Program: Kariera 3.0 - czyli bezpłatne warsztaty w WSB |edycja wrześniowa

1200x628.jpg

Program: Kariera 3.0 przygotowany przez Wyższą Szkołę Bankową to cykl otwartych spotkań dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje lub poznać nowe drogi rozwoju zawodowego. Wykładowcy WSB, a na co dzień praktycy swoich dziedzin w ciekawy sposób podzielą się swoją wiedzą z zakresu: Coachingu, HR, Marketingu i PR, Psychodietetyki oraz Zarządzania Projektami. Tematyka spotkań będzie dotyczyła nowej wiedzy potrzebnej na rynku pracy i wschodzącym trendom dającym możliwość  zatrudnienia w zupełnie nowych obszarach. Wykłady  mogą stać się także inspiracją do podjęcia studiów podyplomowych i zdobycia nowych umiejętności zawodowch. Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Na życzenie wystawiamy zaświadczenia uczestnictwa. 

Harmonogram spotkań w WSB w Bydgoszczy:
 

data: 05.09.17 (wtorek), sala 207 (budynek B)  godz. 17.00 

Prowadzący: Izabela Mazurek-Turska

iza_65pion_400_0.jpgTemat: Rynek pracownika, a rola HR

Dużo mówi się ostatnimi czasy o rynku pracownika w kontekście rekrutacji – jakie to wyzwanie pozyskać nowych pracowników. Rzadziej wspomina się o innym aspekcie – utrzymanie pracowników w jednej organizacji przez dłuższy czas bywa jeszcze większym wyzwaniem. A jak wiadomo – retencja pracowników to jeden z głównych wskaźników efektywności HR w firmie.

Jak rynek pracownika wpływa na rolę HR Managera? Ile nowych kompetencji musi nabyć HR Manager, by nadążyć za najnowszymi trendami, by być o krok przed konkurencją i nie borykać się z dużą rotacją oraz brakiem zaangażowania pracowników? O tym wszystkim chciałabym Wam opowiedzieć podczas otwartych warsztatów Kariera 3.0 organizowanych przez Wyższą Szkołę Bankową. Jeśli macie jakieś złożone projekty w Waszych firmach bardzo chętnie omówimy je w kontekście rynku pracownika i wyzwań jakie przed Wami stoją. Moje warsztaty to szczypta teorii okraszona mnóstwem przykładów z życia wziętych, case studies i mam nadzieję sporą dozą Waszych doświadczeń i wyzwań.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

*******************************************************************************************************************

data: 07.09.17 (czwartek), sala 207 (budynek B), godz. 17.00

Prowadzący: Łukasz Kuciński

lukasz_kucinski.jpgTemat: Zarządzanie karierą zawodową jako dochodzenie do osobistej doskonałości

  • Uwarunkowania rynku, a plany zawodowe.
  • Jak wykorzystać czas do realizacji celów.
  • Rozwijanie osobistych predyspozycji zawodowych.
  • Słabe i mocne strony jako kierunkowskazy do rozwoju.
  • Działania przyspieszające tempo wzrostu zawodowego, awans i pieniądze.
  • Udział w warsztatach jest bezpłatny!

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

*************************************************************

 

data: 08.09 (piątek) godz. 17.00, sala 207 (budynek B)

foto_233x134_33.jpgProwadzący: Joanna Rajang

  • Temat: Jak najłatwiej zdobyć władzę nad naszymi myślami a dzięki temu osiągać więcej?

Warsztaty mają na celu przyjrzenie się temu, jak przekonania, które mamy wpływają na nasze decyzje, jak utrudniają a jak pomagają w realizacji marzeń oraz jak możemy nimi zarządzić. To warsztat, którym zapraszam do podjęcia tematu naszych myśli, dialogów wewnętrznych z nie typowej – jak sądzę - perspektywy. Będziemy bowiem mieli okazję dać dowód temu, że ograniczających przekonań nie trzeba żegnać, żeby osiągać swoje cele. Zaproponuje również narzędzia do pracy własnej z przekonaniami, narzędzia uniwersalne, do wykorzystania na okoliczność w zasadzie każdego celu, jaki sobie postawimy, a którego osiągnięciu stoi na drodze przekonanie.  

