niezbędne  w nowoczesnym marketingu i  sprzedaży,  zarządzaniu  zespołem,  kreowaniu  marki  osobistej  czy  firmy. Studia będą  stanowić  również wsparcie w indywidualnym rozwoju umiejętności przywódczych i autoprezentacyjnych

Korzyści:
Na studiach poznasz metody budowania narracji w biznesie (w ujęciu marketingowym, sprzedażowym oraz w networkingu). Praktyczny charakter zajęć pozwoli na zdobycie umiejętności min. tj. tworzenie narracji do odpowiedniej grupy docelowej, narzędzia storytellingu w epoce nowych mediów (tzw. digitalny storytelling), analizy narracji w mediach i biznesie  (w nawiązaniu do metod funkcjonujących w psychologii, filmoznawstwie i kulturoznawstwie), kreatywnego pisania, skutecznej komunikacji, budowania PR- wewnętrznego firmy, autoprezentacji i kreowania marki osobistej.

Niewątpliwym atutem kierunku jest kadra dydaktyczna. Tworzą ją uznani specjaliści w dziedzinie storytellingu, psychologii, badań społecznych,  marketingu i sprzedaży.
Wykładać będą min.

  • dr Monika Górska
  • dr Tomasz Marcysiak
  •  PawełPaPPaweł Tkaczyk
  • Monika Wirżajtys
  • Julia Izmałkowa
  • Piotr Bucki
  • Artur Jabłoński
  • Tomasz Zieliński
     

Uczestnicy:
Studia kierowane są do osób związanych z branżą marketingową i sprzedażową, ale także do osób, planujących lub prowadzących własne biznesy, które chcą poznać metody nowoczesnego kreowania marki.

ZAPRASZAMY NA PROFIL KIERUNKU NA FB!
 

Program kierunku: 

Program studiów podyplomowych na kierunku Storytelling w Biznesie w WSB w Bydgoszczy

Miesiące nauki: 9

Liczba godzin: 162

Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2

1. Zjazd dwudniowy z dr Moniką Górską - 16 h:
Kto opowie lepszą historię wygrywa. Storytelling w kreowaniu marki osobistej i firmowej.

MODUŁ  I

  • Nowe wyzwania Marketingu 3.0
  • OREO - 3 strategie, dzięki którym te wyzwania zmienisz w swoich sprzymierzeńców
  • Jak nie być Supermanem, ale budować trwałe i autentyczne relacje z klientami

MODUŁ  II

  • Storytelling pod lupą
  • Opowieściooporni – czy opowieść działa na każdego?
  • 4 etapy tworzenia narracji marki

MODUŁ  III

  • Etap 1: Zaczynaj od „Dlaczego?”
  • Szablon tworzenia Winda Story - najkrótszej opowieści Twojej marki
  • Tworzenie i analiza WINDA STORY według kryteriów  akcentujących atuty i rozwijających indywidualny potencjał

MODUŁ  IV

  • Etap 2: Co cię wyróżnia?
  • 3,5 sposobów uszczęśliwiania klientów – case'y marek
  • Produkt a marka – w czym tkwi różnica
  • Opowieść kontra twarde dane, wykresy i statystyki

MODUŁ V

  • Etap 3: Jak znaleźć tę jedyną?
  • Twoja legenda - gdzie szukać markowych opowieści3 Dawno, dawno temu… - czyją historię mi dziś opowiesz
  • 3 generatory najciekawszych historii

MODUŁ  VI

  • 6 schematów narracyjnych
  • Uniwersalne archetypy – co zawsze działa na odbiorcę
  • Happy End w opowieściach biznesowych
  • Narracyjne puzzle, czyli opowieść w 9 krokach

MODUŁ  VII

  • Etap 4: Konstruuj
  • Opowieść w 6 słowach
  • Apetyt rośnie w miarę jedzenia, czyli co zrobić, by słuchali  Cię aż do końca
  • Podręczny mapownik opowieści Sykomor TM

MODUŁ  VII

  • Twoja opowieść na Oscara
  • 5 najczęstszych błędów i jak ich unikać

2. Zjazd dwudniowy z dr Tomaszem Marcysiakiem - 16 h :
Storytelling w kreowaniu marki osobistej

MODUŁ I
Metody biograficzne w naukach społecznych – wprowadzenie

  • Live history, czyli o metodach historii życia
  • Interpretacja historii życiowych i doświadczeń osobistych
  • Narracja jako terapia i praca nad odczuciami
  • Wywiady narracyjne

MODUŁ II
Zasady prezentacji nastawionej na promocję własnej osoby

MODUŁ III
Habit, czy habitus?

  • Kiedy wychodzi z ciebie habitus, czyli gesty, postawa, język, maniery.
  • Jak zrobić coś z tego, co zrobione z nami? (powiedzenie Sartre)
  • Jak interesująco opowiedzieć o patroszeniu ryb nie mając noża w ręku?
  • Jak mówić do grupy skupiającej uwagę na czymś innym niż nasza prezentacja?
  • Pascal i nieszczęście ludzi, którzy „nie umieją pozostać w spokoju i w izbie”.

MODUŁ IV
 Prezentacje w mediach i dla mediów

  • Setka i inne krótkie wypowiedzi
  • Udział w programie telewizyjnym w roli eksperta
  • Udział w programie telewizyjnym w roli widza
  • Program nagrywany a program na żywo
  • Zasady sterowanie uwagą widza, którego nie widać
  • Radio, jako teatr wyobraźni a nowe technologie

MODUŁ V
 Wystąpienia publiczne

  • Jak zwykła historia staje się hitem YouTube?
  • Prezentacja z historią w tle
  • Tworzenie historii wartej upowszechnia, czyli jak „być zmianą”. 
     

3. Zjazd dwudniowy z Moniką Wirżajtys - 16 h
Jak opowieść zmienia mózg ?

MODUŁ I
Opowiadanie historii a procesy zachodzące w naszym mózgu

jak wykorzystać wiedzę na temat neuronów lustrzanych, znaczenie emocji w zapamiętywaniu historii

MODUŁ II
Na czym polega siła prostych opowieści?

  • to nie magia to narracja
  • jak wykorzystywać schematy fabularne zaczerpnięte z bajek, legend czy mitów w opowieściach marketingowych
  • jak opowiadać prostym językiem

MODUŁ III

O związkach fizjologii z opowiadaniem

  • w jaki sposób wywołać określone doświadczenia za pomocą opowieści
  • konstruowanie historii, oddziałujących na emocje, myśli i wrażenia zmysłowe

MODUŁ IV
Siła metafor

  • stosowanie fraz, które czynią opowieść niezwykłą
  • kiedy mózg szuka związków przyczynowo-skutkowych z czymś, czego już doświadczył

MODUŁ V
Jak twoja opowieść staje się czyjąś ideą?

4.Zjazd dwudniowy z Julią Izmałkową - 16 h
Badania etnograficzne w marketingu i biznesie

DZIEŃ I

  • Co to jest etnografia – rozumienie naukowe + ortodoksyjne rozumienie wg Izmałkowa Consulting
  • ĆWICZENIE – W SALI
  • WYKORZYSTANIE METOD ETNOGRAFICZNYCH (4,5h)
  • Blok poświęcony autorskim narzędziom analizy marki w oparciu o strategię oraz wiedzę  o konsumencie. Narzędzia są przedstawiane oraz omawiane na podstawie casów  i przykładów.
  • Ćwiczenie w sali

DZIEŃ II

  • Techniki prowadzenia wywiadów, które są rozmowami – podstawowe założenia, błędy, na co trzeba uważać, czego unikać.
  • ĆWICZENIA W SALI – związane ze słuchaniem empatycznym i refleksyjnym.
  • ĆWICZENIE W TERENIE – obserwacja uczestnicząca, zrobienie prawdziwych wywiadów – nagrywanych – po to, żeby zobaczyć jak w praktyce wykorzystują te umiejętności
    i wyciągają z nich wnioski.
  • Podsumowanie wyników pracy w grupach.
     

5. Zjazd dwudniowy z Pawłem Tkaczykiem - 16 h
Blogi i Inbound marketing

MODUŁ I

Narzędzia inbound marketingu:  
blogi, newslettery, media społecznościowe. Omówienie: do czego są dobre, do czego się nie nadają?

MODUŁ II
Twoja podstawowa broń

  • Platformy i narzędzia.
  • Wybór tematów.
  • Wybór mediów i środków (tekst, wideo, podcast, prezentacja, dokumenty)
  • Content graph, interest graph, social graph – wykorzystanie przy blogowaniu.
  • Konwersja – jak treść zamienia się na klientów?

MODUŁ III

  • Monitorowanie i włączanie się do rozmowy – narzędzia i dobre praktyki. Comment marketing.
  • Kuracja treści – jak skonfigurować maszynę, która będzie podawać interesujące treści Twoim czytelnikom?

MODUŁ IV

Storytelling – jak pisać, by było interesująco.

  • Opowieść o marce i jej ludziach.
  • Klucze fascynacji – tworzenie w erze cyfrowych przeszkadzajek.
  • Angażowanie dziennikarzy – więcej, niż zwykła notka PR.
  • Nagłówki: klucz do zainteresowania klientów.
  • Cross media storytelling – co musisz wiedzieć o opowieściach?

MODUŁ V

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

  • Jak się upewnić, że Twoje interesujące treści będą znalezione?
  • Mierzenie efektywności kampanii inbound marketingowych.

 

6. Zjazd dwudniowy z Piotrem Buckim - 16 h
Storytelling – marketing narracyjny i zintegrowana komunikacja wizualna

MODUŁ I
Psychologia poznawcza – podstawy w tworzeniu komunikatu marketingowego

  • komunikacja wizualna z wykorzystaniem syntezy percepcyjnej i peryferyjnych sygnałów seksualnych
  • copywriting z wykorzystaniem zasad dobrego stylu i psycholingwistyki

MODUŁ II
Marketing narracyjny

  • tworzenie silnej opowieści o marce
  • dobre praktyki w marketingu narracyjnym
  • obszary wykorzystania marketingu narracyjnego w praktyce
  • tworzenie zintegrowanych komunikatów marketingowych w 21 w. 

 

MODUŁ III
Storytelling a tworzenie silnej marki

  • Brand story – podstawy tworzenia spójnych komunikatów o marce
  • Podstawowe archetypy marek
  • Storytelling – podstawy dobrej opowieści o marce, podstawy dobrej opowieści o produkcie
  • Warsztat tekstów sprzedażowych w oparciu o techniki storytellingu

 

7. Zjazd dwudniowy z Arturem Jabłońskim, cz I. - 16 h
Brand Journalism

  • Czym jest brand journalism
  • Brand journalism a content marketing – podobieństwa I różnice
  • Zmiany w zakresie konsumpcji mediów i nowe oczekiwania użytkowników
  • Branded content – czy to w ogóle jest skuteczne?
  • Budowanie ekosystemu mediów wokół marki
  • Skuteczne narzędzia do tworzenia treści
  • Jakie treści lubią ludzie? Typy, które przyciągają uwagę
  • Webwriting – jak pisać angażujące i konwertujące teksty
  • Pozyskiwanie leadów za pomocą brand journalismu
  • Polskie i zagraniczne case studies z brand journalismu.

8. Zjazd dwudniowy z Arturem Jabłońskim, cz II. - 16 h
Digitalny Storytelling

  • Schematy skutecznych historii
  • Analiza case studies
  • Co to znaczy dobra opowieść? Cechy skutecznych opowieści wg Dana Heatha I Chipa Heatha
  • Struktury narracyjne
  • Dobór narzędzi
  • Transmedia a multimedia – istotna różnica
  • Narzędzia do tworzenia cyfrowych opowieści
  • Storytelling a marka
  • Planowanie kampanii
  • Jak mierzyć skutecznośc digital storytellingu?

9. Zjazd dwudniowy - Storytellingowe techniki sprzedaży - 16 h, Tomasz Zieliński

  • Narracyjny personal branding
  • Narzędzia narracji w sprzedaży
  • metafory w biznesie
  • Networking i relacje
  • Prezentacja sprzedażowa na stojąco
  • Jak dobrze opowiadać i czym jest perswazja narracyjna
  • Wykształcenie nawyków storytellingowych

EGZAMIN: Projekt dyplomowy (storytellingowa kampania reklamowa) - do zastosowania w realnych warunkach biznesowych.