Udział w warsztatach jest bezpłatny! FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

*******************************************************************************************************************

data: 09.09.17 (SOBOTA) godz. 11.00, sala komputerowa

karol_kolanski_jpeg-1.jpgProwadzący: Grzegorz Mazur, Karol Kolański

Temat: Na czym polega praca testera oprogramowania

Opis: Branża IT kusi komfortem pracy oraz wysokimi zarobkami. Wzrastające oczekiwania klientów prowadzą do coraz większego zapotrzebowania na specjalistów z zakresu testowania oprogramowania. Poznaj umiejętności, które są niezbędne, by rozpocząć karierę w tym zawodzie. Dowiedz się jak taka praca wygląda w praktyce i na jakie wynagrodzenie można liczyć wykonując ten zawód. Przykłady zostaną zaprezentowane przy wykorzystaniu języka Python dla aplikacji webowej i mobilnej.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

****************************************************************************************************************

data: 14.09.17 godz. 17.00 (czwartek), sala 207, budynek B

Prowadzący: Przemysław Lelewski
Temat: Innowacyjne narzędzia metodyki pracy z grupa szkoleniową w biznesie.

mielhmaaoioigpgg.pngW programie warsztatu:

Innowacyjne narzędzia metodyki pracy z grupa szkoleniową w biznesie.

  • Innowacje w metodyce pracy z grupami szkoleniowymi
  • Jak stosować nowoczesne narzędzia metodyczne w środowisku biznesowym?
  • Innowacja jako wyzwanie stawiane przez rynek szkoleniowy trenerowi.
  • W jakich sytuacjach i obszarach szkoleniowych uruchamiać "suwak edutainment”?

Udział w warsztatach jest bezpłatny!

 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

*************************************************************

 

 

 

*******************************************************************************************************************

data: 26.09.17 godz. 17.00 (wtorek), sala 207, budynek B

Prowadzący: Ewa Podlewska
Temat: Jak świadomie zarządzać swoją karierą?

  1. Istota doradztwa zawodowego
  2. Rola coacha w budowaniu kariery
  3. Waga kompetencji społecznych w procesie doradztwa i coachingu
  4. Niezbędne umiejętności interpersonalne doradcy zawodowego
  5. Reguła pierwszego wrażenia
  6. Przekonania doradcy i jego klienta
  7. Wywieranie wpływu – język perswazji
  8. Systemy reprezentacji jako sposób na łatwiejsze porozumiewanie się z drugą osobą

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

O Prowadzących:

EWA PODLEWSKA - trener, wykładowca. Ukończyła zarządzanie  na Wydziale Ekonomicznym przy UMK oraz Akademię Trenera Biznesu w WSB w Toruniu. Wiedzę teoretyczną wzmocniła certyfikatami: Zarządzanie zmianą; Przywództwo, Coaching menadżerski. „Od zawsze” związana ze szkoleniami i nauczaniem - jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, autor narzędzi i artykułów szkoleniowych, twórca wielu ćwiczeń. Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Jako trener specjalizuje się w obszarze umiejętności interpersonalnych, negocjacji, komunikacji zespołowej oraz zarządzania , motywacji czy wypalenia zawodowego. Jej atutami są dynamiczna osobowość, komunikatywność i ekspresja w działaniu

Łukasz Kuciński, Właściciel firmy Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych Strategii Komunikacyjnych opartych o analizę osobowości zawodowej, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 3.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA – Polish National Sales Awards dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Jest autorem bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu oraz autorem wielu publikacji na temat zarządzania.