Wykładowcy: 

yo2t2584_0.jpgdr Monika Górska

Monika Górska, jak ładowarka baterii ładuje słuchaczy pozytywną energią i motywuje do działania. Nauczy jak opowiadać  historie Twojej marki, produktu i usług, w sposób, który wywiera  natychmiastowy wpływ na innych i angażuje do działania. Założyciel Fabryki Opowieści, specjalizującej się  w storytellingu jako strategii rozwoju i komunikacji firmy. Członek elitarnej Grupy Światowych Ekspertów content marketingu Platinum Mastermind Jeffa Walkera. Charyzmatyczny trener, mentor, coach i wykładowca storytellingu na wydz. Communication Design wzornictwa Uniwersytetu Humanistycznego SWPS. Szkoli przedsiębiorców, trenerów i ekspertów w Polsce i w USA. Prelegent TEDx Poznań 2013 i TEDx Ostrołeka 2015. Autor podręcznika: Storytelling dla reportera 3.0. Wydawca cotygodniowego e-listu StoryTelling StorySelling.
Jako międzynarodowo nagradzany reżyser i dziennikarz 100 filmów dokumentalnych i reportaży współpracowała przy realizacji opowieści filmowych dla TVP m.in. z Katarzyną Nosowską, Tomaszem Stańko, Agatą Buzek, Jerzym Stuhrem, Williamem Whartonem, Philippem Glassem,  a także z Amicą, Meble VOX, Gallenicą-Farma, MPK, oraz szkoliła m.in. pracowników firm Skanska, Raben, Raiffeisen Polbank, WBK, grupa VOX, Sagra Technology, IMS Group, ABC Czepczyński,  Volkswagen, TEB Akademia z ogólnopolskimi działami marketingu i PR a także SWPS, TVP, TVN. Polsat, WTK, Radio Merkury.
Twórca Story Factory Formula TM  –  autorskiej metodologii storytellingowej, która uczy jak opowiadać, by zdobyć serca i otworzyć portfele każdej publiczności, a nawet zmienić świat. Charyzma, pasja i wiedza poparta praktycznym doświadczeniem sprawiają, że mentoring, coaching, konsultacje i szkolenia prowadzone przez dr Monikę Górską są oceniane w pięciostopniowej skali średnio  na 4,8. Dewiza życiowa: Od ciebie zależy, czy twoje życie i praca będzie dobrą, czy kiepską fabułą.

pawel-tkaczyk_233.jpgPaweł Tkaczyk
jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

Julia Izmałkowaimage001.jpg
 Julia Izmałkowa – psycholog, badaczka i ewangelistka etnografii w Polsce. Kocha ludzi i życie tak bardzo, że uczyniła z tego swój zawód. Przez osiem lat pracowała jako strateg dla międzynarodowych agencji reklamowych (DDB, EURO RSCG), szkoląc się u najlepszych specjalistów od komunikacji. Nie lubi się rozpraszać – ceni sobie koncentrację i eksperckość, dlatego 05.05.05 założyła firmę Izmałkowa Consulting – pierwszą w Europie agencję badawczą specjalizującą się w badaniach etnograficznych wykorzystywanych w biznesie i dla biznesu. W badaniach odkrywa prawdę o zachowaniach, postawach i motywacjach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze. Pracowała dla największych marek w Polsce i na świecie, prowadząc dla nich badania i szkolenia – Nestle, Unilever, IKEA, PZU, ING, Orange, Play, Nivea, Rossmann czy Starbucks, a obecnie realizuje projekt badawczo – doradczy dla Facebooka w Azji. Jest autorką bloga na którym opowiada historie ludzi z całego świata, wykorzystując je jako trampolinę do opowiadania o psychologii.

 

 

monika_wirzajtys.jpgMonika Wirżajtys
Od wielu lat jest fanką kreatywności zorientowanej na wartości i sens, jako psycholog i psychoterapeuta wspiera osoby i firmy, angażuje się też w działania sektora NGO jako prezes Fundacji Wytwórnia Marzeń; prowadzi prywatną praktykę w Instytucie Psychoterapii Integralnej; wykłada, realizuje programy szkoleniowe i warsztaty (m.in.: TEDx Bydgoszcz, WSB, UKW, WSI, WSG, Collegium Medicum); obecnie współtworzy Pracownię Rozwoju Proarche w Poznaniu; absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego,  Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego oraz Psychodrama Institute For Europe E.V., Berlin, Certificate 2009; jest także aktywnym Somatic Experiencing Practitioner (SEP).

 

 

 

 

Piotr Buckipiotr_bucki_portret4.jpg
Jest strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów. Jest zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzy w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze do osiągnięcia mierzalnych celów. Ufa, że największą kompetencją jest wiedza i jej zastosowanie w praktyce. Jest certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trener kompetencji społecznych. Tworzy autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzi szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuje się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej opartych na psychologii poznawczej.
Jako wykładowca i opiekun merytoryczny współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komputerowych oraz Szkołą Główną Handlową i Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Jako
doradca jest związany z Inkubatorem Starter, Strefą Startup PPNT, GPNT, LPNT i Exea Smart Space. Współpracuję także z organizacjami i akceleratorami w Słowenii, Mołdawii i Chile.
Więcej na www.bucki.pro

artur-jablonski.jpgArtur Jabłoński
Artur Jabłoński –  zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce. Więcej informacji : www.arturjablonski.com

 

1979928_10152640408189023_2876767431496757577_o.jpgdr Tomasz Marcysiak
socjolog, wykładowca WSB. Posiada doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierowniczych na uczelni wyższej. Był kierownikiem katedry oraz dziekanem. Aktualnie skupia się na pracy naukowej i popularyzacji nauki w mediach. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz sekcji badań jakościowych i socjologii wsi. Naukowo zajmuje się badaniem postaw przedsiębiorczych mieszkańców obszarów wiejskich, jakości życia, funkcjonowania samorządów. Bada kapitał społeczny wsi oraz aspiracje edukacyjne dzieci i młodzieży.  Często powoływany jako ekspert w forach dyskusyjnych poświęconych polityce rozwoju obszarów wiejskich w Polsce.
Specjalista w zakresie kontaktów z mediami, uczestnik wielu programów telewizyjnych poświęconych kwestiom społecznym. Prelegent, współorganizator, także w  prowadzący bydgoskie konferencje TED (Technology, Entertainment, Design) składające się  z 18 minutowych wykładów popularyzujących nowe idee techniczne, naukowe, ekonomiczne i społeczne. Dodatkowo prowadzi także imprezy okolicznościowe, integracyjne oraz koncerty muzyki klasycznej.

 

tomasz_zielinski.jpgTomasz Zieliński,
Jak sam o sobie mówi, uczy wsłuchiwać się w drugiego człowieka. Całe jego życie zawodowe związane jest ze sprzedażą i zwiększaniem jej efektywności. Praktyk posiadający 19-letnie doświadczenie handlowe. Pracując w pięciu międzynarodowych korporacjach przeszedł wszystkie możliwe szczeble w strukturach sprzedaży, począwszy od doradcy, poprzez kierującego zespołem sprzedażowym, kończąc na zarządzaniu strukturą sprzedażową składającą się z kilku regionów i obejmującą znaczną część kraju. Obecnie jest właścicielem dwóch firm, kompleksowo zajmujących się podnoszeniem efektywności i optymalizacją procesów sprzedażowych w firmach . Autor projektu „ Jak sprzedawać więcej” opartego na autorskich metodach sprzedażowych w których tylko w ostatnim roku wzięło udział kilkuset właścicieli firm i ich handlowców.  Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są szeroko zakrojoną współpracą ze światem biznesu.  Regularnie publikuje w magazynie  branżowym „As Sprzedaży".

 

 

 

 

Cena studiów podyplomowych na kierunku Storytelling w Biznesie w WSB w Bydgoszczy

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

zapisz-sie-onlin.pngZapisując się do 10 sierpnia zyskujesz 600 zł:

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.

 

 

10 RAT2 RATY1 RATA
695 zł665 zł3425 zł3275 zł6800 zł6500 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Informacji i Rekrutacji

Infolinia rekrutacyjna 52 523 34 60

    • ul. Fordońska 74, p.17, Bydgoszcz 85-719
    • Bydgoszcz
    • PON - ŚRO:
    • CZW:
    • PIĄ:
    • SOB:
    • 08:00 - 16:00
    • 11:00 - 17:00
    • 07:00 - 15:00
    • 10:00 - 14:00
    • tel.
    • fax

Javascript is required to view this map.
53.12004418.056021