 

dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System. Certyfikowany Coach ICC, certyfikowany Biznes Coach ICC (numer licencji 198), Konsultant i Trener biznesu od 16 lat. Practitioner in the Art of Neuro-Linguistic Programming, Doktor psychologii. Współpracuje z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty szkoleniowe, opracowuje i wdraża systemy motywacyjne i systemy rozwoju pracowników, programy naprawcze i rozwojowe dla firm, procesy wdrażania standardów obsługi klienta. Ponadto od 2004r. współpracuje z firmami w charakterze coacha dla pracowników średniej i wyższej kadry menadżerskiej (zakontraktowanych ponad 1100 godzin pracy). Specjalizuje się w biznes i executive coaching. Realizuje coachingi dla kadry polskiej i cudzoziemców (w języku angielskim). W roku 2006 z sukcesem wdrożyła program coachingu dla wyższej kadry menadżerskiej w jednej z wiodących firm branży budowlanej, w 2007 roku wdrożyła projekt coachingu indywidualnego dla menedżerów PTK Centertel w ramach programu rozwoju talentów. Jest autorką i pomysłodawcą kilku unikatowych programów rozwoju kadr. Pracuje również w roli mediatora, rozwiązuje konflikty pracownicze oraz wdraża narzędzia zarządzania zmianą w organizacji. Jest trenerem kadry menadżerskiej kilku wiodących firm na rynku polskim. Przeszkoliła kilka tysięcy menedżerów. Jest pracownikiem akademickim, związana z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego oraz z Katedrą Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Obecnie WSB realizuje dwa kierunki studiów podyplomowych jej autorstwa: Coaching biznesowy oraz Psychologia Zarzadzania. Nadzoruje realizację obu kierunków pod względem merytorycznym, również sama realizuje niektóre z zagadnień przewidzianych programami tych studiów. Zajęcia z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich prowadzi również dla innych kierunków studiów (studia menadżerskie, zarządzanie zmianą) i dla innych uczelni wyższych. Wykłada też na MBA dla kadry HR.Jest autorką kilku książek i kilkudziesięciu mniejszych publikacji naukowych. Obecnie Dyrektor firmy szkoleniowej Personel System. Zarządza pracą zespołu trenerów, coachów, doradców. Prywatnie: pisze bajki dla dorosłych, projektuje wnętrza, szuka sposobów na rozciąganie czasu, szuka dowodów na to, że słowa mają moc większą niż myślimy....

 

 

Karol Kolański - Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego. Od początku kariery pracownik centrów badawczo-rozwojowych dużych firm. Posiada doświadczenie w pracy jako tester oprogramowania w projektach embedded, web oraz mobile. Wieloletni użytkownik Linuxa. Zwolennik automatyzacji testów w Selenium przy pomocy języka Python. Pasjonat elektroniki mikroprocesorowej. Członek Zarządu ds. IT Biznesowego Klubu Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykładowca kierunku studiów podyplomowych: Tester oprogramowania dla aplikacji mobilnych i serwerowych w Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Izabela Mazurek- Turska – jestem HR & Employer Branding Managerem w firmie Mobica. Z branżą HR związałam się 10 lat temu. W ramach poszerzania swojej wiedzy ukończyłam studia podyplomowe „HR Manager” i „Coaching” w Wyższej Szkole Bankowej oraz Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Główne obszary mojej specjalizacji to budowanie marki pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, jak również ich rozwój. Wierzę, że podstawą tworzenia dobrego miejsca pracy są: transparentność – od strategii i celów businessowych organizacji, po cele rozwojowe poszczególnych pracowników, jak również kultura dialogu. W wolnym czasie współprowadzę bloga Akademia Mamo Potrafisz (http://www.mamopotrafisz.pl/). Jestem fanką wszelkich inicjatyw kobiet przedsiębiorczych. Prywatnie jestem mamą Ninki i Jeremiego, miłośniczką gór, muzyki ethno oraz książek ludzi/o ludziach inspirujących

Przemysław Lelewski -  Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza organizacje przez zmianę, restrukturyzację, współtworzy z działami HR politykę firmy, przeprowadza szkolenia dla HRBP. Prowadzi i zarządza projektami o charakterze rozwojowo - doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.

Propagator i współtwórca pierwszej w Polsce i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania najlepszych efektów najnowsze narzędzia innowacyjne, trendy metodyczno – dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne. Wprowadził na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Specjalizuje się  w warsztatach z zakresu budowania efektywnych zespołów, delegowania, umiejętności przywódczych i zarządzania motywacyjnego zespołem.  Prowadzi indywidualne procesy coachingowe, wspiera kadrę zarządzająca i menadżerską w osiąganiu celów.

Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Bankową, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości.

 

 

 

31-08-2017
Podziel się: